Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 21. 10h:00' EZ A 69. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 70. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1245 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 325 1 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
d 4 4 | eldobod a 4. tárgyat (4 darabot) |
hu 72 45 75 | hulladék: 72 45 75 |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [67,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom jobb szárnyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [68,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 3 2 4 | mozogsz délkeletre, keletre, délre |
szk 80 | keresed a 80. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 21 (24) | Szint: | 10 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/48 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 134/82 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 100/3 | Pénz: | 1675 arany | Kép. pont: | 0 |
Vérpont: | 47/0 | Pszi pont: | 54/24 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 10/56 (+4%) | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 7/28 (+1%) | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 9/98 (+5%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/72 | 2. nyomkövetés: | 1/22 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 4/27 (+18%) | 5. csapdakészítés: | 5/48 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 15/62 (+46%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/0 |
10. szörnyidomítás: | 1/0 | 11. teológia: | 3/42 (+9%) | 12. taumaturgia: | 5/4 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 16/11 |
16. zene: | 1/0 | 17. szörnyismeret: | 6/39 (+20%) | 18. pszi: | 10/3 (+12%) |
19. zárnyitás: | 4/0 | 20. vadászat: | 4/56 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 1/83 | 23. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 32 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
garokk (#73) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 117 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
Összsúly: 45.26 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bot (#4) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) |