Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 23. 15h:40' EZ A 840. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD 841. játékheted kezdete: okt. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
fkt 36 3 | felt. készítesz a 36. tárgyat (3 darabot) |
fkt 114 20 | felt. készítesz a 114. tárgyat (20 darabot) |
ba 124 | nem támadod a 124. szörnyet |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár mellső uszonyát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Agyarával a légirozmár a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a khór darázs bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a khór darázs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak sullár trófeát, és kiszedsz egy khór darázs trófeát. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [98,12] Az erdőt síkság váltja fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az evaporőr testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 46 | bemész a 46. titkos labirintusba |
lm 3 4 | mozogsz 3 4 |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az útonálló fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 5 10 12 | mozogsz 5 10 12 |
lm 5 6 7 | mozogsz 5 6 7 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
lm 5 2 1 | mozogsz 5 2 1 |
m 6 4 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
vi 6 3 30 | viselkedésed: 6 3 30 |
m 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
vi 3 3 30 | viselkedésed: 3 3 30 |
m 5 5 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
m 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
Erő: | 12 | Szint: | 12 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 187/170 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 35/25 | Pénz: | 102 arany | Kép. pont: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 12 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
98,12 mezőn táborozol, a 46. labirintusban, 1. szinten, 6. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 5 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. taumaturgia: | 1 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46. |
Összsúly: 48.65 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | kaktusztüske (#114) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | kaja (#2) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | vadász tatu bőr (#15) |
97 | 98 | 99 | |
11 | |
|
|
12 | |
|
|
13 | |
|
|
14 | |
|
|
15 | |
|
|