Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 2. 18h:31' EZ A 626. JÁTÉKHETED, 524. FORDULÓD 627. játékheted kezdete: jan. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 8 |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
ek 7 23 8 | t. energia kisütése: 7 23 8 |
v 198 284 33 | elmormolod a 198. varázslatot |
284 | 285 | 286 | |
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|
[284,33] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Mohón iszol belőle. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. (Feltételes úszás:) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált mágikus hentesbárdot fogod használni. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!
Vad csatakiáltással, felemelve a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rontasz. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Vad csatakiáltással, felemelve a mágikus hentesbárdot ellenfeledre támadsz. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a villámrája farkát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 drótszőrt. 2 551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 14, gyógyulás: 7, összesen: -7 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a tavi piranha jobb oldalát. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A 6 tavi piranha kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 4 979 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 261, gyógyulás: 122, összesen: -139 ÉP}
Meglengetve a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rohansz. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a trix nőstény testét. (4 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A trix nőstény csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 megsemmisítő, 1 trix fiola és 1 ytterium kőzet. 3 274 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 41, gyógyulás: 79, összesen: +38 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. A fenébe, így aztán nem sok esélyed van! Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a kráken ősanya fejét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A kráken ősanya fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 340 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A kráken ősanya borzalmas ütést mér fejedre a farkával. (1 támadástól 694 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +139 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a kráken ősanya nyakát. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). A kráken ősanya tűhegyes fogait a bal lábadba mélyeszti. (1 támadástól 407 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) A kráken ősanya farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 823 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +165 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 2264, gyógyulás: 572, összesen: -1692 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 875 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló szellemtestét. (8 támadással 1286 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a bosszúálló testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 27 698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2254, sebződés: 159, gyógyulás: 8, összesen: -151 ÉP}
(Továbbmész...) [282,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kémsárkány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kémsárkány színváltós szárnyát. (9 támadással 1414 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal gyengén megütögeted a kémsárkány színváltós szárnyát. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) A kémsárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A kémsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A kémsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 29 069 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2793, sebződés: 370, gyógyulás: 83, összesen: -287 ÉP}
im | imádkozol |
m 7 2 1 | mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 688 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (56 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az algaleioda bal szárnyát. (7 támadással 1136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod az algaleioda testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Belecsipked az algaleioda a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 madártollat. 16 248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 230, gyógyulás: 291, összesen: +61 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 907 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (66 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan ölőművész testét. (9 támadással 1377 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tleikan ölőművész megcsapja a fejedet. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A tleikan ölőművész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 19 601 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2365, sebződés: 289, gyógyulás: 53, összesen: -236 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 726 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton átokmester ráncos csápját. (8 támadással 1329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+266 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a kreiton átokmester bal lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A kreiton átokmester meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A kreiton átokmester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 23 204 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2149, sebződés: 27, gyógyulás: 303, összesen: +276 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 911 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton jótündér jobb oldalát. (9 támadással 1464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+293 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a kreiton jótündér jobb oldalát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A kreiton jótündér meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A kreiton jótündér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 25 403 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2458, sebződés: 206, gyógyulás: 364, összesen: +158 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 539 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a Kíméletlen Ardo jobb lábát. (9 támadással 1431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+287 életerő). Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a Kíméletlen Ardo jobb lábát. (9 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a Kíméletlen Ardo. (2 támadástól 589 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +118 ÉP.) A Kíméletlen Ardo összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 idézőszőnyeg. 27 744 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2702, sebződés: 589, gyógyulás: 564, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [282,30] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kyorg szolgasárkány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1157 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (9 támadással 1411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+283 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a kyorg szolgasárkány jobb lábát. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 336 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
32 992 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2886, sebződés: 336, gyógyulás: 427, összesen: +91 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod az aurapollátor testét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod az aurapollátor testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 258 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 2, gyógyulás: 60, összesen: +58 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 10 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra támadsz. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nanda testét. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A nanda állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3 059 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 10, gyógyulás: 60, összesen: +50 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 994 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 27, gyógyulás: 61, összesen: +34 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 319 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 51, gyógyulás: 63, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [283,29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Teszel egy óvatos lépést a drakolder csatamező kietlen térségei felé. Látva, hogy nem süppedsz el az iszamlós talajban, bátrabban folytatod a csatamező felderítését. Hát nem semmi pusztulást végeztek itt az ősi háborúk. Szinte semmi nem maradt épen. Egy kisebb energiakitörés, ami a melletted lévő kupacból tör az ég felé, majdnem a földre taszít. Egy tomboló elemi pulzátor támad rád.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 767 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor testét. (8 támadással 1277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). Mágikus hentesbárddal meghorzsolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lény idődet lopja (-9 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 16 426 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2136, sebződés: 252, gyógyulás: 335, összesen: +83 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1338 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-56 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kristálynyálka testét. (9 támadással 1513 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a kristálynyálka masszatestét. (9 támadással 790 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 52 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-49 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Durghal pörölyével többször eltalálod a kristálynyálka testét. (6 támadással 920 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal megpöccinted a kristálynyálka masszatestét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-81 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 35 225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4653, sebződés: 894, gyógyulás: 140, összesen: -754 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 1950 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Durghal pörölyével többször eltalálod a ködmágus jobb lábát. (9 támadással 725 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a ködmágus fejét. (9 támadással 391 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Durghal pörölyével néhányszor súrolod a ködmágus testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal csak érinted a ködmágus fekete csuháját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 jen tekercs és 1 éjkristály. 36 181 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3264, sebződés: 483, gyógyulás: 106, összesen: -377 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 443 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bársony gyilkos testét. (9 támadással 1446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+290 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a bársony gyilkos testét. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a bársony gyilkos. (2 támadástól 541 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +109 ÉP.) A bársony gyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 24 573 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2285, sebződés: 541, gyógyulás: 491, összesen: -50 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 615 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs farkát. (6 támadással 924 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 12 793 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1628, sebződés: 246, gyógyulás: 265, összesen: +19 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 576 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök sötét bőrét. (8 támadással 1261 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Feléd sújt a sötét ülnök a farkával, de elhibázta! A sötét ülnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hro tekercs. 18 804 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1921, sebződés: 158, gyógyulás: 40, összesen: -118 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 795 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző bal oldalát. (9 támadással 1223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+245 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a kreiton idéző testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A kreiton idéző meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kreiton idéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 19 001 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2096, sebződés: 101, gyógyulás: 294, összesen: +193 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 705 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr oszladozó fejét. (7 támadással 1100 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Előrehajolva csap a tleikan hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. 18 680 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1890, sebződés: 104, gyógyulás: 29, összesen: -75 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 839 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (76 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a mutánsféreg szárnyképződményét. (9 támadással 1414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+283 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a mutánsféreg farkát. (8 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). A mutánsféreg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Előremozdulva, a mutánsféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-28 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Durghal pörölyével épp hogy eltalálod a mutánsféreg testét. (1 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a mutánsféreg testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Előremozdulva, a mutánsféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-23 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt. 25 768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3103, sebződés: 836, gyógyulás: 607, összesen: -229 ÉP}
(Továbbmész...) [285,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +95 életerőt.
(Továbbmész...) [286,29] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt.
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [288,29] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gerdraban fát. Látsz egy álomvirágot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy groxmati átokmanó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1009 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a groxmati átokmanó bal lábát. (9 támadással 1364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+273 életerő). Mágikus hentesbárddal néhány helyen meghorzsolod a groxmati átokmanó testét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A groxmati átokmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
26 757 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2553, sebződés: 339, gyógyulás: 384, összesen: +45 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1069 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (108 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a troglodita harcos farkát. (9 támadással 1402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+281 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütögeted a troglodita harcos jobb lábát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a troglodita harcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ütéseket mér a troglodita harcos a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A troglodita harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kyorg lepel. 26 135 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2645, sebződés: 479, gyógyulás: 403, összesen: -76 ÉP}
szk 566 | keresed az 566. szörnyet |
ef 50 535 | energia fejlesztése 50 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
TROGLODITA TÜSKE (906. TÁRGY) Aha, rájöttél, hogy bokrok melyik ágán találsz a közönséges tüskénél hosszabb és vékonyabb lövedéknek valót, melyet a trogloditák fúvócsövéhez használhatsz. Már csak a begyűjtés van hátra, ami 2 TVP árán, bozótos terepen KT 906 paranccsal történhet, de csak akkor, ha a troglodita fúvócső nálad van (szedés közben bele kell próbálgatni, jó lesz-e). A troglodita tüskék sebzése 2D8. Ha pedig másik kalandozó ennek a tárgynak az átadására környékezne, a bensőd mélyén rejlő természetes irigység miatt csak azt fogod neki mondani: "Szedj magadnak!" |
ÉLŐHOLT DRAKOLDER (628. SZÖRNY) Talán nem nélkülöznek minden alapot a triklem drakolderek vadságáról és elképesztő kinézetéről szóló legendák, erre az előtted álló szörny az "élő" példa. Bár ezt a szuperintelligens drakoldert a múlt ködébe vesző ősi háborúk során sikerült legyőzni, mégis benne lakozik minden olyan gyilkos tulajdonság, ami a drakoldereket drakolderré, Ghalla legeslegfélelmetesebb lényévé teszi. Kyorg mágusok hadának kellett egyszerre a szörny legyőzésére fókuszálnia, és összes energiájukat felemésztő varázslat létrehozásába kezdenie, hogy ez a lény mostanság az élőholt nemlét unalomba fulladó hétköznapjait élhesse. Hiszen milyen is lenne egy olyan szörny élete, aki teljességgel legyőzhetetlen, és kihívója is talán ezerévente egy, ha akad. Ha netán erre vállalkoznál, nem árt, ha a legfényesebb ősi páncélzatod öltöd fel a nagy alkalomra, valamint több deus ex machinát is rejtesz hátizsákodba. Ja, és még egy csekély apróság: jó, ha isteni hatalom birtokosa vagy, enélkül ugyanis nagyon halványak az esélyeid (persze úgy se sok). Talán mondanom sem kell, az élőholt drakoldert csak akkor fogod megtámadni, ha kiadod az FT 628 parancsot, ha másért nem, halált okozó pillantása, vagy szintszívó képessége miatt. |
Erő: | 73 (122) | Szint: | 54 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 75 (113) | Támadás: | 109 (120) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 76 (101) | Védekezés: | 145 (155) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/45 év |
Egészség: | 75 (102) | Életpont: | 1870/1829 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 75 (99) | Varázspont: | 3371/1277 | Pénz: | 27287 arany | Kép. pont: | 38 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 659/42 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/25 (+9%) | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 59/54 (+10%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 37/54 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
288,29 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 397 647 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/40 | 2. nyomkövetés: | 69/66 (+5%) | 3. mászás: | 35/26 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 54/89 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 31/90 | 6. gyógyítás: | 82/34 |
7. titkosírás: | 3/61 | 8. felderítés: | 36/24 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 206/20 (+22%) | 11. taumaturgia: | 219/75 (+52%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 29/27 (+5%) | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 166/9 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 27/15 | 17. pszi: | 57/5 (+5%) | 18. zárnyitás: | 37/5 |
19. vadászat: | 4/41 | 20. vitalitás: | 7/97 | 21. bányászat: | 52/46 |
22. testépítés: | 96/87 | 23. úszás: | 27/96 | 24. főzés: | 32/63 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 276 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 28, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (20,0) | áldomás (#6) (52,0) | Pörhemór köre (#205) (115,23,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
vízlélegzés (#185) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): többek közt 965. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 10, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 127 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5630 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1847 | anguaxin váladék (#1382) | 1131 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | 4 | Blounther gyűrűje (#1548) | 3519 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csatabárd (#555) | 2140 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 423 | éjkristály (#958) | 2023 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | $2600 | fülemüle agyar ($267) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1035 | jégszilánk (#1128) | 5940 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | 6690 | kerek kő (#19) | 2460 | kővirág gyümölcs (#1956) | 147 | kreommat szirom (#925) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | 2 | lidérckorona (#531) | 6716 | madártoll (#112) | $1 | mentát korona ($1559) | 23 | moa kártya (#1349) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 1496 | nothar bogyó (#923) | 38 | ogwawa kulcs (#1376) | 1 | olló (#335) | 1868 | őskristály-szilánk (#1525) | 1406 | pirkit (#153) | 5600 | quwarg tojás (#360) | 7 | raaba-gumó (#936) | $4400 | remák szív ($264) | $680 | rum ($1419) | 40 | ryuku pecsétgyűrű (#1580) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 780 | sallank karom (#128) | 50 | szaké (#1295) | $2640 | szögletes kő ($17) | 7 | szuperkötél (#209) | 1450 | teriád féreg (#1276) | 1787 | teriád kobak (#1461) | 290 | Thargodan csont (#1181) | 10 | titanit kulcs (#1811) | 420 | tükör (#43) | 2 | tükörpáncél (#519) | 160 | tulipán gumó (#1903) | 2150 | tűzbimbó (#623) | 10 | tűzsárkány ital (#1400) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 2385 | vámpírfog (#1221) | 4788 | varányszem (#30) | 1700 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 4 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | halcsont (#390) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
25 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 3 | drótszőr (#37) | |||
1 | éjkristály (#958) | 1 | hro tekercs (#781) | 1 | idézőszőnyeg (#771) | |||
1 | jen tekercs (#783) | 8 | kaja (#2) | 1 | kyorg lepel (#770) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trix fiola (#1705) | 3 | varázskő (#305) | |||
1 | ytterium kőzet (#965) |
280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | |
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|