52. forduló, 54. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 5. 15h:04'
EZ A 475. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
476. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,76] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+21 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+95 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a deus ex machinát, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ve 196 2 megveszed a 196. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ve 390 3 megveszed a 390. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
KF 13 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 191.]
[A parancs tárolásra került.]

m 8 mozogsz északra
[89,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő tigroszlán nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a tigroszlán testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a varkaudar testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy vark. nekromanta.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta jobb oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak ryuku gárdista trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vark. nekromanta trófeát. 1180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gernim balzsam (ld. enc.). [9 pontot használtál fel, van még 182.]

kt 258 2 elkészíted a 258. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 nehezéket. [20 pontot használtál fel, van még 162.]

kt 347 elkészíted a 347. tárgyat
Legyártottál 1 súlyzót. [10 pontot használtál fel, van még 152.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[88,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy ork sámán száll szembe veled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy vark. nekromanta. {támadása: 23.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy purifikátor háj.
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+37 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+25 életerő.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy ork bérgyilász.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az ork bérgyilász testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 csontszablyát. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar kölyök.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy grifftoll kesztyű.

(Továbbmész...) [86,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az uzbány testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 87-96.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy vark. nekromanta.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. (ld. enc.) Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+2.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [135 pontot használtál fel, van még 17.]

m 6 mozogsz nyugatra
[85,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Elsőnek egy ork bérgyilász száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+1.}

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az ork bérgyilász nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [9 pontot használtál fel, van még 8.]

e 30 élelemszerzés 8 pontért
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen vizestömlőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 89 keresed a 89. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sörényes ubukot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
KF 1 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 1 393 energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -6.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 16, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -6 pontod maradt, ebből a következő körre -6 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak. Egy fordulóban nem kaphatsz a gernim balzsammal sem több TU-t, mint MXTU/7, és a parancsot körönként csak egyszer használhatod.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

INVÁZIÓS TRÓEA (2166. TÁRGY)
Az invázió visszaverésére tett hősies erőfeszítéseidet mutatja ez az ellenségtől elvett trófea. Nem kell KF-elned, automatikusan kirakod a "hagyományos" trófeáid mellé. (Találkozáskor nem íródik ki.) A büszkeség persze nem mindig előnyös. Gyakorlati hátránya is van a dolognak. Invázióbeli ellenfeleid sokkal hevesebben fognak harcolni ellened, ha azt látják, hogy ilyen trófeát viselsz. (Minden egyes inváziós trófea 5 %-kal erősíti inváziós ellenfeleidet. Ráadásul, ha kapsz fejlesztési pontot a megölt ellenfélért, minden egyes inváziós trófea 5 %-kal növeli az esélyét (max. 100 %-ig), hogy egy helyett két fejlesztési pontot kapsz.) Persze, ha nem akarsz dicsekedni a trófeáiddal, leplezni szeretnéd az invázióbeli szerepedet, bármikor a bankba rakhatod őket, vagy egy részüket. Nyilván sosem adod oda másnak!

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 44. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 53. fordulód.

Erő: 18 (29) Szint: 12 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (22) Támadás: 25 Agresszió: 4 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 24 Menekülés: 40 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 15 (20) Életpont: 264/105 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 4
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 217/1 Pénz: 615 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 20/3 Pszi pont: 56/21
Eddig összesen 98 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 833 TP-t kaptál. Jelenleg 32 067 TP-d van. A következő szinthez még 933 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, ork bérgyilász, pattanóböde. A 49. fordulódban 2933 arany került a bankszámládra. 3050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 11/68 (+40%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 7/90 (+10%) lőfegyverek: 11/44 (+32%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); nyílvessző (#108) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
85,75 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/92 (+22%) 2. nyomkövetés: 1/19 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/68 5. csapdakészítés: 4/75 (+12%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 17/57 (+123%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/7
10. szörnyidomítás: 1/56 11. teológia: 6/17 (+10%) 12. taumaturgia: 1/97
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 2/52 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 3/44 17. pszi: 7/45 (+14%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 9/22 (+9%) 20. bányászat: 2/23 21. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 25 (limit: 80), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 2 500.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 300 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 99.90 kg Megterheltség: 146%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fémrúd (#104) 10 kerek kő (#19) 4 nyílvessző (#108)
20 szögletes kő (#17) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszablya (#64) 1 gernim balzsam (#1894) 1 grifftoll kesztyű (#1578)
1 inváziós trófea (#2166) 2 kaja (#2) 1 purifikátor háj (#269)
1 súlyzó (#347) 6 tigroszlán fog (#63) 1 uzbány csőr (#169)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

84 85 86 87 88 89 90
74
75
76
77
(85,75) szent tölgyfa (#393), 47. jellempróba, Elenios oltár, ork bérgyilász (#781)
(86,75) 34. jellempróba, oltár, uzbányok (#102), törpemammut (#115), vark. nekromanta (#173)
(87,75) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 41. jellempróba, ork bérgyilász (#781), varkaudar kölyök (#685)
(88,75) ork sámán (#345), vark. nekromanta (#173)
(89,75) gumifa (#38), Sheran oltár, tigroszlánok (#43), varkaudar (#64), vark. nekromanta (#173)

Üzenet küldése a karakternek