Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 19. 9h:16' EZ A 550. JÁTÉKHETED, 511. FORDULÓD 551. játékheted kezdete: szept. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az árnylord testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 358 életpontot sebezve.) Ököllel megcsapod az árnylord testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az árnylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 666 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 275 120 70 | elmormolod a 275. varázslatot a 120. varázslatot a 70. varázslatot |
h 284 300 | használod a 284. tárgyat |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
le 1550 | leveszed/lerakod az 1550. tárgyat |
kf 1375 | kézbeveszed/felveszed az 1375. tárgyat |
v 198 364 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,64] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (9 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 10805 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1127, sebződés: 213, gyógyulás: 276, összesen: +63 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel megcsapod a Raia szent lovagja bal vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a bundás csirmáz jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a drakolich nyakát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Ököllel megcsapod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 2039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [188,61] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [187,61] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 39 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel megcsapod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 púderkő. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 69, gyógyulás: 6, összesen: -63 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel megcsapod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 2 púderkő. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 40, gyógyulás: 4, összesen: -36 ÉP}
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre rohansz. Drag'kór bökővel megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel eltalálod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 7 spiritusz. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}
ee 158 126 279 | eladod a 158. tárgyat a 126. tárgyat a 279. tárgyat |
ee 716 632 397 | eladod a 716. tárgyat a 632. tárgyat a 397. tárgyat |
ee 300 301 298 | eladod a 300. tárgyat a 301. tárgyat a 298. tárgyat |
ee 299 418 419 | eladod a 299. tárgyat a 418. tárgyat a 419. tárgyat |
ee 444 601 239 | eladod a 444. tárgyat a 601. tárgyat a 239. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel eltalálod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és 2 mocsári penke. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [187,59] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
vtn 182 | varázslat tanulás: a 182. varázslatot |
vtn 285 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
vtn 36 | varázslat tanulás: a 36. varázslatot |
vtn 40 | varázslat tanulás: a 40. varázslatot |
vtn 47 | varázslat tanulás: a 47. varázslatot |
vtn 51 | varázslat tanulás: az 51. varázslatot |
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
vtn 156 | varázslat tanulás: a 156. varázslatot |
vtn 75 | varázslat tanulás: a 75. varázslatot |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. Kritikus ütés! (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ősdentor jobb oldalát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor jobb vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az ősdentor testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 0, gyógyulás: 115, összesen: +115 ÉP}
(Továbbmész...) [189,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy tyrannoszaurusz rex. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 55, gyógyulás: 110, összesen: +55 ÉP}
szk 214 7006 228 | keresed a 214. szörnyet a 7006. szörnyet a 228. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 3 pontért |
FEHÉRÁLLOMÁNY RONCSOLÁSA (248. PSZI KÉPESSÉG) Ez a nagyerejű pszionikus támadás az idegpályákon keringő energiát "robbantja" fel, és így fizikai fájdalmat okoz - és ez akár a célpont agyában levő fehérállomány roncsolódásához is vezethet! A fehérállomány roncsolása szintenként D25 sebzést okoz [ahol a szint a pszi szakértelemmel egyenesen arányos], és maximális hatásfokát 60D25-nél éri el. A támadás elleni sikeres mentődobás a sebzést felezi, és a pszi-acéltorony teljes védelmet nyújt ellene. A képesség használata mindössze 22 pszi pontot igényel. |
FAGYÖNGY FÜZÉR (342. TÁRGY) A legendák szerint ezt a különleges varázstárgyat maga Sheran, a földanya készítette leghatalmasabb követői számára. Tehát kizárólag Sheran hívők hordhatják, és nyakláncként KF-elhető. Amíg viseled, a kör eleji varázspont regenerálódáskor valamivel több pontot nyersz vissza (ez kb. +30%, de maximum 20 VP), és megnöveli a szörnyismeret szakértelmet 3-al. |
VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY) A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le. |
A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek. |
SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás. |
IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
VÉDELEM A SAV ELLEN (36. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Elmormolva ezt a szürkés színben vibráló pajzsot, részleges (erősebb támadásoknál) vagy teljes immunitást kapsz a mágikus savtámadások és a savas köpetek ellen. Ezenkívül, ha sebződsz is a savtól, a varázslat időtartama alatt semmiképp sem marhatja szét a sav tárgyaidat. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy fekete gyöngy. |
TOMPÍTÁS (40. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A termomágikus mutáció óta Ghallát bizony benépesíti sok undorító mutáns szörny is. Ezek közül néhány akkora behemót, hogy képes egyetlen csapásával páncélodat, sisakodat, pajzsodat bezúzni. A tompítás az ilyen csapások "puhítására" szolgál. Bár a sebzést nem csökkenti komolyan, tárgyaidat megóvja a pusztulástól. Elmondásához 8 VP-t és egy szögletes követ kell elhasználnod. A tompító mező nem látható. |
FEHÉR GLÓBUSZ (47. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A vakító fehér színnel vibráló fehér glóbusz részleges védelmet nyújt a téged érő varázshideggel és a szörnyek jeges köpetével szemben, a harc időtartama alatt. Anyagi komponense egy amniosz, és 13 VP-be kerül. |
ELEKTROMOS PAJZS (51. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a kellemes kék fényben vibráló pajzsot felrakva, teljesen védetté válsz a villámokkal és egyéb, elektromos támadásokkal szemben. Elmondása 14 VP-be kerül, anyagi komponense egy rézdarab. |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
VARÁZSPÁNCÉL (156. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Igen nevetségesen hat, amikor egy varázsló vasvértben vagy kvazár páncélban csörtet harcba. Sokkal elegánsabb, ha testét mágia védi! A varázspáncél minden 2 taumaturgia szakértelmed után 1 védettséget ad, (15. szinten 8-at, 17. szinten 9-et, stb. egészen a max. 16 védettségig) de felrakásának feltétele, hogy nem viselsz páncélt (ez persze egyben azt is jelenti, hogy ha felveszel egy páncélt, a varázspáncél automatikusan megszűnik). A varázspáncél a következő fordulód elejéig tart, anyagi komponense nincs, elmondása a V 156 paranccsal történik, 15 VP-ért és 10 TVP-ért. |
MÁGIAFELOLDÁS (75. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal rajtad érvényben levő varázslatokat szüntethetsz meg (pl. láthatatlanság). Kiadása 5 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. Az általad felrakott varázslatoknál mindig biztos a siker, a mások által rád mondott, ártó szándékú varázslatoknál a siker az ellenfél teológiájának/taumaturgiájának (a rád rakott varázslat típusától függően) és a te taumaturgiádnak a különbségétől függ. Van néhány varázslat, amelyet mágiafeloldással nem lehet eltávolítani. A mágiafeloldáshoz a V 75 <varázslatszám> parancsot kell kiadnod. Ha egyszerre több azonos sorszámú (de más paraméterű) varázslat is van rajtad, a mágiafeloldás mindig az elsőt fogja megszüntetni. |
Erő: | 71 (102) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 66 (76) | Támadás: | 91 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 70 (72) | Védekezés: | 117 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 38/42 év |
Egészség: | 66 (80) | Életpont: | 1059/1014 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 74 (83) | Varázspont: | 2648/27 | Pénz: | 1827 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 526/76 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/98 | ökölvívás: | 41/46 (+2%) | szúrófegyverek: | 28/79 (+11%) |
vágófegyverek: | 31/68 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | *29/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/27 | 2. nyomkövetés: | 108/84 (+19%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 30/43 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 33/4 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/44 |
7. gyógyítás: | 78/59 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 31/22 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 135/92 (+44%) | 12. taumaturgia: | 120/44 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 | 14. versengés: | 20/67 (+5%) | 15. harcművészetek: | 45/8 |
16. zene: | 155/72 (+120%) | 17. szörnyismeret: | 58/45 (+18%) | 18. pszi: | 56/8 (+8%) |
19. zárnyitás: | 22/40 | 20. vadászat: | 32/23 | 21. vitalitás: | 2/90 |
22. bányászat: | 45/22 | 23. úszás: | 24/48 | 24. főzés: | 16/91 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 102 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) |
varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálvarázslat (#124) | >> | társak oldalán harcolva (#986) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arkog kő (#632) | 3 | arx formázó minta (#298) | 2 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 2 | cru formázó minta (#300) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 4 | din formázó minta (#301) | 2 | era formázó minta (#418) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 4 | fpi formázó minta (#419) | 3 | gór formázó minta (#444) | |||
1 | hajító csillag (#939) | 2 | hro formázó minta (#601) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | pular kristály (#239) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varázskő (#305) | 11 | víz (#27) | 2 | zafír erőöv (#397) | |||
1 | Zinthurg pallos (#716) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1664 | arany (#50) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 4 | gyöngymangó (#135) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
8 | pirkit (#153) | 4 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sötét ital (#284) | 10 | spiritusz (#170) |