Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 31. 14h:12' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1310 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
d 4 | eldobod a 4. tárgyat |
kt 96 | elkészíted a 96. tárgyat |
kf 96 | kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat |
kt 138 2 | elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot) |
f 138 26 | kísérletezel a 138. tárggyal a 26. tárggyal |
kt 188 | elkészíted a 188. tárgyat |
flh 10 188 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 188. tárggyal |
m 2 | mozogsz keletre |
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske farkát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-6] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy félelem-járó lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 1 rézkulcs úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a köpködő bruhatag nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges ork sámán trófeát, és diadalmasan beszerzel egy köpködő bruhatag trófeát. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-7] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske farkát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-9] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 547 | bemész az 547. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 66.]
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Beletörődéssel fogadod a halált. Amikor magadhoz térsz, úgy tűnik, órák teltek el, pedig csak másodpercek lehettek. VALÓDI ellenfeled már így is borzalmas sebeket ejtett rajtad! Valószínűleg a tudatalattid mentett meg a biztos haláltól. [4 életpontod maradt.] Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Továbbmész...) [69,-7] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy.
d 130 | eldobod a 130. tárgyat |
szk 11 | keresed a 11. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 5 | gyógyítás 5 pontért |
MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY) Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik. |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 161/25 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 38/27 | Pénz: | 259 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyílvessző (#108) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
69,17 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 70 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 141 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 12 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. harcművészetek: | 14 | 11. szörnyismeret: | 2 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 2 | 14. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
mérges pók (#20) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
piromenyét (#99), pszi elementál (#221), szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 27, 33. |
Összsúly: 49.49 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bakkura bőr (#95) | 1 | bot (#4) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | kaja (#2) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 2 | sünmedve tüske (#14) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) |
67 | 68 | 69 | 70 | 71 | |
-10 | |
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|