4. forduló, 6. forduló, Udzsiro összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 3. 9h:56'
EZ A 5. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
6. játékheted kezdete: szept. 8.
A következő fordulódat legkorábban a 6. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1245
SZÁMLA : XXXX

UDZSIRO KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-234,-2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+2 pszi pont.)

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[-234,-1] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy xirnox. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [-234,0] A terep változik: ismét síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [-234,1] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 98.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 58.]

m 4 7 7 mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra
[-234,2] A síkság után kisebb hegyek következnek. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy móleon. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Tharr neve... (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-235,1] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy spagulár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.

(Továbbmész...) [-236,0] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy Tguarkhan előtt. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy spagulár ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[30 pontot használtál fel, van még 28.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[-237,-1] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csontlepke volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. [10 pontot használtál fel, van még 18.]

e 40 élelemszerzés 18 pontért
Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 15 16 keresed a 15. szörnyet a 16. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy démontetűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 134 pontot. A következő körben tehát 134 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."

KARAKTERLAP

Udzsiro , egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez az 5. fordulód.

Erő: 20 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 14 Támadás: 1 Agresszió: 5 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 62/32 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 7/3
Eddig összesen 2 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 39 TP-d van. A következő szinthez még 61 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 1 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 3 (+1)
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

Összsúly: 6.35 kg Megterheltség: 12%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 145 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-237,-1) csontlepke (#746), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 28. jellempróba
(-236,0) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), spagulár (#82)
(-235,1) spagulár (#82), oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve
(-234,-1) xirnoxszal (#122)
(-234,0) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-234,1) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), oltár
(-234,2) móleon (#68), Tharr rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek