Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. dec. 10. 12h:29' EZ A 623. JÁTÉKHETED, 505. FORDULÓD 624. játékheted kezdete: dec. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
fusz 200 | felt. úszás 200 pontért |
ek 7 23 13 | t. energia kisütése: 7 23 13 |
v 198 283 120 | elmormolod a 198. varázslatot |
284 | 285 | 286 | |
124 | |
|
|
125 | |
|
|
126 | |
|
|
[283,120] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél.
Marokra fogva a mágikus hentesbárdot ellenfeledre ugrasz. Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd az elektromos angolna testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rohansz. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vízdémon ocsmány fejét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 3 727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 40, gyógyulás: 57, összesen: +17 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágikus hentesbárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tavi piranha raj néhány tagját. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 4 979 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 272, gyógyulás: 120, összesen: -152 ÉP}
Marokra fogva a mágikus hentesbárdot ellenfeledre támadsz. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trix harcos bal karját. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 5 439 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 126, gyógyulás: 89, összesen: -37 ÉP}
Ellenfeled hullámkeltés varázslatot lő rád. 271 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a mágikus hentesbárdot ellenfeledre rohansz. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd a trix vízmágus fejét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról nagyobb pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 472 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kreiton esszencia és 1 kreiton agy. 7 673 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 743, gyógyulás: 65, összesen: -678 ÉP}
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1476 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a ködmágus testét. (9 támadással 735 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor súrolva eltalálod a ködmágus fejét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 28 143 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2463, sebződés: 185, gyógyulás: 45, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [283,118] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész ladikot. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy elemi pulzátor!
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 595 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor bal lábát. (6 támadással 980 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd az elemi pulzátor jobb oldalát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az elemi pulzátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 13 091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1673, sebződés: 91, gyógyulás: 245, összesen: +154 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 582 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Elszántan ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ülnök testét. (8 támadással 1267 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a sötét ülnök jobb lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 18 804 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1935, sebződés: 208, gyógyulás: 50, összesen: -158 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 696 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr oszladozó fejét. (7 támadással 1094 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal megpöccinted a tleikan hadúr ősöreg testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 18 680 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1862, sebződés: 264, gyógyulás: 61, összesen: -203 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 901 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan behemót testét. (9 támadással 1140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütögeted a tleikan behemót bal első lábát. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 obszidián kereszt (ld. enc.). 18 804 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2221, sebződés: 349, gyógyulás: 338, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1424 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a fertőzött ent testét. (9 támadással 1433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+287 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a fertőzött ent rothadó kérgét. (9 támadással 775 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Csápjaival a fertőzött ent lecsap a bal karodra. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A fertőzött ent összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 29 433 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3632, sebződés: 168, gyógyulás: 484, összesen: +316 ÉP}
(Továbbmész...) [282,118] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült tl'urlang vadász. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 1177 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével többször eltalálod a tl'urlang vadász bal lábát. (9 támadással 712 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor épp csak megérinted a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 453 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 25 137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1971, sebződés: 526, gyógyulás: 99, összesen: -427 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1115 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd az árnygólem árnyékos karját. (9 támadással 1442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+289 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor épp csak megérinted az árnygólem bal lábát. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az árnygólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 472 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki az árnygólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 33 586 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2810, sebződés: 519, gyógyulás: 447, összesen: -72 ÉP}
m 8 6 8 | mozogsz északra, nyugatra, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 2, gyógyulás: 62, összesen: +60 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan a másikra támadsz. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod az óriáspók testét. (1 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 2, gyógyulás: 61, összesen: +59 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a Droma Shelagoru fejét. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a Droma Shelagoru jobb lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A Droma Shelagoru csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 8 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 8 spirituszt.) 1 248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 12, gyógyulás: 60, összesen: +48 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1594 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a nekromanta kóborló nyakát. (9 támadással 722 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a nekromanta kóborló bal oldalát. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 34 551 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2623, sebződés: 395, gyógyulás: 63, összesen: -332 ÉP}
(Továbbmész...) [281,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ködmágus. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1518 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a ködmágus átlátszó alakját. (9 támadással 727 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhány helyen meghorzsolod a ködmágus testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A ködmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 éjkristály. 28 143 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2504, sebződés: 177, gyógyulás: 44, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [281,116] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gnomori rémszolga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 634 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Elszántan ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a gnomori rémszolga bal oldalát. (5 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Durghal pörölyével meghorzsolod a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 576, gyógyulás: 244, összesen: -332 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 811 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a ködmágus átlátszó alakját. (7 támadással 538 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a ködmágus fekete csuháját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A ködmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 21 107 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1387, sebződés: 183, gyógyulás: 45, összesen: -138 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 451 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc jobb vállát. (9 támadással 1372 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a gothag döglidérc jobb oldalát. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A gothag döglidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 20 095 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2249, sebződés: 169, gyógyulás: 42, összesen: -127 ÉP}
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1271 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd az ezeréves lélek testét. (9 támadással 1085 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod az ezeréves lélek jobb oldalát. (9 támadással 580 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Durghal pörölyével néhányszor súrolod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (2 támadással 238 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-111 életerő). Az ezeréves lélek összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. 34 311 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3243, sebződés: 678, gyógyulás: 122, összesen: -556 ÉP}
(Továbbmész...) [282,114] Az erdőt dombvidék váltja fel. Látsz egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Epameinóndasz, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő.
(Továbbmész...) [283,113] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő.
m 2 | mozogsz keletre |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 612 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször eltalálod a khrak kőóriás szögletes testét. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 354 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 354, gyógyulás: 79, összesen: -275 ÉP}
ef 30 532 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 6. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
TAVI PIRANHA (7090. SZÖRNY) Egy valamire való tó nem lehet meg piranhák nélkül. Ezek a halak csapatosan járnak, és felfalnak minden útjukba kerülő élelmet, legyen az polip, trix kölyök, vagy akár egy eltévedt kalandozó. |
TRIX HARCOS (7089. SZÖRNY) A harcedzett trix vadászok közül kerülnek ki a harcosok. Erősebbek, gyorsabbak és szívósabbak, egyszóval kemény ellenfelek. Harcban puszta kéz helyett általában mágikus trix pengéket forgatnak. Feladatuk a trix telepek védelmezése akár élve, akár holtan. Az élelemszerzésből nem veszik ki a részüket, hiszen ez a vadászok dolga. |
TRIX VÍZMÁGUS (7093. SZÖRNY) A trix varázslók a tanoncoknál sokkal félelmetesebb ellenfelek, sokuk a veterán harcosok közül kerül ki. A víz alatti mágia különleges fortélyait űzik, melyekkel korábban sehol sem találkozhattál, és elsajátításáról nem is álmodhatsz. |
OBSZIDIÁN KERESZT (756. TÁRGY) Egy a kereszt alakúra kifaragott obszidián kő a maga feketeségével egyszersmind ijesztő és fenséges. Nem kétséges - egy ősi Natharion ékszert tartasz a kezedben, amelyet egykor talán valamelyik rítusvezető pap viselt. |
Erő: | 72 (120) | Szint: | 54 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 72 (110) | Támadás: | 105 (113) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 75 (100) | Védekezés: | 145 (155) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/33 év |
Egészség: | 73 (100) | Életpont: | 1831/906 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 77 (101) | Varázspont: | 3331/806 | Pénz: | 22257 arany | Kép. pont: | 45 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 543/73 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/0 (+15%) | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/76 | ütőfegyverek: | 57/87 (+10%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 37/23 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
284,113 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 398 094 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 67/56 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 68/91 (+5%) | 3. mászás: | 32/49 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 52/99 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 31/78 | 6. gyógyítás: | 81/29 (+90%) |
7. titkosírás: | 3/61 | 8. felderítés: | 35/5 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 200/53 (+31%) | 11. taumaturgia: | 211/54 (+46%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 28/67 (+5%) | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 157/17 (+22%) |
16. szörnyismeret: | 25/4 | 17. pszi: | 48/8 (+8%) | 18. zárnyitás: | 37/5 |
19. vadászat: | 4/41 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 52/10 (+9%) |
22. testépítés: | 95/12 | 23. úszás: | 30/56 (+1319%) | 24. főzés: | 30/65 |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 487 | |||
4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 5 |
11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 28, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (27,0) | áldomás (#6) (57,0) | Pörhemór köre (#205) (115,23,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): többek közt 965. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 171, 172, 176, 177, 178, 180, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. (összesen ölhető: 1884 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 113 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6648 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1847 | anguaxin váladék (#1382) | 1131 | árvalányhaj (#1909) | 545 | azúrharmat (#1161) | 4 | Blounther gyűrűje (#1548) | 3719 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csatabárd (#555) | 2140 | csontkulcs (#74) | 124 | dinó szaru (#1385) | 423 | éjkristály (#958) | 1966 | ezüstdarab (#326) | 22 | feneketlen bugyor (#570) | 1365 | fokhagyma (#403) | $2600 | fülemüle agyar ($267) | 300 | halcsont (#390) | 6 | hoarián ujjkarika (#1347) | 760 | jégkristály (#593) | 1035 | jégszilánk (#1128) | 5840 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | 6690 | kerek kő (#19) | 2460 | kővirág gyümölcs (#1956) | 147 | kreommat szirom (#925) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 1300 | lidércesszencia (#1074) | 2 | lidérckorona (#531) | 6716 | madártoll (#112) | $1 | mentát korona ($1559) | 23 | moa kártya (#1349) | 1050 | nerub szemfog (#1871) | 1496 | nothar bogyó (#923) | 38 | ogwawa kulcs (#1376) | 1 | olló (#335) | 1868 | őskristály-szilánk (#1525) | 1406 | pirkit (#153) | 5800 | quwarg tojás (#360) | 7 | raaba-gumó (#936) | $4400 | remák szív ($264) | $680 | rum ($1419) | 40 | ryuku pecsétgyűrű (#1580) | 418 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 830 | sallank karom (#128) | 50 | szaké (#1295) | $2640 | szögletes kő ($17) | 7 | szuperkötél (#209) | 1450 | teriád féreg (#1276) | 1787 | teriád kobak (#1461) | 290 | Thargodan csont (#1181) | 10 | titanit kulcs (#1811) | 420 | tükör (#43) | 3 | tükörpáncél (#519) | 160 | tulipán gumó (#1903) | 2150 | tűzbimbó (#623) | 10 | tűzsárkány ital (#1400) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 2385 | vámpírfog (#1221) | 4788 | varányszem (#30) | 1700 | vízionár szem (#102) | 6 | Zarknod szeme (#740) | 4 | Zu'lit fülkarikája (#727) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | halcsont (#390) | 2 | isteni könnycsepp (#260) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
155 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
1 | éjkristály (#958) | 2 | ezüstdarab (#326) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
11 | kaja (#2) | 1 | kreiton agy (#1142) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | obszidián kereszt (#756) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | sallank karom (#128) | 10 | víz (#27) |
280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | |
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|