Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. jan. 29. 12h:40' EZ A 5. FORDULÓD EZ A 5. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 4 | képesség-növelés 4 |
f 16 | kísérletezel a 16. tárggyal |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a királygyík jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a királygyík bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A királygyík lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A királygyík szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) Diadalmasan beszerzel egy királygyík trófeát. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [17,7] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. (ld. enc.) Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csontlepke lehet. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a csontlepke jobb első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 1 életpontot vesztettél. Ököllel megpöccinted a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 1 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
kt 114 5 | elkészíted a 114. tárgyat (5 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sakál testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd a sakál jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sakál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sakál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 36 2 | elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot) |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 4.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
KOBRAHARAPÁS Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra. |
CSONTKÉS (11. TÁRGY) A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik. |
KIRÁLYGYÍK (26. SZÖRNY) A jól megtermett királygyíkok akkorák, mint egy kisebb vadmalac. Ezért persze a gyomruk is nagyobb, és nem elégszenek meg holmi rovarokkal, nagyobb zsákmányra vadásznak. Néha persze egy kicsit elméretezik a dolgot, és igencsak pórul járnak (mint amikor pl. veled akadnak össze). Foguk, karmuk támadásra nem alkalmas, annál inkább hosszú nyelvük, amelyet bámulatosan nagy távolságra képesek kilövellni. |
KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY) Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak. |
XANTUSZ-KAKTUSZ (113. NÖVÉNY) A sok helyen megtalálható törpekaktuszt Xantuszról, a nagy gondolkodóról nevezték el, aki azáltal fedezte fel, hogy egyszer meditálás közben beleült. A xantusz-kaktusz tüskéjét óvatosan letörheted a KT 114 paranccsal, 3 pontért, de ennek úgy első pillantásra elég kevés értelme van. Fúvócső-lövedéknek, fegyver és páncél-tüskésítésnek túl apró, nem is mérgező... Talán valamilyen varázslatkomponensnek azért használható lesz. |
CSONTLEPKE (746. SZÖRNY) Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben. |
TŰZBOKOR (35. NÖVÉNY) Nagy szavanna-tüzek után a fekete síkságon gyakran látni itt-ott egy tovább lángoló kupacot. A tűzbokrok, szívós, nedves ágai ugyan könnyen meggyulladnak, de nagyon hosszú idő alatt égnek el. Minden, a vadonban sok időt töltő vándor és kalandozó (akárcsak Te is) tudja, hogy milyen jól lehet ezt a növényt tűzrakásnál vagy fáklyaként használni. Ahhoz, hogy a tűzbokorról egy fáklyának alkalmas botot vágjál, mindössze a KT 36 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. A fáklya meggyújtása szükség esetén nem fog gondot okozni, hiszen, mint az előbb említett kategóriába tartozó vadon-szakértő, akár néhány kemény sziklával és egy kis szalmával is képes vagy tüzet csiholni. |
SAKÁL (28. SZÖRNY) A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését. |
KASZABOLÓSÁSKA (83. SZÖRNY) Találkoztál már óriás sáskával? Igen? Nem? Mindegy. Mindenesetre, ha találkoztál, valószínűleg eltöprengesz, hogy miért nem "közepes" vagy "apró" sáskának nevezték el, látva a kaszabolósáska birkányi méretét. A kaszabolósáska mandibulái lapos és kemény, pengeszerű végtagok, amelyeket kardművész módjára használ! Ezzel a "fegyverrel" úgy tud bánni, mint egy profi vívó a kardjával. Ahhoz, hogy legyőzd, éles fegyverre van szükséged, nem is a vastag páncélja miatt, hanem hogy a csapásait kivédve, eredménnyel tudjad a támadásaidat bevinni. |
Erő: | 13 | Szint: | 3 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 75/35 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4 | dobófegyverek: | 1 |
18,76 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 18 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 4 (+1) |
4. harcművészetek: | 3 (+1) | 5. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 15 TVP-ért |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
Összsúly: 7.74 kg | Megterheltség: 21% |
Még 158 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | dárda (#10) | 2 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fáklya (#36) | 5 | kaktusztüske (#114) | 1 | királygyík bőr (#44) |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | |
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|