Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 26. 9h:14' EZ A 538. JÁTÉKHETED, 499. FORDULÓD 539. játékheted kezdete: júl. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1666 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 275 120 55 | elmormolod a 275. varázslatot a 120. varázslatot az 55. varázslatot |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 341 632 8 | használod a 341. tárgyat |
h 341 584 4 | használod a 341. tárgyat |
h 341 239 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 158 4 | használod a 341. tárgyat |
h 341 189 7 | használod a 341. tárgyat |
h 341 196 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 85 30 | használod a 341. tárgyat |
h 341 331 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 152 30 | használod a 341. tárgyat |
h 341 29 4 | használod a 341. tárgyat |
h 341 125 8 | használod a 341. tárgyat |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Mérg.mihlan.dobótőrt küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 mérg.mihlan.dobótőr. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi jobb lábát. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel megütöd a Notermanthi testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A Notermanthi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Notermanthi feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 34 arany, egy aranytű, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4802 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 6, gyógyulás: 63, összesen: +57 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány testét. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a márvány sárkány jobb első lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a márvány sárkány bal oldalát. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Ököllel súrolod a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 rejtőköpeny, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1239, sebződés: 425, gyógyulás: 175, összesen: -250 ÉP}
(Továbbmész...) [367,63] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gejzírt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy zafír sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány fejét. (8 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány fejét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány farkát. Kritikus ütés! (5 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Ököllel megpöccinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1476, sebződés: 405, gyógyulás: 336, összesen: -69 ÉP}
h 1168 11 | használod az 1168. tárgyat |
h 578 11 | használod az 578. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezerszemű bestia bal csápját. (8 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zafír erőöv, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 17342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 150, gyógyulás: 221, összesen: +71 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a rothadó lián tekergő szárát. (8 támadással 480 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a rothadó lián testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 58 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 60 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a rothadó lián tekergő szárát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 61 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs.
A rothadó lián most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 gyöngymangót. 20677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 546, gyógyulás: 6, összesen: -540 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vámpírféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vámpírféreg fejét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírféreg testét. (8 támadással 665 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vámpírféreg testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a vámpírféreg testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 15751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1217, sebződés: 382, gyógyulás: 6, összesen: -376 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Füves síkságra érkeztél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó kocsonyás testét. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a kék rothasztó testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel súrolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel súrolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 115, gyógyulás: 250, összesen: +135 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Drag'kór bökővel megdöföd a magger bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel megcsapod a magger fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2576 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
133 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: becsületjel varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Napsörény hófehér sörényét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Napsörény testét. Kritikus ütés! (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel súrolod a Napsörény testét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Napsörény szarva (ld. enc.). 4715 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 45, gyógyulás: 106, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [188,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) A helyiek arról pletykálnak, hogy Vlagyimir valakivel párbalyozott és pórul járt. De biztosan vissza fog még vágni! délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Blounther apó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel eltalálod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és egy kék orchidea. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3931 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 28, gyógyulás: 53, összesen: +25 ÉP}
be 631 6 | bemész a 631. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 12 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 188 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
ftv 37 985 | felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot a 985. kalandozót |
ftv 45 986 | felt. tám/véd. varázslat a 45. varázslatot a 986. kalandozót |
tk 41 2677 | többszemélyes kaland 41 2677 |
szk 784 285 336 | keresed a 784. szörnyet a 285. szörnyet a 336. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG IGAZGYÖNGYE (1749. TÁRGY) Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság Tűzopálja nem fog továbbfejlődni. De most mégis! Mindössze több időre volt szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez az igazgyöngy hihetetlenül gyönyörű! És a képességei sem rosszak. Speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +80 max. ÉP-t, +80 max. VP-t, +3-t minden tulajdonságodra, +7 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +4 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
NAPSÖRÉNY SZARVA (1569. TÁRGY) Különleges relikviát tartasz a kezedben: Napsörény egy darabját, a neves trikornis herceg szarvát, amit egy megtisztult szellem hatalma lényegített át. Napszínű tűzben ragyog, és még akkor is sugárzik a fénye, ha minden más sötét. Hogy gyilkoltál érte, vagy békésebb úton szerezted, már nem számít. Ha gonosz vagy, a szarv mágikus ereje lelkedet égeti, ha jó, nem szívesen válnál meg ettől a szent ereklyétől (de azért ha rákényszerülsz, megteheted). |
Erő: | 71 (103) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 64 (74) | Támadás: | 77 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 67 (75) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 38/42 év |
Egészség: | 64 (78) | Életpont: | 1064/1099 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (83) | Varázspont: | 2558/1247 | Pénz: | 12085 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 42/2 | Pszi pont: | 447/24 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 54 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/50 (+3%) | ökölvívás: | 40/60 (+4%) | szúrófegyverek: | 28/37 (+5%) |
vágófegyverek: | 31/65 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 29/0 |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/95 | 2. nyomkövetés: | 106/1 (+15%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 29/64 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 32/33 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/42 |
7. gyógyítás: | 78/59 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 30/59 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 127/71 (+54%) | 12. taumaturgia: | 115/33 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 | 14. versengés: | 20/32 (+4%) | 15. harcművészetek: | 44/8 |
16. zene: | 144/52 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 57/13 (+20%) | 18. pszi: | 51/6 (+6%) |
19. zárnyitás: | 21/1 | 20. vadászat: | 32/23 | 21. vitalitás: | 2/90 (+11%) |
22. bányászat: | 44/20 (+7%) | 23. úszás: | 23/64 | 24. főzés: | 15/81 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 102 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (90,2,1) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
áldomás (#6) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | túlvilág lehelete (#177) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) |
nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | sötét halál (#45) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 8 | arkog kő (#632) | 5 | csalánvirág (#582) | |||
11 | ében toboz (#578) | 4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | hajító csillag (#939) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | |||
6 | mandibulapenge (#125) | 3 | mérg.mihlan.dobótőr (#600) | 4 | mópat tetem (#584) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | 30 | óndarab (#85) | |||
3 | pular kristály (#239) | 1 | quwarg tojás (#360) | 12 | ragasztó (#83) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 4 | spiritusz (#170) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 3 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||
29 | vasérc (#152) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
240 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | galachmit (#310) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 10 | madártoll (#112) | 18 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | mithril (#352) | 5 | mópat token (#585) | |||
1 | Napsörény szarva (#1569) | 2 | rejtőköpeny (#277) | 10 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vámpírfog (#1221) | 1 | zafír erőöv (#397) |