Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 30. 15h:05' EZ A 10. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD 11. játékheted kezdete: dec. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
kt 10 1 | elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot) |
t 30 | támadod a 30. szörnyet |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Elszántan a másikra rohansz. Bottal gyengén megütöd a surranó kígyó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bottal súrolod a surranó kígyó farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 4 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bottal iszonyatosan megcsapod a rambó bogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a rambó bogár hasadba mélyeszti. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rambó bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [7,-7] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy kavadu. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kavadu testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra rohansz. Bottal meghorzsolod a kavadu nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A kavadu belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [7,-8] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy gonyolék. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a gonyolék jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gonyolék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
Marokra fogva a botot ellenfeledre rohansz. Bottal iszonyatosan megcsapod a lila brekk puha hasát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lila brekk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lila brekk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [9,-7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Továbbmész...) [10,-8] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
m 1 | mozogsz északkeletre |
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért |
KAVADU (19. SZÖRNY) A kavadu egy magas, zöld tollú futómadár, hosszú, hegyes csőrrel. Nemcsak békákat, rovarokat eszik, hanem mérges pókokat is megtámad, és furcsa módon nem hat rá a mérgük, nem tudják megcsípni. A kavadu általában békés madár, de ha megtámadják, védekezik éles csőrével. |
MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY) Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehető... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyűjthetsz a termésből, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért. |
IZMOS HÁT (2. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az egyik legalapvetőbb probléma, amellyel egy kalandozó találkozik, hogy hogyan legyen képes a sok-sok nála levő holmit elcipelni. Te, mint alakváltó, kifejlesztetted magadban azt a képességet, hogy bizonyos mértékig képes legyél átalakítani hátizmaid struktúráját, ezzel jelentősen megnövelve a teherbíró képességedet. Mostantól a teherbírásod automatikusan 5 kg-mal több. |
TRÓFEÁK Ahányszor megölsz egy szörnyet, megpróbálod kinyerni a hasznos alkatrészeit, ha van neki ilyen, és megvan a megfelelő eszközöd (pl. kőkés). Ha azonban egy szörnynek nincs is értelmes alkatrésze, akkor is felmerül az emberben/elfben/stb. a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele? Trófeát tehát minden szörnyből lehet szerezni, mindenfajta segédeszköz nélkül. A trófeának nincs sorszáma, súlya, nem szerepel a tárgylistádon. Trófeát akkor gyűjtesz, ha megölsz egy olyan szörnyet, amely erősebb, mint az általad eddig megölt szörnyek legtöbbje (vagy még nincs trófeád). Ha 3-5. szintű vagy, akkor egyszerre csak egy, ha 6-8. szintű, akkor egyszerre kettő, ha 9. vagy magasabb szintű, akkor egyszerre három trófeád lehet - akkor cseréled le őket, ha jobb trófea szerzésére nyílik alkalmad. A trófea szerzésével kapcsolatban semmilyen parancs nincs, automatikusan gyűjtöd és hordod őket. |
Erő: | 12 | Szint: | 3 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 69/32 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 3 (+1) | dobófegyverek: | 2 (+1) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 3 |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
Összsúly: 4.15 kg | Megterheltség: 10% |
Még 145 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | dárda (#10) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | víz (#27) |