Karakterszám: |
4305 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
50 |
Játékhét: |
68 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
107 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. már. 24. 9h:54' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. már. 27. |
|
E-mail!
ATOM MALAC KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Bezörget hozzád
Wing, egy nõ. Tárgyai: díszes fejék, bronzmedál,
a kobra könnyû láncinge, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, suhanó csizma.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Wing csak jócskán lemaradva
érkezik meg.
**
3. NAP ** Bejön a barlangodba
Zindi, egy folyamatosan fárasztó vicceket
mesélõ, idegesítõ galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag
rangú tagja. Viselt tárgyai: kõamulett, vándorcsizma, kristályamulett,
díszes fejék, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, nagyobb
pókcsatos öv, ében nyílpuska. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek
harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi
a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy
másodlagos támadási formára... A hosszú parti végül véget ér. Zindi megköszöni
a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Zindi
által meséltekbõl, megtudod, mi az az asztrálpók.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25431.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú,
hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*szept. 3.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Marconit.
*szept. 15.*
Avvocato Terrasini csatában legyõzte Kalányos Lala-át.
*szept. 20.* Avvocato
Terrasini párbajozás tulajdonsága 15 lett, elsõként a szinten.
*szept.
28.* Dark Night a Gonosz csatában legyõzte Fapumát.
*szept. 30.* Dark
Night a Gonosz és Oriznya Triznyák megküzdöttek egymással, és Dark Night
a Gonosz gyõzött.
*okt. 8.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Kalányos
Lala-át.
*okt. 13.* Avvocato Terrasini és Doki megküzdöttek egymással,
és Avvocato Terrasini gyõzött.
*okt. 21.* Avvocato Terrasini csatában
legyõzte Trickyt.
*okt. 22.* Avvocato Terrasini és Xirqzywrrixyt megküzdöttek
egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*okt. 25.* Õsöreg Dorka felköltözött
a következõ szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*dec. 13.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Le Henger
Eleket.
*dec. 16.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte
Oblepo Glorrt.
*dec. 21.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow
került ki gyõztesen.
*dec. 31.* Alystair D'Brison és Malacka megküzdöttek
egymással, és Alystair D'Brison gyõzött.
*jan. 3.* Avvocato Terrasini
és Prizmat pszi párbajt vívtak. Avvocato Terrasini került ki gyõztesen.
*jan. 11.* Köpködõ Méregzsák és Vivi Ornitier pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*jan. 18.* Alystair D'Brison csatában legyõzte
Lady Jade C.-t.
*jan. 20.* Clow mellé szegõdött egy ratifikátor.
*jan.
28.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel
Tal Ulart.
*feb. 2.* Stanislava és FloMo Belaxus pszi párbajt vívtak.
Stanislava került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]
kno 6 4 |
6. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]
h 8 2 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
az IQ tulajdonságod most már 11!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]
m 6 10 95 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,10) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 95,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]
be 4 72 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Megmondod, hogy
az építés képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Bemész az akadémia egyik oktatójához,
egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak
bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet.
(-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 532.]
k 281 292 |
kaland elvállalása |
(281. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeleid 2 húsevõ növény (#46).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol
harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(292. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára
láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön
hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy
elõszobában találod magadat. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc
törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy kyeni vadász
(#45) [aura: méret: 40.].
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Heves kézmozdulatok
közepette elvarázsolsz egy életszívást. A koreni sün
16 ép-t sebzõdik.
(-5 vp.) A koreni sün kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A kyeni vadász
16 sebzést
kap. (-5 vp.) A kyeni vadász feléd mozog. A kyeni vadász téged támad. Elõre
szúr jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A kyeni vadász
16 sebzést
kap. (-5 vp.) A kyeni vadász rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Mellétrafált
a balfácán.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A kyeni vadász
sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) A kyeni vadász halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. orgling szolgát. Az 1. orgling szolga
feléd rohan. A 2. orgling szolga feléd rohan. Megtámadod az 1. orgling
szolgát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(18 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja
(5 sebzés). Az 1. orgling szolga rád veti magát. Megpróbál
benyomni neked jobb mancsával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az 1.
orgling szolga holtan terül el. A 2. orgling szolga téged támad. Odacsap
neked jobb mancsával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. A
2. orgling szolga
sebzõdik 24 ép-t. (-4 vp.) A 2. orgling szolga halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%).
A fal mellett egy ketrecet pillantasz meg. Egy albinó pók van benne. Szegényke
nagyon rémültnek tûnik! Ugyan máskor vadászol az ilyen dögökre, de ezt
megszánod. Kinyitod a ketrecet, hadd meneküljön! (Ha rendelkeznél vezetõkészség
szakértelemmel, valószínûleg hozzád szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 502.]
ep 1 50 15 |
építed az 1. épületet 50 TVPért |
Ezt a parancsot csak akkor használhatod, ha tagja vagy egy szövetségnek.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 502.]
be 12 |
meglátogatod az 12. épületet |
Elmész a Mágusok Klánjának épületébe. [Egy varázslat elmondása után maradjon
pontosan 1 varázspontod.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 1.) Egy igazi mágus varázskönyvének minden oldala
sûrûn tele van írva. Tõled ugyan ezt még nem várjuk el, de azért nyolc
különbözõ varázslat megtanulása bizonyosan nem jelent nagy erõfeszítést!
[Ölj meg egy tehemótot csak varázslattal.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted!
Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 2.) Klánunk tagjai számára egyszerû feladat
a hatalom szimbólumát jelentõ sárga gömb megszerzése. Amikor hozzájutottál,
gyere el, és mutasd be (nem kell leadnod).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 497.]
m 6 10 4441 1121 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,10) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 4441,1121) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 497.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Útközben
észreveszel egy
hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és
sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. Ez hihetetlen!
Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy orgling szolga (#23) és egy sahran
rák (#21).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az orgling szolga
sebzõdik 16 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 3 ép-t. (-5 vp.) Az orgling
szolga odajön hozzád. A sahran rák feléd mozog. Az orgling szolga rád veti
magát. Lecsap rád jobb mancsával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe
fúródik. A sahran rák téged támad. Kimeresztve, elõre suhint ollóival.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az orgling szolga
sebzõdik
16 ép-t. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az orgling szolga kileheli
lelkét. A sahran rák rád támad. Gyorsan feléd lendít ollóival.
(3 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. A sahran rák
sebzõdik
14 ép-t. (-4 vp.) A sahran rák téged támad. Feléd döf ollóival.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A sahran rák
16 ép-t sebzõdik. 4 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A sahran
rák halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+35%). Nos, hol is tartottál az ásatásban? Találtál valamit - régi, ismeretlen
rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra
van törve. (+5 õsi relikvia.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 447.]
t 46 12 |
46. szakértelem tanulása 12 TVP-ért |
Az akadémián kérsz segítséget. Egy segítõkész oktató hosszan magyaráz a
lehetséges csapdákról, és arról, hogyan lehet õket észrevenni.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. A telep
egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha
neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Útközben észreveszel
egy
gyilkos borókát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen
begyûjtesz 1 darabot. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be
tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok
összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott,
mégtöbb lélekenergiára szomjazó nõ. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú
tagja. Tárgyai: kék gömb, a gólem nagy pajzsa, bõrpáncél, bronzmedál, szivárvány
karkötõ, a tûz kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, csizma, az entek könnyû
nyílpuskája, a bérmágus csatos öve, arany lárvaköpeny, Tyrex fejpántja,
az ellenállás karikaszimbóluma, Rogan karkötõje. Rövid beszélgetés után
megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben
való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell
betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt
számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva
várod Förtelmes Mutációt, aki dühösen rázza fejét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A vadászhírek jó fogást ígérnek
a szint keleti részén, így hát odamész. Idelent csend honol, csak a víz
csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Ahogy továbbindulsz,
valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami!
Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az
óriás skorpió
16 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az óriás skorpió odajön hozzád.
Az óriás skorpió rád támad. Elõresuhint farkával.
(5 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Gyorsan feléd lendít ollóival.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az óriás skorpió
16 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) Az óriás skorpió téged
támad. Körbe-körbe forgatva üt farkával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Mérget kaptál! Feléd üt ollóival. Nem talált. Az óriás skorpió halálhörgés
közepette a földre zuhan. Méreg!
Sebzõdsz 6 ép-t. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Elrakod
a zsákmányt, ami egy xenópete és 24 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 425.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Kirándulásod
során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. A
falon, ami mellett elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss
légáramlat jön lentrõl! Valami van odalent. És a repedés egy helyen nem
annyira szûk, talán keresztül tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni...
Hát, egy kicsit veszélyesnek tûnik.
(307. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül
begyûjteni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Sylax Delibrán, egy vörös-pikkelyes bõrü, kék haju,
fehér szemü, titokzatos nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, díszes fejék,
bronzmedál, a gyõzelem gyûrûje, suhanó csizma, a kalmár nyaklánca, a kígyó
köpenye, a szakács üstje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat.
Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ
raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb
a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Sylax
Delibrán már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 415.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ölésre készen futsz
végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A
barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt,
barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Szimatodra
hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket.
Ellenfeled egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
villámsújtást.
18 életpontnyit sebzõdsz. Elmondasz egy életszívás varázslatot.
Az elektraton
16 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t.
(-5 vp.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot.
13 életpontnyit
sebzõdsz. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az
elektraton
16 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-5
vp.) Az elektraton kileheli lelkét.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy elektronit. A gyomrod korog egyet.
A kajára veted magad. (+16% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Módszeresen
kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ
ellenfelet... Nocsak, mit találtál! 1
liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Nini,
ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
A barlang lakója
Dark Night a Gonosz, egy fekete bõrû, fekete hajú, fehér
szemû, halálaurával körüllengett férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc
rangú tagja. A következõket látod nála: üvegszimbólum, a gladiátor csatos
öve, a gyõzelem csizmája, az ellenállás csontmaszkja, a pontosság fülbevalója,
a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, kék gömb, a káosz csábító gyûrûje,
ében láncing, a kalmár nyaklánca, a harcos köpenye. Vendéglátód barlangja
otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni
kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Vacsora közben barátságos
vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek
egyik vagy másik mellett. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz,
és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit
a Dark Night a Gonosz által meséltekbõl, megtudod, mi az a barlangi troll.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 392.]
Vadászni támad kedved. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül
ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy nagy
barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Lassan
haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled
egy harci törpe (#36) [aura: gyorsaság: 3.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A harci törpe ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) A harci törpe feléd rohan.
A harci törpe rád támad. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge
pontodat.
(12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A harci törpe
16 sebzést
kap. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A harci törpe rád támad. Harci
fejszével támad.
(16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A harci törpe
sebzõdik
16 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-5 vp.) A harci törpe
téged támad. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat.
(12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A harci törpét védi
rezisztanciája. (-5 vp.) A harci törpe rád veti magát. Meglengetve egy
harci fejszét, megpróbál eltalálni.
(13 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4
ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+15 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt
és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 309 sebzést okoztál, és 148
sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 368 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
576 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Atom Malac, egy ránézésre nagyon zoral de báránylelkû öcsipajtás
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
mágiafaló. Ez az 50. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 / 0.95 |
[2] IQ: |
11 / 2.36 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 0.65 |
[4] egészség: |
7 / 0.91 |
[5] mágia: |
11 / 3.85 |
[6] gyorsaság: |
5 (6) / 4.25 |
[9] Méret/ép: |
83 / 81 |
Min. méret: |
81 |
Barlangméret: |
83 |
|
|
Varázspont: |
97 / 12 |
Képességpont: |
10 / 13% |
Hõsi pont: |
19 (4) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
13% |
Galetki erõ: |
249 / 187 |
Hírnév : |
555 |
Jóllakottság: |
138% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
35 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
13 (0) |
Torzsz. csaták: |
239 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
207 (5) |
Leölt torzszülött: |
273 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
11 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: tanítvány (7)
Speciális
képességeid:
+7 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Sajátíts el legalább 8 különbözõ varázslatot! 2.) Mutass
be egy sárga gömböt! 3.) Hajtsd végre a 13-as Klánkalandot (KK 13)! (összesen
20 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
11 (13) / 9.48 |
[15] regeneráció: |
6 (8) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
1 / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (6) / 0.20 |
[25] bûz: |
9 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 2.09 |
[46] csapdaészlelés: |
2 / 1.74 |
[47] zárnyitás: |
4 / 2.72 |
[48] mászás: |
6 / 3.74 |
[52] auraészlelés: |
5 / 0.85 |
[54] kereskedelem: |
5 / 1.07 |
[57] gyógynövények: |
3 / 1.05 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.65 |
[64] átokszórás: |
4 / 0.65 |
[66] lopakodás: |
3 / 1.18 |
[67] régészet: |
6 / 1.91 |
[69] tanulás: |
3 / 0.56 |
[72] építés: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 2.24 |
|
|
a yeti
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[10] energiatüske: |
5 (6) / 0.23 |
[29] életszívás: |
11 (12) / 4.37 |
[13] jégcsóva: |
6 (7) / 1.67 |
[15] jégpajzs: |
1 (2) / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 (4) / 0.16 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 (2) / 0 |
[14] vakító fény: |
1 (2) / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (500%): |
10 energi |
13 jégcsó |
29 életsz |
|
|
|
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életsz t.var. ha egy ellenfél ép-je 16 alatt van. Prioritás: 50. |
2: jéglehelet használata ha ellenfeled #10. Prioritás: 60. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 15;
VI erõ:100% ép:30%;
PV 3 5 8 4;
PSZ 58 45 47 66 48 54;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 4 sebzés: 8-16
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #12 (9. épület), #18 (3. épület),
#250 (46. forduló), #281 (49. forduló), #307 (50. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a jég csatos öve (#22766) |
|
2 a Tél ezüstlánca (#170) |
* |
1 fekete
csizma (#1122) |
* |
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 könnyû láncing (#1031) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) |
|
1357 arany (#1) |
*
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
10 drágakõ (#2) |
* |
1 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Fegyverek |
* |
1 a yeti csonttõre (#26501) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 hosszúkard
(#1317) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50)
|
|
5 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hónakkupók (#30) |
|
2 hõsiesség itala (#52)
|
|
4 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
1 mézfû (#29) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
5 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
2 elektronit
(#141) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
8 mandibula (#157) |
|
12 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
8 nordkristály (#146) |
|
15 õsi relikvia (#17)
|
|
5 pirgamit (#152) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csepp
fülbevaló #1256 (1), átlátszó köntös #1152 (3).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 24 arany (#1), 1 elektronit (#141),
1 gyilkos boróka (#27), 1 liánvirág (#24), 5 õsi relikvia (#17), 2
hónakkupók (#30), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 tejfonál (#28).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY) Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban
ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból
szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat
elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon
menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...
BARLANGI TROLL (67. LÉNY) A trollok irtása mindig is egy érdekes, komoly
kihívást jelentõ sport volt. És mindemellett mégsem pusztultak ki, fantasztikus
regenerálódó képességüknek köszönhetõen. Ezek a nagydarab, hosszú karmú,
ragyás bõrû ocsmány humanoidok elpusztításuk után néhány órával mindig
magukhoz térnek! A különösen kegyetlen galetki persze tûzzel elégetheti
a maradványokat, de ezzel sporttársait fosztja meg a szórakozástól. A trollból
nem célszerû enni, mert ha gyomrodban regenerálódik, abból komoly problémák
származhatnak.