Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 2. 18h:18' EZ A 626. JÁTÉKHETED, 523. FORDULÓD 627. játékheted kezdete: jan. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 8 |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
v 198 283 11 | elmormolod a 198. varázslatot |
255 | 256 | 257 | |
32 | |
|
|
33 | |
|
|
34 | |
|
|
[283,11] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1254 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött.
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 275 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 25 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csáprágójával a kisebb quwarg isten megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 17 531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 87, gyógyulás: 140, összesen: +53 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg b.háborító fejét. (9 támadással 1458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+292 életerő). Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 777 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg b.háborító csáprágójával. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 267 életpontot vesztettél. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a quwarg b.háborító jobb oldalát. (2 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Mágikus hentesbárddal súrolod a quwarg b.háborító testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 271 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. 19 480 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2656, sebződés: 1154, gyógyulás: 670, összesen: -484 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1310 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a quwarg ölész jobb első lábát. (9 támadással 1487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+298 életerő). Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a quwarg ölész testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-27 pszi pont.) (-3 TU.) A quwarg ölész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner quwarg gigász trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg ölész trófeát. 33 649 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3325, sebződés: 464, gyógyulás: 510, összesen: +46 ÉP}
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
ek 7 23 8 | t. energia kisütése: 7 23 8 |
m 5 5 2 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1007 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 81 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a P. Vlagyimir kopott ruháját. (9 támadással 1433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+287 életerő). Mágikus hentesbárddal néhány helyen meghorzsolod a P. Vlagyimir testét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A P. Vlagyimir védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (3 támadástól 491 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +99 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 törp sisak [törp sisak ládikóba-> (183,31)-> 450 arany, -2 ÉP]. 29 946 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2620, sebződés: 597, gyógyulás: 435, összesen: -162 ÉP}
(Továbbmész...) [281,13] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy bosszúálló! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 871 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló szellemtestét. (8 támadással 1276 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod a bosszúálló fejét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. 33 életpontot vesztettél. A bosszúálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 raskhiir bozaka. 27 698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2239, sebződés: 187, gyógyulás: 8, összesen: -179 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 453 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc testét. (9 támadással 1460 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a gothag döglidérc bal vállát. (4 támadással 345 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 20 195 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2258, sebződés: 158, gyógyulás: 40, összesen: -118 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1362 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-30 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kristálynyálka masszatestét. (9 támadással 1546 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a kristálynyálka testét. (9 támadással 802 életpontot sebezve.) A kristálynyálka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 71 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-23 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a kristálynyálka masszatestét. (6 támadással 969 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a kristálynyálka testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-78 életerő). Véres nyál csordul ki a kristálynyálka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. 35 863 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4766, sebződés: 895, gyógyulás: 139, összesen: -756 ÉP}
(Továbbmész...) [282,13] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bosszúálló! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 879 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a bosszúálló jobb oldalát. (8 támadással 1291 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a bosszúálló fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 67 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, szerencse és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! 34 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. 27 698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2254, sebződés: 203, gyógyulás: 8, összesen: -195 ÉP}
Meglengetve a mágikus hentesbárdot a másikra rontasz. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod az elektromos angolna testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (22 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rontasz. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a villámrája szikrázó uszonyát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 drótszőrt. 2 551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mágikus hentesbárdot a másikra támadsz. Mágikus hentesbárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás vízi sün testét. (4 támadással 558 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-558 életpont.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 2 fekete gyöngyöt. 5 387 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 558, gyógyulás: 4, összesen: -554 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd a puffadt vízihulla bal oldalát. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Félrehajolsz, de a puffadt vízihulla karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a puffadt vízihulla bal lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A puffadt vízihulla karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fénytelen gyöngy, 1 fekete gyöngy és 1 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP]. 4 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 135, gyógyulás: 135, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 129 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a trix vízmágus bal karját. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeled nagyobb pajzszúzás varázslatot lő rád. 504 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a trix vízmágus jobb vállát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Távolról hullámkeltés varázslatot lő rád a másik. 138 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kreiton esszencia és 1 kreiton agy. 7 673 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 771, gyógyulás: 91, összesen: -680 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 885 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló szellemtestét. (9 támadással 1396 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod a bosszúálló jobb oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 28 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, ügyesség és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! 36 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. 27 698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2361, sebződés: 159, gyógyulás: 8, összesen: -151 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 627 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (78 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kyorg álomherceg testét. (9 támadással 1405 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a kyorg álomherceg jobb karját. (7 támadással 596 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 141 életpontot vesztettél. A kyorg álomherceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kyorg övcsat. 29 433 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2628, sebződés: 460, gyógyulás: 57, összesen: -403 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 669 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (65 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod az algaleioda jobb szárnyát. (7 támadással 1083 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod az algaleioda jobb lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Többször megcsíp az algaleioda. (3 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 madártollat. 16 248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 309, gyógyulás: 296, összesen: -13 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 836 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan hajadon jobb lábát. (9 támadással 1473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+295 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a tleikan hajadon egyik csápját. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A tleikan hajadon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan hajadon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fiatalság itala. 19 601 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2404, sebződés: 254, gyógyulás: 378, összesen: +124 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 748 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kreiton átokmester testét. (9 támadással 1402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+281 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a kreiton átokmester testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápjával megérint a kreiton átokmester. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton átokmester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
23 204 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2241, sebződés: 28, gyógyulás: 318, összesen: +290 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 783 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a kreiton átokmester nyakát. (9 támadással 1399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+280 életerő). Mágikus hentesbárddal csak érinted a kreiton átokmester ráncos csápját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
23 204 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2265, sebződés: 40, gyógyulás: 317, összesen: +277 ÉP}
(Továbbmész...) [283,16] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy troglodita harcos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1107 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (91 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a troglodita harcos farkát. (9 támadással 1379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+276 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a troglodita harcos nyakát. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a troglodita harcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A troglodita harcos hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A troglodita harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
26 135 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2819, sebződés: 464, gyógyulás: 430, összesen: -34 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1192 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (114 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a troglodita hadvezér fejét. (9 támadással 1386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+278 életerő). Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a troglodita hadvezér bal lábát. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Több csapást kapsz a troglodita hadvezér farkától. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A troglodita hadvezér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 troglodita fúvócső (ld. enc.). 28 909 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2986, sebződés: 585, gyógyulás: 467, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [284,17] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik.
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [285,19] Továbbra is magashegységben vagy. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt!
(Továbbmész...) [285,20] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy selyemszárnyas. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1106 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 28 életpontot vesztettél. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (9 támadással 1258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+252 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a selyemszárnyas bal karját. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A selyemszárnyas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 462 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +93 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 70 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 522 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2773, sebződés: 560, gyógyulás: 439, összesen: -121 ÉP}
szk 178 178 178 | keresed a 178. szörnyet a 178. szörnyet a 178. szörnyet |
ef 40 528 | energia fejlesztése 40 |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
QUWARG ÖLÉSZ (855. SZÖRNY) A ryuku kontinens quwargjai - mert hogy itt vannak, ahhoz kétség sem férhet - sokkal kegyetlenebbek és vérszomjasabbak, mint nyugati fajtársaik. Láthatóan, az evolúció olyan erővel áldotta meg őket, hogy nem kell félniük semmitől és senkitől. A quwarg ölész páncélja szinte áthatolhatatlan, ízelt lábai pedig borotvaéles karmok sokaságában végződik, egyetlen suhintásával képes egy kisebb óriást lefejezni. |
GERDRABAN FA (1246. TÁRGY) A gerdraban egy vastag és egyenestörzsű fa, mellyel elsősorban a kyorg erdőkben találkozhatsz. Sokban kirí az ott gyökerezett többi fa közül. Az ősi mágia tette ilyen szabályszerűvé, amely évezredekkel ezelőtt megbolygatta a kyorg földek termékenységét is. Bár kinézetében robosztusnak tűnik, durva kérge alatt puha, könnyen vájható farétegek vannak. A gerdraban fák ágainak végén sem levél, sem termés nem nő, így a korábbi növényekkel ellentétben erről nincs semmi, amit begyűjthetnél. Csak a fát csodálhatod a maga különleges szépségében. |
TROGLODITA HADVEZÉR (571. SZÖRNY) Évszázadonként jó, ha egy hadvezéri tulajdonságokkal megáldott férfi születik a trogloditák között. Persze ő is, mint minden felnőtt korba lépett fiatal, zöldfülű harcosként kezdi, de általában már a kiképzés folyamán szemet szúrnak kiemelkedő tulajdonságai. A hadvezéri rangról a troglodita testére felfestett három vörös csík árulkodik, mely az élénkzöld bőrön még a legsötétebb éjszakában is elég jól látszik. |
TROGLODITA FÚVÓCSŐ (905. TÁRGY) A trogloditák erdők mélyére bújt törzsei meglepő fegyverrepertoárral rendelkeznek. Ez a fúvócső is egy ezek közül. Átmérője kisebb, mint az eddig ismert, ormánygőtecsontból készült lőfegyvereké, hossza viszont legalább háromszoros. Pont ennek köszönhető, hogy a belecsúsztatott lövedék egyáltalán nem mozdul el, vagyis a célzás jelentősen pontosabbá válik (+25 támadás). Már csak az a kérdés, milyen, a tüskénél is vékonyabb, lövedéket lehetne a csőbe csúsztatni? A troglodita fúvócső használata a közönséges fúvócsőhöz szokott társadalmunk számára akkora tudást igényel, amire csak akkor leszel képes, ha lőfegyver szakértelmed legalább 30-as. |
REGENERÁCIÓ (528. TUDATI KÉPESSÉG) Gyakran előfordul, hogy nem tudod kihasználni a pihenés nyújtotta természetes regenerációt, hiszen mikor álomra hajtod a fejed, tökéletesen egészséges, és sérülésmentes vagy. A regeneráció ilyenkor is végbemegy persze, de mindennemű látványos hatás nélkül (szervezeted ilyenkor tartalékokat halmoz fel, még ha ezzel sokan nincsenek is tisztában). A Tudati Erőd falai közt töltött sokórányi elmélkedés meghozta gyümölcsét, közösen végre kitaláltátok, hogyan lehetne ezt az elfecsérelt erőforrást hasznosítani! Ezután, mikor álomra hajtod a fejed, és pihenni térsz, egy apró csatornát nyitva hagysz majd, amely csatorna közvetlenül az életenergiádhoz vezeti rászoruló tudattársaid. Míg alszol, észre sem veszed majd, hogy drága életerőd áramolni kezd e csatornán át, s mikor felébredsz cseppet sem leszel fáradtabb, mint voltál a pihenés előtt, hisz azokat az apró energiaforgácsokat, amiket önként adsz át a társaidnak, egy-kettő visszagyógyulod. Persze igazi hasznát akkor látod ennek a vérszövetségnek, ha magad kerülsz bajba, hisz sok-sok nyitott csatornán át, bármelyik társadtól kölcsönkérhetsz némi életerőt ezután. [Mostantól minden lépésed végrehajtása után és minden szörnnyel megvívott csatád végeztével a tapasztalati szintednek megfelelő mennyiségű életpontot fogsz regenerálni. A labirintusban való mozgás során is gyógyulsz, de ekkor csak a szinted egyharmadát. Az életpontod így nem mehet a maximális érték fölé. A gyógyulás automatikus, nem szükséges aktiválni, de nem lehet kikapcsolni sem.] |
Erő: | 75 (124) | Szint: | 54 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 75 (113) | Támadás: | 109 (120) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 74 (99) | Védekezés: | 144 (154) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/45 év |
Egészség: | 75 (102) | Életpont: | 1869/1933 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 75 (99) | Varázspont: | 3371/1734 | Pénz: | 27262 arany | Kép. pont: | 38 |
Tudatpont: | 90/4 | Pszi pont: | 646/181 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/16 (+15%) | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 59/44 (+10%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 37/54 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
285,20 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 398 149 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/40 | 2. nyomkövetés: | 69/61 (+30%) | 3. mászás: | 35/8 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 54/79 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 31/90 | 6. gyógyítás: | 82/34 |
7. titkosírás: | 3/61 | 8. felderítés: | 36/17 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 205/98 (+26%) | 11. taumaturgia: | 219/23 (+37%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 29/22 | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 165/59 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 27/15 | 17. pszi: | *56/100 (+95%) | 18. zárnyitás: | 37/5 |
19. vadászat: | 4/41 | 20. vitalitás: | 7/97 | 21. bányászat: | 52/46 (+13%) |
22. testépítés: | 96/87 (+53%) | 23. úszás: | 27/96 (+19%) | 24. főzés: | 32/52 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 257 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 28, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (26,0) | áldomás (#6) (58,0) | Pörhemór köre (#205) (115,23,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
vízlélegzés (#185) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): többek közt 965. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 10, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5653 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1847 | anguaxin váladék (#1382) | 1131 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | 4 | Blounther gyűrűje (#1548) | 3519 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csatabárd (#555) | 2140 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 423 | éjkristály (#958) | 2023 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | $2600 | fülemüle agyar ($267) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1035 | jégszilánk (#1128) | 5940 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | 6690 | kerek kő (#19) | 2460 | kővirág gyümölcs (#1956) | 147 | kreommat szirom (#925) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | 2 | lidérckorona (#531) | 6716 | madártoll (#112) | $1 | mentát korona ($1559) | 23 | moa kártya (#1349) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 1496 | nothar bogyó (#923) | 38 | ogwawa kulcs (#1376) | 1 | olló (#335) | 1868 | őskristály-szilánk (#1525) | 1406 | pirkit (#153) | 5600 | quwarg tojás (#360) | 7 | raaba-gumó (#936) | $4400 | remák szív ($264) | $680 | rum ($1419) | 40 | ryuku pecsétgyűrű (#1580) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 780 | sallank karom (#128) | 50 | szaké (#1295) | $2640 | szögletes kő ($17) | 7 | szuperkötél (#209) | 1450 | teriád féreg (#1276) | 1787 | teriád kobak (#1461) | 290 | Thargodan csont (#1181) | 10 | titanit kulcs (#1811) | 420 | tükör (#43) | 2 | tükörpáncél (#519) | 160 | tulipán gumó (#1903) | 2150 | tűzbimbó (#623) | 10 | tűzsárkány ital (#1400) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 2385 | vámpírfog (#1221) | 4788 | varányszem (#30) | 1700 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 4 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | halcsont (#390) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | Tharg. varázskönyv (#1619) | |||
1 | trix gyógypálca (#1704) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
940 | arany (#50) | 4 | drótszőr (#37) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 1 | fiatalság itala (#473) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kreiton agy (#1142) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kyorg övcsat (#1456) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | raskhiir bozaka (#768) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | troglodita fúvócső (#905) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | zyel katalizátor (#896) |
280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | |
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|