50. forduló, 52. forduló, Lirian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 30. 9h:09'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: jún. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4521
SZÁMLA : XXXX

LIRIAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [61,61] koordinátán.
Lisszia Ariaral, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+64 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy alpesi tehén nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 209.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

t 54 támadod az 54. szörnyet
FT 54 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy bo-skorpió! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Rájöttél, hogyan kell építeni fedett vermet. (ld. enc.) 67 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 181.]

fog 91 219 elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 1 3 1 mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre
[62,60] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bolhakutya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával kilukasztod a bolhakutya jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt mágus áll veled szemben.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 346 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29277.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [63,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy alpesi tehén van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva az alpesi tehén pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. (ld. enc.) A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Megvilágosodik előtted, hogyan is kéne az idomításhoz hozzálátni. (ld. enc.) Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával kilukasztod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod az élőholt mirg testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 348 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29377.

(Továbbmész...) [64,60] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy bo-skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a bo-skorpió bal középső lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.) 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a csontlepke testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a csontlepke testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával alaposan megvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 350 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29477.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 133.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[65,60] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinfecske jobb lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szintszívó áll veled szemben.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a szintszívó bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 352 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29581.

(Továbbmész...) [66,59] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy garokk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a garokk testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy tetemember áll veled szemben.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tetemember bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a láplidérc fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a láplidérc fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 karbin plazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 354 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29685.
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [67,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált élőholt mágus trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes quwarg harcos trófeát. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontlepke áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke jobb vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy óriás csontváz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 8 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 356 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29789.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[68,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg nyakát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rohansz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt mágus fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 358 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29893.
Észreveszel egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszablyával párszor kilyukasztod az evaporőr testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [69,61] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szintszívó áll veled szemben.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy sírlidérc.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a sírlidérc jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 360 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29997.
Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [70,60] Síkság, továbbra is csak síkság.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy sírlidérc áll veled szemben.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 362 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30101.
Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 85.]

m 1 mozogsz északkeletre
[71,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy óriás csontváz áll veled szemben.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt mágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszablyával párszor kilyukasztod az élőholt mágus nyakát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt mágus bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 364 (limit: 670), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30205.
Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [8 pontot használtál fel, van még 77.]

id 91 50 idomítod a 91. szörnyet 50 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet az alpesi tehén idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 75 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyidomítás: 1. szint). (ld. enc.) [50 pontot használtál fel, van még 27.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

a 1551 4673 1 átadod az 1551. tárgyat a 4673. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 mentát karkötőt Lisszia Ariaral részére. [5 pontot használtál fel, van még 22.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3205 61 1096 leírod a 3205. kalandozónak a 61. szörnyet az 1096. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi rák. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3205 122 335 leírod a 3205. kalandozónak a 122. szörnyet a 335. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy xirnox. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ollót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3205 191 164 leírod a 3205. kalandozónak a 191. szörnyet a 164. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szutykos remák. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3205 343 243 leírod a 3205. kalandozónak a 343. szörnyet a 243. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bölcs szilmill. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nyílcsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 4673 200 51 leírod a 4673. kalandozónak a 200. szörnyet az 51. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy magnetikus praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 17, 5.
Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) Nem hiszel a szemednek: gyermeked már a serdülőkornál tart! Igazi kamasz! Itt az ideje, hogy beavasd a harc rejtelmeibe. A fegyverforgatás alapszintű elsajátítása nélkül nem sok esélye lesz az életben maradásra. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 190 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA)
Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk.

ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET...
Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak.

SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA
Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs.
Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni.
Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód).
Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni.

QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.

KARAKTERLAP

Lirian, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 51. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 12 (21) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 31/32 év
Egészség: 14 (21) Életpont: 452/216 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (30) Varázspont: 440/3 Pénz: 772 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 27/12 Pszi pont: 92/72 EFejl: 22
Eddig összesen 753 szörnyet (31 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 980 TP-t kaptál. Jelenleg 330 934 TP-d van. A következő szinthez még 9 066 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, quwarg harcos, vark. nekromanta. Gyermeked egészséges. A 40. fordulódban 7054 arany került a bankszámládra. 7441 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 14/88 (+84%) ütőfegyverek: 1/96
dobófegyverek: 19/58 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 172 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/5 2. nyomkövetés: 13/3 (+20%) 3. csapdakészítés: 18/13 (+28%)
4. csapdaészlelés: 1/34 5. gyógyítás: 6/15 6. titkosírás: 2/47
7. felderítés: 3/30 8. szörnyidomítás: 1/61 (+161%) 9. teológia: 3/94 (+17%)
10. taumaturgia: 21/34 (+30%) 11. szerencsejáték: 1/47 12. versengés: 2/59
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 3/67 (+37%) 15. pszi: 12/54 (+8%)
16. zárnyitás: 3/73 17. vadászat: 1/52 18. bányászat: 5/4
19. főzés: 4/45 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Saqziwy Matoref (#2854)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 24, 25, 33, 53, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 837 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 mentát karkötő (#1551) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 álompor (#396) 12 bomló esszencia (#2367)
1 bordacsont (#16) 1 dorony tüdő (#212) 1 drótszőr (#37)
1 éjkő (#2369) 1 evaporőr háj (#105) 9 gyenge méreg (#26)
9 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 8 madártoll (#112)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331) 4 pirkit (#153)
6 sallank karom (#128) 6 szvó-ektoplazma (#151) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
58
59
60
61
62
(62,60) bolhakutyák (#17), élőholt mágus (#175), csontlepke (#746), oltár, 36. jellempróba
(63,61) oltár, szent liget (#439), egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba, alpesi tehenek (#91), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135)
(64,60) bo-skorpiók (#54), csontlepke (#746), szintszívó (#96), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Dornodon oltár, 45. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(65,60) gumifa (#38), oltár, proteinfecske (#139), szintszívó (#96), csontváz (#48)
(66,59) egy ismeretlen isten rúnaköve, 36. jellempróba, Leah oltár, garokkok (#73), tetemember (#123), láplidérc (#352)
(67,59) quwarg harcos (#201), csontlepke (#746), óriás csontváz (#176), gumifa (#38), oltár
(68,60) sóhajtó dorony (#112), élőholt mirg (#135), élőholt mágus (#175), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, 26. jellempróba, evaporőr (#69)
(69,61) gyilkos sallankok (#85), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), 24. jellempróba, Dornodon oltár
(70,60) sírlidérc (#172), zombi (#49), oltár
(71,59) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175)

Üzenet küldése a karakternek