Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 24. 9h:14' EZ A 550. JÁTÉKHETED, 512. FORDULÓD 551. játékheted kezdete: szept. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 666 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 275 120 247 | elmormolod a 275. varázslatot a 120. varázslatot a 247. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
h 341 292 50 | használod a 341. tárgyat |
ba 275 | nem támadod a 275. szörnyet |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele.
vtn 157 | varázslat tanulás: a 157. varázslatot |
vtn 227 | varázslat tanulás: a 227. varázslatot |
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
vtn 100 | varázslat tanulás: a 100. varázslatot |
vtn 184 | varázslat tanulás: a 184. varázslatot |
vtn 228 | varázslat tanulás: a 228. varázslatot |
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
vtn 373 | varázslat tanulás: a 373. varázslatot |
vtn 375 | varázslat tanulás: a 375. varázslatot |
vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
tv 36 40 51 | támadó/véd. varázslat a 36. varázslatot a 40. varázslatot az 51. varázslatot |
tv 246 | támadó/véd. varázslat a 246. varázslatot |
m 1 4 3 | mozogsz északkeletre, délre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor tüskés hátát. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Ököllel csak érinted az ősdentor jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 0, gyógyulás: 175, összesen: +175 ÉP}
(Továbbmész...) [189,58] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor császár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról gyóntatás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. {FM:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 0, gyógyulás: 148, összesen: +148 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 48 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ököllel súrolod a vortexmágus testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 52 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1322, sebződés: 152, gyógyulás: 273, összesen: +121 ÉP}
(Továbbmész...) [190,59] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Ököllel csak érinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A sík vidék mocsarassá válik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Látsz egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő lidérckirály nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 255 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály testét. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ököllel megpöccinted a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 22, gyógyulás: 9, összesen: -13 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián fittyedt levelét. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a rothadó lián testét. (8 támadással 501 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-62 életpont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a rothadó lián egyik csápját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-13 életpont.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lény huhog! 67 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rothadó lián fittyedt levelét. (9 támadással 592 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-74 életpont.) Ököllel párszor megpöccinted a rothadó lián testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-13 életpont.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 68 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a rothadó lián tekergő szárát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-39 életpont.) Ököllel csak érinted a rothadó lián egyik csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 66 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll.
A rothadó lián még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 gyöngymangót. 17980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1786, sebződés: 680, gyógyulás: 62, összesen: -618 ÉP}
(Továbbmész...) [366,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mópat bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő Thargodan mágus mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus jobb oldalát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a Thargodan mágus bal karját. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és egy kék orchidea. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 60, gyógyulás: 187, összesen: +127 ÉP}
h 585 | használod az 585. tárgyat |
h 585 | használod az 585. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány óriási karmát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány bal oldalát. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a zafír sárkány bal első lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy pular kristály, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1433, sebződés: 415, gyógyulás: 377, összesen: -38 ÉP}
h 578 20 | használod az 578. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 198 409 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[409,65] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.
szk 336 285 784 | keresed a 336. szörnyet a 285. szörnyet a 784. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -1 pontért |
TŰZMÁGIA (157. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Hatékonyabbá akarod tenni tűz alapú varázslataidat? Itt az alkalom! A tűzmágia egy, a következő kör elejéig tartó bűbáj, melynek hatására minden tűzvarázslatot annyival többet sebez, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A tűzmágia elmondása 24 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense a köznyelven tűzbogyónak is nevezett kaktuszbogyó. |
VILLÁMMÁGIA (227. EZÜST KÓDEX VARÁZSLAT) Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. Az Ezüst Kódex lapjaira gyönyörű szikrázó rúnákkal feljegyzett varázslat hatékonyabbá teszi a villám alapú varázslatokat a következő kör elejéig. A bűbáj létrehozásakor a szikrázó porrá váló ezüstdarab megmutatja neked Fairlight dicsőségét és a villám erejét. A költsége ennek a procedúrának még 36 VP és 5 TVP, amelynek hatására a villám varázslataid annyival sebeznek többet, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). |
TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül. |
VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik. |
VARÁZSSZEM (184. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Egy igazán nagyhatalmú varázslónak nem okozhat gondot ellenfele szánalmas kis védekező varázslata. Ha használod ezt a varázslatot 9 VP-ért, és birtokodban van egy varányszem, a következő forduló elejéig képessé válsz a szembenálló ellenfél láthatatlan varázslatainak észlelésére, s így támadó varázslataidat ésszerűen alkalmazhatod. A gyengébb mágusok varázslatait száz százalékos eséllyel leleplezed, arról azonban ne is álmodj, hogy egy nálad hatalmasabb varázsló (ha van ilyen) furfangos praktikáit teljes bizonyossággal felfogd! Persze minimális esély mindig lesz, de minél nagyobb az eltérés, annál kevesebb esélyed van ellenfeled kijátszására... |
KALMÁRSZEM (228. EZÜST KÓDEX VARÁZSLAT) Egy tapasztalt kereskedőt érheti néha az a meglepetés, amikor a boltban derül ki, hogy a beszerzendő készletek éppen kifogytak, és mehet próbálkozni egy másikba. Mivel az ideje mindenkinek drága (nem csak egy kereskedőnek), az Ezüst Kígyó Szövetsége - Fairlightot követő hatalmas mágusok - létrehozták és lejegyezték ezt az egyszerű varázslatot az Ezüst Kódexbe. Ghalla üzleti életének fellendítése mellett haszonnal forgathatják mágusok is eme rúnákat, mivel néha érdemes betekinteni vele az Ezüst Toronyba, egy-egy újabb varázslat nevének megismeréséhez. A V 228 <épület> parancs kiadásával az aurád kivetíted (legfeljebb a taumaturgiád kétszeresének megfelelő távolságig), és azt az adott épületben megjelenítve, informálódhatsz a kínálatról. A művelethez teljes nyugalom és összpontosítás szükséges, amit legkönnyebben a mindenhol szedhető narkotikum, az álompor segítségével tudsz elérni. A varázslat 11 VP-be és 15 TVP-be kerül. Természetesen a felhasznált álompor a kábulat után nem tér vissza. |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
BANSHEE-SIKOLY (373. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Hallottál már ezekről a noth-szellemekkel rokon elkárhozott elf lelkekről, a bansheekról? Ha igen, akkor bizonyára tudod, hogy képesek rettenetes hangjukkal elpusztítani ellenfelüket. Most már te is megteheted ezt, hiszen ez egy varázslat, ami nem tesz mást, mint egy elemi hangcsapást küld az ellenfél irányába, pont olyan rezonanciával, ami pusztítja annak szöveteit. Ahhoz, hogy minél jobban eltaláld a megfelelő hangmagasságot, nem árt, ha minél képzettebb zenész vagy, de azért van egy határ, amit nem tudsz átlépni anélkül, hogy a hangszálaid ne károsodjanak. A játék nyelvére lefordítva: ezzel a 20 VP-be kerülő varázslattal a zene szakértelmeddel arányosan tudsz sebezni a harcban, minden 4. szint után d10-et, egészen a 30d10-ig, ahol a varázslat sebzése bemaxol. A varázslat sebzését a sikeres mentődobás felezi. |
ANALÍZIS (375. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Fairlight egyik méltánytalanul elfeledett varázslatát tanultad most meg. Egy nagyon egyszerű mágiáról van szó, talán épp ez az oka, hogy ennyire feledésbe merült az idők folyamán. A V 375 <tárgy száma> parancs hatására - 6 VP és 2 TVP elköltése mellett - amennyiben található a hátizsákodban a paraméterként megadott tárgyból legalább egy darab, azt különböző mágikus eljárások segítségével részletesen megvizsgálod, elemzed. A lényeges információk, amiket így megtudhatsz: a tárgy értéke (ez az átadható tárgyaknál a bolti eladási árnak felel meg), a súlya, átadható-e, és ha átadható, akkor lopható-e. A varázslatnak egy második paramétert is megadhatsz, ekkor - változatlan költséggel - azt a tárgyat is rögvest megvizsgálod. |
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
Erő: | 71 (102) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 66 (76) | Támadás: | 95 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 70 (72) | Védekezés: | 117 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 38/42 év |
Egészség: | 66 (80) | Életpont: | 1061/1055 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 74 (83) | Varázspont: | 2648/337 | Pénz: | 2049 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 526/163 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/98 | ökölvívás: | 41/53 (+7%) | szúrófegyverek: | 28/79 |
vágófegyverek: | 31/68 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | *29/100 |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/43 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 109/16 (+32%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 30/43 | 5. csapdakészítés: | 33/10 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/44 |
7. gyógyítás: | 78/59 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 31/22 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 136/39 (+47%) | 12. taumaturgia: | 120/71 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 | 14. versengés: | 20/72 (+5%) | 15. harcművészetek: | 45/8 |
16. zene: | 156/52 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 58/45 | 18. pszi: | 56/15 (+7%) |
19. zárnyitás: | 22/40 | 20. vadászat: | 32/23 | 21. vitalitás: | 2/90 |
22. bányászat: | 45/25 (+3%) | 23. úszás: | 24/48 | 24. főzés: | 17/1 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 102 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
túlvilág lehelete (#177) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | varázsenergia (#161) |
erőpajzs III (#127) | nagyobb agypajzs (#120) | elme dominanciája (#247) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), agybénítás II (#246) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálvarázslat (#124) | >> | társak oldalán harcolva (#986) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1038 | arany (#50) | 1 | ében toboz (#578) | 1 | hajító csillag (#939) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 2 | mópat token (#585) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 5 | ragasztó (#83) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 44 | sárkánypikkely (#292) | 1 | tükör (#43) | |||
11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | iknegurin (#541) | |||
2 | kék orchidea (#68) | 28 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | zöld üveg (#82) |