Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Víziósólyom
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"Az illúziók működési elve egyszerű: Ha elhiszed, hogy megsebeztek, akkor meg is fognak sebezni." - Rodin La Rousse, illuzionista
Nézz szét a galériában!
Válogatós verseny szombaton
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Varázslatok!
Zén bemutató – Varázslatok 2. rész
Zén bemutató – Varázslatok 1. rész
Tiltott mágia lista frissítés 2024. szeptember

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (65011)
Hibák a lapkeresőben (97)
[HKK Piac] Régi lapok (1526)
Zén bemutató – Varázslatok 2. rész (10)
HKK kérdés? (47201)
Legendás cél: 1000 lap (26)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Androméda 5. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 16. 9h:49'
EZ A 60. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
61. játékheted kezdete: nov. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2652
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 47
Extra forduló: 15

ANDROMÉDA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,-4] koordinátán. Murphy Klemperer (2943) szinte a semmibõl elõbukkanva, elemelt tõled 3 vashegyû nyilat. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (150 arany kikiáltási áron), 20 álomport (120 arany kikiáltási áron), 2 grákóbõrt (60 arany kikiáltási áron), 30 ubuk tüskét (120 arany kikiáltási áron), 25 óndarabot (222 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. A táborozás 1. napján találkozol egy szõke, kontyos hajú, piros szemû gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bõre színe zöld. Tharr tanítványa. Egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy elit palotaõr trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Szen Dergõ. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon összeakadsz egy szõke, rövid hajú, kék szemû ember férfival. Bõre teljesen fehér! Tharr felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ritualista övet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ekharion bébi trófea és egy Földrengetõ trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Speedy Gonzales. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Speedy Gonzales kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû, harcsabajszos árnymanó férfi megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Rögvest segítségért kiáltasz. Szerencsére egy õrjárat épp a közelben van, és a tolvaj után ered. Az 1. napon megintcsak összefutsz egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû, harcsabajszos árnymanó férfival. Fekete a bõre. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat. A 4. napon összeakadsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemû törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre teljesen fehér! Fairlight követõje. Egy elit csatavértet, egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr kesztyût, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy rõtmanó berzerker trófea, egy ork sámán trófea és egy sullár trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Vörös Gondró. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 4. napon találkozol egy szõke hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Bõre teljesen fehér! Fairlight tanítványa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színû köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetûnek tûnõ relikvia díszít. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét egy kérõdzõ etra trófea, egy arató csattanat trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az õ neve Don Hernan Cortes. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 4. napon összefutsz egy szõke, rövid hajú, kék szemû gnóm férfival. A bõre kreolszínû. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût és egy vassisakot visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított garokk. Auráját érzékelve máris tudod, õ is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Axel Stormblade. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 4. napon újból összefutsz egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû, harcsabajszos árnymanó férfival. Fekete a bõre. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Murphy Klemperer. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 4. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemû troll férfival. Fekete a bõre. Tharr püspöke. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: szakaszvezetõ. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Abdul. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Délután sziesztádból igen furcsa hangokra ébredsz. Valahol a közelben egy pár Elenios áldásának örvend: szeretik egymást. A hozzád eljutó hangok felébresztik benned a nõt, s ezzel együtt a féltékenység zöldszemû szörnye is megkörnyékez. Nekik miért sikerülhet, neked miért nem? Apró könnycseppek szöknek szemedbe, majd nemsoká már teljes szívedbõl sírsz. Hirtelen egy puha kéz érinti vállad: egy gyönyörû mutáns lány az. "Hallottam, hogy sírsz. Szélsikoly Zia vagyok a Galeriából. Ha közénk tartoznál, ilyesmi nem fordulhatna elõ!" Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Szélsikoly Zia. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... (ld. enc.) Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.)


be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 30 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 82.]

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 40 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 32.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,-3] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 383 50 megveszed a 383. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 20 4 megveszed a 20. tárgyat 4
Vásároltál 4 fúvócsövet. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 108 250 megveszed a 108. tárgyat 250
Vásároltál 250 nyílvesszõt. 500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
ve 131 50 megveszed a 131. tárgyat 50
Vásároltál 50 ubuk tüskét. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 94 30 megveszed a 94. tárgyat 30
Vásároltál 30 bronzhegyû nyilat. 300 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 107 megveszed a 107. tárgyat
Vásároltál 1 rövid íjat. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 36 50 megveszed a 36. tárgyat 50
Vásároltál 50 fáklyát. 50 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 92 megveszed a 92. tárgyat
Vásároltál 1 kötelet. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 128 50 megveszed a 128. tárgyat 50
Vásároltál 50 sallank karmot. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 203 100 megveszed a 203. tárgyat 100
Mindössze 12 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 12 amnioszt. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 85 25 megveszed a 85. tárgyat 25
Vásároltál 25 óndarabot. 100 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 37 25 megveszed a 37. tárgyat 25
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 221 5 megveszed a 221. tárgyat 5
Vásároltál 5 dobóhálót. 80 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 396 50 megveszed a 396. tárgyat 50
Csak 33 darabra van elég pénzed. Vásároltál 33 álomport. 66 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 44 4 megveszed a 44. tárgyat 4
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ve 47 3 megveszed a 47. tárgyat 3
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ (#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, párducbõr (#1066) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: álompor 1 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, grákóbõr 3 ap /db, grifftojás 10 ap /db, gyöngymangó 2 ap /db, lapkorong 2 ap /db, ormánygõte csont 3 ap /db, sünmedve tüske 1 ap /db, távcsõ 16 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, zárnyitó készlet 12 ap /db, kötél 1 ap /db, sallank karom 2 ap /db, amniosz 1 ap /db, óndarab 2 ap /db, dobóháló 8 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 17.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 17.] Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-2 életerõ.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 135 pontot. A következõ körben tehát 152 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN
Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyûrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak. Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így õrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-õrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy õrzött tárgyat, akkor elõször egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az õrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentõsége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó). Érdemes a birtokodban levõ deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem mûködik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különbözõ zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába. Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát.

DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY)
A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.



KARAKTERLAP
Androméda, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû elf nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Ez az 5. fordulód.

 Erõ:14 (16)  Szint: Merészség:7/5 Magasság:149 cm 
 IQ:16  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:47 kg 
 Ügyesség:19 (20)  Védekezés:24  Menekülés:33 % Életkor:1/1 év 
 Egészség:15  Életpont:79/77  Jellem: semleges (+15) Tul. pont:
 Szerencse:16  Varázspont:0/0  Pénz:1 arany Kép. pont:
    Pszi pont:8/8       
Eddig összesen 10 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 543 TP-d van. A következõ szinthez még 457 TP szükséges. Trófeád: gátvakond.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: 5 (+2)
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 2   dobófegyverek: 1

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -4.); vashegyû nyíl (#176) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 1   2. nyomkövetés: 1   3. mászás: 1
  4. csapdakészítés: 1   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 1
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 1   9. szörnyidomítás: 1
  10. versengés: 1   11. zene: 1   12. szörnyismeret: 1
  13. pszi: 1   14. vadászat: 1   15. bányászat: 1
  16. fõzés: 1       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) 

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
30   bronzhegyû nyíl (#94) 5   fúvócsõ (#20) 1 * hosszú íj (#111)
3   kerek kõ (#19) 1 * mandibulakasza (#127) 250   nyílvesszõ (#108)
1   rövid íj (#107) 70   ubuk tüske (#131) 4 * vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * umbatari karkötõ (#278)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   deus ex machina (#1) 5   dobóháló (#221) 50   fáklya (#36)
10   kaja (#2) 1   kötél (#92) 1   megbûvölt utazóláda (#1218)
1   távcsõ (#42) 1   tüskecsapda (#242) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
3   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 36]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
75   álompor (#396) 12   amniosz (#203) 3   grákóbõr (#41)
1   grifftojás (#179) 1   gyöngymangó (#135) 2   lapkorong (#80)
25   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21) 50   sallank karom (#128)
10   smirglilevél (#29) 6   sünmedve tüske (#14)    

Összsúly: 93.34 kgMegterheltség: 166%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 130 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1540 arany (#50)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 álompor (#396) 12 amniosz (#203) 30 bronzhegyû nyíl (#94)
5 dobóháló (#221) 50 fáklya (#36) 4 fúvócsõ (#20)
1 kötél (#92) 250 nyílvesszõ (#108) 25 óndarab (#85)
1 rövid íj (#107) 50 sallank karom (#128) 50 ubuk tüske (#131)



E körben tett lépéseid térképe

(93,-4) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), egy árnymanó férfi
(94,-3) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.11.15. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.