Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 1. 12h:59' EZ A 533. JÁTÉKHETED, 499. FORDULÓD 534. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3957 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [127,65] Síkság, továbbra is csak síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy barátság szent tüzét. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [126,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a troll ritualista bal oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a troll ritualista nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A troll ritualista karma a fejed mellett suhan el! A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A troll ritualista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [124,68] Továbbra is alacsonyhegység. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion bébi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bébi bal lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az ekharion bébi jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [123,69] Még mindig hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy fémbontó szójer nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod az ongóliant testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP], 6 fekete gyöngy és egy sárga erőöv. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [121,71] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy elhagyott bányát. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bibircsók-óriás. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a bibircsók-óriás jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,72] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy orgoró!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 43 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgoró jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgoró bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgoró állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. A bányarém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
gyk 325 40 | gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért |
gyk 13 40 | gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért |
gyk 325 40 | gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért |
gyk 13 40 | gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY) Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém. |
Erő: | 66 (74) | Szint: | 26 | Merészség: | 4/7 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 53 (60) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 52 (56) | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/168 év |
Egészség: | 57 (61) | Életpont: | 429/255 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 64 (70) | Varázspont: | 881/561 | Pénz: | 2854 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 21/20 | Pszi pont: | 230/132 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/71 | ökölvívás: | 4/61 | szúrófegyverek: | 28/76 (+3%) |
vágófegyverek: | 20/74 (+10%) | ütőfegyverek: | 21/65 (+10%) | lőfegyverek: | 28/16 |
dobófegyverek: | 8/67 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/7 | 2. nyomkövetés: | 133/74 (+36%) | 3. mászás: | 13/40 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 27/63 | 5. csapdaészlelés: | 15/66 | 6. gyógyítás: | 71/57 (+23%) |
7. titkosírás: | 13/69 | 8. felderítés: | 36/50 | 9. szörnyidomítás: | 9/38 |
10. teológia: | 66/80 (+25%) | 11. taumaturgia: | 34/72 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 8/41 |
13. versengés: | 13/37 | 14. harcművészetek: | 7/66 | 15. zene: | 106/61 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 13/94 | 17. pszi: | 28/16 (+7%) | 18. zárnyitás: | 13/0 |
19. vadászat: | 17/26 | 20. vitalitás: | 1/20 | 21. bányászat: | 36/71 (+6%) |
22. úszás: | 22/22 | 23. főzés: | 14/4 (+10%) | 24. csapatmunka: | 4/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mirg (#135) | lángcsóva (#31) | >> | fagymágus (#650) | |
energiafolyam (#136) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
55 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
3 | spiritusz (#170) |