Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 18. 19h:10' EZ A 839. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD 840. játékheted kezdete: okt. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a drasmólyom jobb szárnyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
vi 3 3 30 | viselkedésed: 3 3 30 |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a légirozmár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Agyarával a légirozmár felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [101,21] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [100,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sötét gnóm testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 2 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges süvítő rája trófeát, és kiszedsz egy sötét gnóm trófeát. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
ea 96 1 | eladod a 96. tárgyat 1 |
ea 57 1 | eladod az 57. tárgyat 1 |
ea 100 3 | eladod a 100. tárgyat 3 |
ea 95 3 | eladod a 95. tárgyat 3 |
ea 105 3 | eladod a 105. tárgyat 3 |
ea 125 2 | eladod a 125. tárgyat 2 |
ea 85 6 | eladod a 85. tárgyat 6 |
ea 70 4 | eladod a 70. tárgyat 4 |
ea 63 6 | eladod a 63. tárgyat 6 |
ve 174 1 | megveszed a 174. tárgyat 1 |
ve 160 1 | megveszed a 160. tárgyat 1 |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
m 4 2 3 | mozogsz délre, keletre, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sötét gnóm jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 9 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [100,20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Lehet, hogy ide kincs van elásva..? Big Bogo(5464) " Látsz egy álomvirágot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [101,21] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy arató csattanat. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a mutáns pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [103,22] Még mindig bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
h 147 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY) Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban). |
SÖTÉT GNÓM (132. ELLENFÉL) Nem sok szó esik a gnómok titkolt rokonságáról, a fekete bárányokról, a sötét gnómokról. Ezek a fekete bőrű, piros szemű, nappal árnyékokban meghúzódó apró teremtmények különösen gonosz lények. Bár fizikailag nem erősek, sötét praktikáikkal gyakran sarokba szorítják a náluk jóval erősebb ellenfelet. Gyakran találkozhatsz velük a városokban, az elhagyatottabb helyeken, vagy sötét, földalatti fészkeik mélyén. Ha legyőzöl egyet, van rá esély, hogy találsz nála a varázskomponenseinek tartósításához féltve őrizgetett spirituszból néhány cseppet. |
SPIRITUSZ (170. TÁRGY) Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt. |
HARCI KALAPÁCS (174. TÁRGY) A harci kalapács fémből készült professzionális ütőfegyver. Még nyele is vasból van, nehogy bármilyen kárt tudjon benne okozni egy fabontó szójer. Megalkotásához egy KT 174 parancsot kell kiadnod egy olyan mezőn, ahol van vaskohó, 35 TVP-ért. A súlyos pöröly megalkotásához elegendő, ha csak 3 a bányászat szakértelmed, de szükséged van 7 vasércre és 14 pirkitre is. A harci kalapács 3d4+1 sebzésű ütőfegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY) Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül. |
PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY) Egy félelmetes, sötét helyre érkeztél. Hatalmas, csontokból, koponyákból álló kétszárnyú kapu hívogat sejtelmesen. A csontkapu egyik szárnyának obszidián oszlopára egy őssárkány csontváz tekeredik. Megborzongsz jeges leheletétől. A halál fagyos érintése végigfut a testeden, megdermeszti a csontjaidat. A másik oszlopnál egy Halálavatár alakja bontakozik ki a sötétségből. Hófehér csontkezében egy hatalmas kaszát tart, a nyakában egy hosszú vasláncra fűzött Ezüstkoponya lóg. Az elmúlás végtelen sötétje markol beléd. Beleremegsz, ahogy a lelked mélyére hatol. Tucatnyi hóhérbimbót pillantsz meg az oszlopok tövében. Fehér leveleik mérgező párát árasztanak. A rosszullét kerülget a szaguktól. Félelemtől remegve bepillantasz. Sírokat, kriptákat látsz. A csuklyavirágok között szerteszét hevernek sárkány csontvázak, drakolder, Thargodan koponyák és még ki tudja milyen lények ezerféle csontjai. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Itt Leah kegyeltjei az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség teremtményeit megbolygatja... Ha Leah hitét követed, számodra ez az ideális hely. A sírok vagy kripták egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni 5 TVP-ért. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakádra, amit el tudsz képzelni. Drakolichek, lidércek, zombik, csontvázak mászkálnak a sírok között, nem hagyva nyugton egyetlen élő teremtményt sem. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket. |
ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY) Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb. |
TELJES TRANSZFORMÁCIÓ (11. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Elérted minden alakváltó álmát, a legdédelgetettebb, legtitkosabb célt: monstantól képes vagy bármilyen, általad ismert szörny alakját felvenni. A "bármilyen" persze bizonyos korlátozások alá esik: ismerned kell, és tömege legfeljebb kétszer akkora lehet, mint a tied. A speciális képességeket is megkapod (pl. mérges csípés). Sajnos ezzel a módszerrel nem juthatsz pl. gyenge méreghez, surranó kígyóvá változva gyorsan belecsepegtetve a mérget egy edénybe, mert visszaváltozáskor a kinyert folyadék is visszaváltozik nyállá. Ez vonatkozik a többi speciális anyagra is. A teljes transzformációhoz az AV 11 <szörny száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért. Mivel szörnyalakban gyakorlatilag semmi értelmeset sem tudsz csinálni, ez a képesség igazándiból csak táborozás alatt hatékony. Tehát bármikor is adod ki az AV 11 parancsot, az csak az utolsó parancs után fog érvénybe lépni. A következő forduló elején automatikusan visszaváltozol. Mivel szörnyalakban az összes tárgyad is átváltozik, tested részévé válik, így táborozás közben nem tudnak meglopni. Ha valaki megtámad, a szörny minden képességét birtokolva harcolsz, kivéve az életpontjainak számát, az továbbra is a tied marad. Így pl. egy 120 életpontos vadász tatuként kellemes meglepetést okozhatsz barátaidnak. Vagy gondolj arra, hogy piromenyétként, a város közepén köpdösöd a járókelőket. Ha valaki megöl szörnyalakban, kimetszhet belőled szörnyalkatrészt, és te néhány óra múlva visszanyered alakodat - nem leszel halott, de nagyon gyenge leszel, és van rá esély, hogy ilyenkor az egészséged is csökken. Megjegyzés: varázsolni tudó és intelligens szörnyek alakját nem veheted fel. Mindenkivel, akivel találkozol a két forduló közt, harcolni is fogsz: mivel akivel nem találkoztál, az elbújt előled. A harcról azonban nem kapsz részletes leírást, csak a két fél által kiosztott sebzést tudod meg. Ezenkívül, amíg szörny vagy, a menekülés%-odat a program nem veszi figyelembe. Bár regenerálódhatsz szörny alakban (minden csata után, és ez nem kerül külön kijelzésre), életpontod nem emelkedhet így sem az átváltozáskori érték fölé. Foglyul ejteni nem tudnak. Labirintusban ezt a képességet nem tudod használni. |
Erő: | 12 | Szint: | 12 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 185/124 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 35/35 | Pénz: | 48 arany | Kép. pont: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 12 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
103,22 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 6 (+1) | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112), manifesztátor (#124), halálmadár (#351) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19. |
Összsúly: 33.35 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
28 | arany (#50) | 3 | aranyló ugarhéj (#100) | 3 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | 3 | bumeráng (#249) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 2 | mandibulapenge (#125) | 6 | óndarab (#85) | |||
4 | rézdarab (#70) | 6 | tigroszlán fog (#63) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | harci kalapács (#174) | 2 | kaja (#2) | |||
6 | madártoll (#112) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | vassisak (#160) |
98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
18 | |
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|