Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 21. 9h:09' EZ A 546. JÁTÉKHETED, 506. FORDULÓD 547. játékheted kezdete: aug. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 7 6 7 | t. energia kisütése: 7 6 7 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 275 | elmormolod a 275. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
h 341 196 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 272 5 | használod a 341. tárgyat |
kt 929 10 | elkészíted a 929. tárgyat (10 darabot) |
kt 934 10 | elkészíted a 934. tárgyat (10 darabot) |
kt 939 15 | elkészíted a 939. tárgyat (15 darabot) |
d 56 30 | eldobod az 56. tárgyat (30 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant jobb oldalát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 14, gyógyulás: 45, összesen: +31 ÉP}
kt 43 5 | elkészíted a 43. tárgyat (5 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor testét. Kritikus ütés! (5 támadással 445 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 13, gyógyulás: 9, összesen: -4 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 340 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 56, gyógyulás: 17, összesen: -39 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb karját. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {HD:} Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon nyakát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 26, gyógyulás: 12, összesen: -14 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel jól megszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel megütöd a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 17, gyógyulás: 10, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [192,62] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő csapat qwarg rohamosztagos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos torát. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [191,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy ezoterikus mardel! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel eltalálod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
h 1168 11 | használod az 1168. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel megcsapod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 27, gyógyulás: 12, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [192,64] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Drag'kór bökővel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel megütöd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [192,65] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák fejét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megütöd az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 438 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A woorgard csápol, de mindhiába. A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [192,67] Továbbra is dombság. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 437 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. Kritikus ütés! (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel súrolod a woorgard testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragdgólem fejét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem smaragd testét. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdgólem bal karját. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütöd a smaragdgólem testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel súrolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10590 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 438, gyógyulás: 94, összesen: -344 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 188 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[188,112] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz.
be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 903 4 6 | mozogsz 903 4 6 |
lm 7 905 8 | mozogsz 7 905 8 |
lm 900 9 14 | mozogsz 900 9 14 |
lm 905 15 900 | mozogsz 905 15 900 |
lm 18 20 905 | mozogsz 18 20 905 |
lm 21 900 25 | mozogsz 21 900 25 |
lm 905 26 901 | mozogsz 905 26 901 |
lm 39 39 39 | mozogsz 39 39 39 |
lm 41 41 41 | mozogsz 41 41 41 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
szk 214 244 228 | keresed a 214. szörnyet a 244. szörnyet a 228. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 3 pontért |
A HÁRÍTÁS MŰVÉSZETE (404. TUDATI KÉPESSÉG) Az elmúlt évek tapasztalatai, és a tudati megbeszélések mindnyájunkat megtanítottak arra, hogy Ghalla élővilága izgalmas, és sokszínű. Nagyon sokszor saját bőrünkön tapasztaltuk, hogy világunkat egyre furcsább, egyre veszélyesebb teremtmények lepték el. Mintha, a világmindenség fordult volna ki önmagából. Agyad hátsó zugában neked is többször felbukkant egy apró gondolat: "Öreg vagyok én már ehhez, talán be kellene fejezni a kalandozást, talán meg kéne állapodni végre valahol." Azonban az emberek makacssága, és hajthatatlan kalandozó véred nem hagyott nyugodni. Tudattársaiddal sokat foglalkoztatok a különleges lények képességeivel. A sok éves, évtizedes tapasztalatokat összevetve a legújabb ismeretekkel hamarosan rádöbbentetek a megoldásra. Magad sem gondoltad volna, hogy ilyen egyszerű. Eddig a harc során mindig azzal voltál elfoglalva, hogy pontos és halálos legyél. Ha egy vicsorgó fenevad fogsora egy jókora húsdarabot tépet ki a combodból, nem érdekelt, egyszerűen csak gyilkolni akartál. Saját testi épséged mondhatni másodlagos szerepet játszott a küzdelmekben. Azonban mostantól ez másképp lesz. Tudattársaiddal, barátaiddal közösen olyan mozdulatokat, olyan harci technikákat dolgoztatok ki, melyek segítségével a harc során nem csak támadsz, hanem védekezel, hárítasz is. Ez fáradságos és megerőltető feladat volt, hiszen az eddigi "sikeres" támadási taktikádat kellett érte feladni. A sok kínlódás, nyűglődés és gyakorlás azonban meghozta a sikert. Egy szinte tökéletes harci technikát sajátítottál el, melynek segítségével immáron bátran indulhatsz az új dimenziók meghódítására. |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
Erő: | 71 (103) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 66 (76) | Támadás: | 78 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 69 (77) | Védekezés: | 104 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 38/42 év |
Egészség: | 66 (80) | Életpont: | 1086/1336 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (83) | Varázspont: | 2630/601 | Pénz: | 7620 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 507/0 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/92 | ökölvívás: | 41/9 (+8%) | szúrófegyverek: | 28/58 (+9%) |
vágófegyverek: | 31/68 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 29/49 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/27 | 2. nyomkövetés: | 107/98 (+27%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 30/22 | 5. csapdakészítés: | 32/75 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 30/48 (+706%) |
7. gyógyítás: | 78/59 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 30/68 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 132/22 (+53%) | 12. taumaturgia: | 118/27 (+40%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 | 14. versengés: | 20/57 (+5%) | 15. harcművészetek: | 45/8 |
16. zene: | 150/52 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 58/7 | 18. pszi: | 54/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 21/9 (+8%) | 20. vadászat: | 32/23 | 21. vitalitás: | 2/90 |
22. bányászat: | 44/97 (+13%) | 23. úszás: | 24/48 | 24. főzés: | 16/51 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 102 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | halálkapu (#126) |
láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | túlvilág lehelete (#177) |
varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | Pörhemór köre (#205) (193,7,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálvarázslat (#124) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | aranytű (#272) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 5 | csillagbot (#929) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | ezüstdarab (#326) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
30 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
5 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | 13 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
224 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
8 | drótszőr (#37) | 5 | ében toboz (#578) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 15 | hajító csillag (#939) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | |||
39 | kaja (#2) | 2 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | tükör (#43) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |