501. forduló, 503. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 24. 15h:02'
EZ A 587. JÁTÉKHETED, 502. FORDULÓD
588. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [174,97] koordinátán.
Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 fiatalság italát. Varázserőd regenerálódik. (+297 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 852.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 832.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 827.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 822.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 820.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 820.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 818.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 816.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 814.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 812.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 812.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 812.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 812.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 807.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 802.]

vv 227 elmormolod a 227. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 800.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 778 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 799.]

v 21 30 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 30 kaja. [-90 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 794.]

v 198 181 104 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

173 174 175
96
97
98

[181,104] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy bányászház (700. épület.). Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Larel Anoriennel. Sheran sekrestyése. Egy angyalok gyűrűjét, egy árnygyűrűt, egy boszorkánykendőt, egy dal.kristálykesztyűt, egy füst övet, egy fűzött kagylósort, egy hoarián bőrnadrágot, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy mind. kristályát, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Felszerelését egy drótszőrű mópat trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. {ereje: 82.}
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 782.]

be 700 bemész a 700. épületbe
Kíváncsiskodva lépsz beljebb az alacsony kapun. Egészen mélyre kell hajolnod, nehogy beverd a fejed. Zendor mosolyogva fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról. Az arcszőrzet jól elrejti, mit is gondol a házigazda. [2 000 tapasztalati pontot kaptál.] Zendor morcosnak tűnik, ez elsősorban a türelmetlen mozdulataiból látszik, amikkel a sarokba hajítja az általad visszaszerzett tárgyakat. Vagyis... annyira kapkod, hogy figyelmetlenségében, csak az egyik üllőt veszi ki a hátizsákodból. A másik nálad marad.
- Örülök, hogy előkerültek a tárgyaim. Sajnos nekem nem volt rá időm, hogy veled együtt a fosztogató trollok konok fejével beszéljek, mert sürgős teendőim a városba szólítottak. - Hirtelen beugrik egy kép, amint Zendor a város utcáin hömpölygő tömegben tör utat magának. Vicces a morcona alakot ilyen környezetben látni. - Az unokafivéremnél jártam. - A törpe megvakarja a fejét, és ingerülten folytatja a megkezdett mondatot: - Golin a család szégyenfoltja: törpe létére képes a város egyik eldugott épületében lakni. Szégyen, hogy ilyet tesz, ahelyett, hogy... Ah, mindegy... - Zendor meglepően nagyot legyint tömzsi kezével, majd a szoba túlsó falánál álló ládához sétál. Belsejéből egy kopott fedelű könyvet emel ki, melynek fedelén egy macskafejes címert pillantasz meg. - Ez Golin különcségének egyetlen hasznos terméke. Egy Roxaton átutazó alakváltóval sikerült elcserélnie. Ez az Ősök könyve! - Minden újdonságra nyitott, sóvárgó tekinteted láttán Zendor keze önkéntelenül is kitapogatja az övén lengedező csatabárd nyelét. Szerencsére megelégszik ennyivel. - Senkinek sem sikerült még megfejteni mi is valójában ez a könyv, és vajon a múlt vagy a jövő eseményei vannak benne kellő részletességgel leírva. Ez a részlet azonban - Zendor felcsapja a könyv fedelét, és rövid ujjaival hamar megtalálja a keresett oldalt. - felkeltette a kíváncsiságomat. Hallgasd:
"... Tizenhat napja menetelünk a föld alatt, amióta csak rábukkantunk arra az átkozott kapura. Ha Fodrosszakállú Sidrim nem jön rá a macskaszemes kapu nyitjára, talán továbbmegyünk. Azt hittük a mindannyiunkat mardosó éhség elől itt menedéket találhatunk. Másra bukkantunk azonban. Valamire, amit a legádázabb ellenségünknek sem kívánnánk soha. ...
Tegnap végre újra megtaláltuk a szerencsénket. Egy tizenhat láb átmérőjű raktárhelyiségre bukkantunk, ami zsúfolásig teli van csillogó aranyékszerekkel. Az alaposabb vizsgálódás után mindegyikőnk talált magának való öltözéket, így pompásabbra cserélhettük a sajátunkat. Mármint akik még életben vannak közülünk. ...
Nem találjuk a kijáratot. Három napja kínzó fejfájás gyötör mindannyiunkat. Félve gondolunk az eshetőségre, hogy a kincseskamrát valamilyen átok őrizte, ami megfertőzött mindannyiunkat. Talán soha nem jutunk ki innen. Ma hajnaltól alig haladtunk valamit, annyira le vagyunk gyengülve."
Na mit szólsz mindehhez? - Tanácstalanul megcsóválod a fejed. Valójában te nem sok mindent tudtál kihámozni a könyvbe vésett történetből. - Ne is mondj semmit. Azt hiszem megtaláltam a bejáratot. A könyv egy macskaszemről ír, melynek ábrája, mint valami vízió, térben helyezkedik el a föld mélyére vezető kapun. Én tudom hol van ez a kapu. - Egyre felcsigázottabban figyeled Zendor elkomoruló arcát. - Bejutnom viszont nem sikerült. Talán te is megpróbálhatnád. Ismerjük már egymást annyira, hogy rád merjem bízni a kapu helyének titkát. Ha neked sikerül feltárnod a kaput, gyere vissza. Visszamegyünk együtt, és egymásnak vetett háttal járjuk be a helyet, míg rá nem bukkanunk erre az említett kincseskamrára.
Megragadod Zendor kinyújtott kezét, és jó alaposan megrázod. Az üzlet megköttetett. Aztán megcsóválod a fejed.
- Egy térképet nem rejt véletlen az a könyv? - kérdezed meg, miután összeszedted minden bátorságodat.
Zendor megcsóválja a fejét. Hát akkor ez így, ebben a formában nem lesz könnyű feladat. A 122. labirintus bejáratát innen nyugatra 48, délre 24 mérföldre találod. Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 777.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[180,103] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy umbatari bromag lehet. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 282 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod az umbatari bromag bal hátsó lábát. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod az umbatari bromag testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 4 204 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 114, gyógyulás: 81, összesen: -33 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [179,102] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Találsz egy kazmárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy Tharr templom van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 550.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról gömbvillám varázslatot lősz a másikra. 284 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (20 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod az ongóliant bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 69, gyógyulás: 54, összesen: -15 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [178,101] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy gömbvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 274 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával megdöföd az ősdentor bal oldalát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod az ősdentor bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 34 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 121, gyógyulás: 38, összesen: -83 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 735.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[177,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. {támadása: 46.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 238 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi a norpadolótika testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [176,99] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy magger nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 290 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Körbevizsgálódsz. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [175,98] Még mindig füves síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy szekérkaravánt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tükörpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 290 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 705.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[174,97] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [173,96] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [172,95] Az erdőt dombvidék váltja fel.

A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 675.]

bb 305 248 522 beraksz a bankba a 305. tárgyat (248 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

ef 90 525 energia fejlesztése 90
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-19 TU.] [133 pontot használtál fel, van még 542.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [15 pontot használtál fel, van még 527.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 524.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 519.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 7. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 8. BP: h 892 10 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 479.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 439.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 399.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 266 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 359.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 226 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 319.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 186 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 279.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 146 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy woorgard. {támadása: 35.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy gömbvillám varázslatot. 286 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 4, gyógyulás: 102, összesen: +98 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 4, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 643 pontot. A következő körben tehát 843 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight kisebb papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 502. fordulód.

Erő: 57 (60) Szint: 43 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (48) Támadás: 54 (58) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (38) Védekezés: 86 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 117/189 év
Egészség: 28 (37) Életpont: 931/1159 Jellem: semleges Tul. pont: 33
Szerencse: 40 (52) Varázspont: 1964/804 Pénz: 12216 arany Kép. pont: 60
Tudatpont: 95/0 Pszi pont: 173/608 Halhatatlanság: 8 %
Eddig összesen 5251 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 587 TP-t kaptál. Jelenleg 11 021 451 TP-d van. A következő szinthez még 478 549 TP szükséges. Trófeáid: hiperéber grymeth, triklem drakolder, ében sárkány. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 6085 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 40/19
vágófegyverek: 30/37 (+3%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 32/20 (+3%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << kitámasztólándzsa (#1427)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
172,95 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/49 2. nyomkövetés: 106/94 (+45%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 26/15 5. csapdakészítés: 40/60 (+7%) 6. csapdaészlelés: 36/51
7. gyógyítás: 43/76 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 37/20
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 55/10 (+38%) 12. taumaturgia: 97/81 (+16%)
13. szerencsejáték: 8/59 14. versengés: 19/61 15. harcművészetek: 23/0
16. zene: 54/85 (+19%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 25/59 (+2%)
19. zárnyitás: 25/77 20. vadászat: 33/53 21. vitalitás: 3/66
22. bányászat: 43/61 (+4%) 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 12/25
25. főzés: 31/76 (+11%) 26. csapatmunka: 3/28

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (995,0) Pörhemór köre (#205) (121,4,1) Techiulan aurája (#261)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs III (#127) agyburok (#90)
villámmágia (#227) éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) lángcsóva (#31) >> zafír drakón (#320)
tűzgolyó (#155) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> márvány sárkány (#328)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágia és a pszi szorosan összefonódik. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 380 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 279 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) OK
tudatáthelyezés (559) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$245 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1010 kaja (#2) 459 mákrózsa virág (#56) 145 gyöngymangó (#135)
635 vasérc (#152) 1234 quwarg tojás (#360) 400 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 219 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
4 kötél (#92) $76 sallank karom ($128) 450 csuklyavirág (#133)
100 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 68 kvazár (#244)
54 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) 64 vas dobónyíl (#189)
$192 nyílvessző ($108) 1 kőkés (#6) 2 tatu dob (#234)
$2 alligátorbőr ($661) 40 ramit kő (#226) 5 ovimon-bogyó (#207)
4 sötét ital (#284) 4 tolmokov-koktél (#351) $22 trikornis szarv ($198)
200 rókafarok (#124)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bányászcsákány (#434) 2 csatabárd (#555) 7 drótszőr (#37)
2 isteni könnycsepp (#260) 7 rézdarab (#70) 1 sáfránypor (#211)
3 szeksztáns (#32) 1 tükör (#43) 1 üllő (#1103)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
57 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 1 fiatalság itala (#473)
9 kaja (#2) 3 toxyl (#591)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
(172,95) woorgard (#231)
(175,98) magger (#747)
(176,99) magger (#747), márványtorony (#175)
(177,100) norpadolótika (#226)
(178,101) oltár, Tharr oltár, 37. jellempróba, ősdentor (#282)
(179,102) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), ongóliant (#159)
(180,103) umbatari bromag (#770), Raia oltár, érclelőhely
(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), Elenios oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely, Larel Anorien (2263. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek