Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 9. 9h:37' EZ A 539. JÁTÉKHETED, 502. FORDULÓD 540. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Shidehara néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötte. Rek Weasel egy védelem sav ellen varázslattal készül a csatára. Tisztítótűz másolat felhúz egy hhaar burka varázslatot. Sunyi ellenfeled, egy mentális tükör pszi felrakásával szöszmötöl!
Ebor üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Az ellenfél támadása csökkent. Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Shidehara mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Rek Weasel mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 66 életpontot sebzett. Tisztítótűz másolat egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi eredménye! Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő Ebor felé. 273 életpontot vesztett. Egy pajzszúzás varázslatot dob Ebor felé a másik. 273 életpontot vesztett.
Ebor hajító csillagot küld az ellenfél felé. Elrepül 5 hajító csillag. A lövedék átfúrja a ryuku lovas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a ryuku lovas jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Shidehara ubuk dobónyílat küld az ellenfél felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Ez mellément. Rek Weasel mérg. vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedék. Tisztítótűz másolat hajító csillagot hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéke átjárja a ryuku lovas testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz.
Ököllel Ebor néhány helyen meghorzsolja a ryuku lovas fejét. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel párszor súrolva eltalálod a ryuku lovas fejét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor súrolod a ryuku lovas testét. Kritikus ütés! (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Ököllel Shidehara néhányszor súrolja a ryuku lovas testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel Rek Weasel párszor súrolva eltalálja a ryuku lovas hátasának lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Ököllel Tisztítótűz másolat párszor keményen megüti a ryuku lovas bal karját. (7 támadással 774 életpontot sebezve.) Ököllel Tisztítótűz másolat néhány helyen meghorzsolja a ryuku lovas testét. Kritikus ütés! (5 támadással 218 életpontot sebezve.) A ryuku lovas fergeteges támadást indít. Döfései nyomán Ebor több sebéből kezd dőlni a vér. (6 támadástól 505 életpontot vesztett.) Társad lefagy valamilyen borzasztó hidegtől - ereje csökken. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg Ebor irányába az ellenfél. 273 életpontot vesztett. Ebor meghal.
A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ryuku lovas bal vállát. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a ryuku lovas jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Shidehara ezt a támadást elhibázta! Ököllel Rek Weasel néhányszor épp csak megérinti a ryuku lovas nyakát. (6 támadással 241 életpontot sebezve.)
Ököllel Tisztítótűz másolat néhányszor megcsapja a ryuku lovas testét. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) Ököllel Tisztítótűz másolat néhányszor súrolja a ryuku lovas fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 233 életpontot sebezve.) A ryuku lovas újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (6 támadástól 516 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 318 életpontot vesztettél. Shidehara - legnagyobb megdöbbenésedre - futásnak ered, elege van a csatából. Rek Weasel - legnagyobb megdöbbenésedre - futásnak ered, elege van a csatából. Tisztítótűz másolat nem bírja tovább, sunyin elmenekül.
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a ryuku lovas bal lábát. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ryuku lovas testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A pestisaura 11 ép-t sebez. A ryuku lovas újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (6 támadástól 495 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 318 életpontot vesztettél. A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1557, sebződés: 1647, gyógyulás: 6, összesen: -1641 ÉP, összes sebzés: 4614, összes sebződés: 2971}
Ellenfelet választasz, ryuku légiós lesz az. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont).
Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. [ryuku légiós:] 262 életpontot sebeztél. [ryuku ostromteknős:] 255 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [ryuku légiós:] A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! [ryuku ostromteknős:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
[ryuku légiós:] 1026 tapasztalati pontot kaptál. [ryuku ostromteknős:] 1704 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Xilanne néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötte. A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálvarázslat varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Xilanne egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Nem hatott az ellenfélre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. 388 életpontot vesztettél.
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a shintar pásztor apró testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Xilanne teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 2 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedék. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját.
Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel néhányszor súrolod a shintar pásztor testét. Kritikus ütés! (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a shintar pásztor bal első lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A pestisaura 13 ép-t sebez. Xilanne távolról villámsújtás varázslatot lő a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Xilanne az ellenfélre lesújt egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 67 életpontot sebzett. Xilanne támadása... oopssz, mellément! Egy pontos és nagy erejű ütéssel a shintar pásztor bezúzza koponyádat. (2 támadástól 654 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Neked annyi! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 1042, gyógyulás: 126, összesen: -916 ÉP, összes sebzés: 713, összes sebződés: 1690}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a hidra testét. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ököllel megpöccinted a hidra testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 0, gyógyulás: 111, összesen: +111 ÉP}
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 275 73 73 | elmormolod a 275. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 341 551 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 239 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 694 1 | használod a 341. tárgyat |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,105] A partot elhagyva, egy sűrű erdőben találod magadat. Találsz egy ovimon-bokrot. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Utad során felfedezel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a gerebben-főzeléket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész ladikot. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket.
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy talriai behemót. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a talriai behemót fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) {FM:} Óriásölővel megvagdalod a talriai behemót testét. (5 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) {GYD:} Óriásölővel végigvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a talriai behemót testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 92 kaját. 19343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 396, gyógyulás: 473, összesen: +77 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mópat gigász gigászi lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mópat gigász testét. (8 támadással 630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a mópat gigász ragyás masszáját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A mópat gigász patája súrolja a combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mópat gigász testét. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a mópat gigász ragyás masszáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 29, gyógyulás: 331, összesen: +302 ÉP}
(Továbbmész...) [366,65] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy lovagi tábor van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő lidérckirály nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lidérckirály testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály jobb oldalát. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ököllel megcsapod a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a lidérckirály jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 55, gyógyulás: 111, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [367,64] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anram Salle orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy kátránygödör van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy gejzír van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy ősöreg góliát. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja az ősöreg góliát bokáját. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. {HD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az ősöreg góliát testét. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+47 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az ősöreg góliát testét. Kritikus ütés! (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod az ősöreg góliát testét. Kritikus ütés! (5 támadással 560 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az ősöreg góliát óriási talpát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 18009 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1405, sebződés: 326, gyógyulás: 6, összesen: -320 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi a márvány sárkány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány bal vállát. Kritikus ütés! (8 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a márvány sárkány bal hátsó lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a márvány sárkány bal első lábát. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ököllel súrolod a márvány sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy ezüstshuriken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 448, gyógyulás: 294, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [369,63] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kaqxar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy albinó küklopsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz jobb oldalát. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Ököllel csak érinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 5742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 39, gyógyulás: 122, összesen: +83 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 44 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a márvány sárkány bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány testét. (8 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a márvány sárkány fejét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a márvány sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ököllel gyengén megütöd a márvány sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1235, sebződés: 388, gyógyulás: 309, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [370,63] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Látsz egy ében sziklatornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Arbedark vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy káoszbajnok!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a káoszbajnok fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszbajnok állatpofáját. Kritikus ütés! (8 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a káoszbajnok bal karját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a káoszbajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 24, gyógyulás: 164, összesen: +140 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a zafír drakón fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón jobb oldalát. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Ököllel többször eltalálod a zafír drakón testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyengén megütöd a zafír drakón jobb hátsó lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ököllel csak érinted a zafír drakón jobb szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A zafír drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 27, gyógyulás: 184, összesen: +157 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 34 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Sötétség Hercege jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege jobb karját. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a Sötétség Hercege testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 51 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel súrolod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ököllel gyengén megütöd a Sötétség Hercege bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], 4 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 10672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 963, sebződés: 299, gyógyulás: 241, összesen: -58 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a méregféreg fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (6 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a méregféreg bal oldalát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megcsapod a méregféreg bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ököllel gyengén megütöd a méregféreg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 13146 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 138, gyógyulás: 257, összesen: +119 ÉP}
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz jobb lábát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Ököllel megpöccinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 5742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 16, gyógyulás: 113, összesen: +97 ÉP}
(Továbbmész...) [372,62] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy viharóriás. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás villámló testét. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 89 aranyat. 9379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 107, gyógyulás: 67, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [373,63] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy lidércóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg.mihlan.dobótőrt küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 mérg.mihlan.dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércóriás testét. (6 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ököllel többször eltalálod a lidércóriás testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod a lidércóriás testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a lidércóriás testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1129, sebződés: 142, gyógyulás: 149, összesen: +7 ÉP}
szk 784 285 336 | keresed a 784. szörnyet a 285. szörnyet a 336. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kiütéses negátor jobb lábát. (9 támadással 691 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a kiütéses negátor bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 57 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 59 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
9315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 169, gyógyulás: 6, összesen: -163 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 38 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidércóriás jobb oldalát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a lidércóriás testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidércóriás jobb oldalát. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a lidércóriás testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A lidércóriás Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
14129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1074, sebződés: 121, gyógyulás: 277, összesen: +156 ÉP}
RYUKU LOVASSÁG (835. ELLENFÉL) A ryukuk éjfekete csataménjei délceg testtartásban, felvetett fejjel közlekednek, s a rajtuk csücsülő lovas könnyen eltörpül méreteik mellett. Az alacsony termetű ryukuknak adódhatnak is gondjaik erre a több mint kétméteres paripára való felszálláskor, de ez legyen az ő gondjuk. A ryuku lovasok kopjájukat előretartva, felszegett állal közlekednek, így válik ló és lovasa a délcegség igazi mintaképévé. Máshogy talán nem is lehetne a csataméneket megülni, hiszen aki túl előre-, vagy hátrahajol, az menthetetlenül kiesik a nyeregből. A ryukuk hátasaikat rövid mentális üzenetekkel irányítják. Nem is pattanhat bárki nyeregbe, hiszen az alapfokú pszi ismeretek nélkül a lovak nem tűrnék meg őket hátukon. Láthatsz ugyan ryuku lovasokat magányosan vágtázni valamerre (pl. egy hírnök, aki fontos híreket visz egyik városból a másikba, vagy egyik hadosztálytól a másikig), most azonban nincs ekkora szerencséd. Több ryuku lovassal egyszerre megküzdeni, még a magadfajta sokat tapasztalt kalandozónak is kihívást jelenthet. |
SHINTAR PÁSZTOR (849. SZÖRNY) A gnollok ősi faja a nyugati kontinensen nem bizonyult elég életképesnek, ezeket a vad, koboldoknál nagyobb teremtményeket néhány évszázaddal ezelőtt, az Ezüstmágusok virágkorában teljesen kiirtották. Nem úgy a ryuku területeken, itt fennmaradtak a gnollok leszármazottjai, shintaroknak hívják őket. A ryukuk békében élnek ezzel az egyébként vérszomjas fajjal, amely cserébe békén hagyja juhnyájaikat. Inkább a teriádok és más értelmes fajok állatait lopják el... Ezért a pásztor elnevezés. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
PSZI KRISTÁLY (618. TÁRGY) A pszi kristályok apró, csillogó tárgyak, amelyeket halványan vibráló asztrális ragyogás leng körül. Bár önmagukban nem jók semmire, ha sikerül belőlük többet összegyűjteni, egy nagyhatalmú pszionikus tárgyat kovácsolhatsz esetleg belőlük. |
Erő: | 71 (103) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 64 (74) | Támadás: | 78 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 68 (76) | Védekezés: | 104 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 64 (78) | Életpont: | 1081/1537 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 74 (83) | Varázspont: | 2618/1480 | Pénz: | 2170 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 42/2 | Pszi pont: | 488/32 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 69 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/68 (+3%) | ökölvívás: | 40/74 (+9%) | szúrófegyverek: | 28/41 |
vágófegyverek: | 31/68 (+2%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 29/16 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/95 | 2. nyomkövetés: | 106/50 (+40%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 29/86 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 32/51 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/42 |
7. gyógyítás: | 78/59 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 30/68 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 129/78 (+74%) | 12. taumaturgia: | 116/56 (+46%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 | 14. versengés: | 20/42 | 15. harcművészetek: | 44/8 |
16. zene: | 147/32 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 57/53 (+20%) | 18. pszi: | 52/29 (+25%) |
19. zárnyitás: | 21/1 | 20. vadászat: | 32/23 | 21. vitalitás: | 2/90 |
22. bányászat: | 44/37 (+17%) | 23. úszás: | 23/99 | 24. főzés: | 16/11 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 102 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (90,2,1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
túlvilág lehelete (#177) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | az elme hatalma (#123) |
halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálvarázslat (#124) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | amniosz (#203) | 1 | dentor bőr (#551) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | hajító csillag (#939) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 16 | ragasztó (#83) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
513 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 3 | arkog kő (#632) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 3 | jégkristály (#593) | 85 | kaja (#2) | |||
1 | királyi korona (#338) | 2 | küklopsz szem (#643) | 17 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mandibulapenge (#125) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | pszi kristály (#618) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 11 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | vasérc (#152) |