Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 30. 12h:07' EZ A 533. JÁTÉKHETED, 498. FORDULÓD 534. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3957 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz.
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a velociraptor nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.)
A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1344 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] {Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Halatir Maurloth elmormol egy hhaar burka II varázslatot. Arisztotelész néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára.
Halatir Maurloth egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 38 életpontot sebzett. Arisztotelész mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 114 életpontot sebzett. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. [velociraptor:] 22 életpontot sebeztél. [Halatir Maurloth:] 16 életpontot vesztett. [Arisztotelész:] 16 életpontot vesztett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
448 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Arisztotelész kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy raptor karmot). {Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 174, összes sebződés: 32}
Halatir Maurloth a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka II varázst. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot.
Halatir Maurloth egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 38 életpontot sebzett. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot. [tyrannoszaurusz rex:] 32 életpontot sebeztél. [Halatir Maurloth:] 25 életpontot vesztett.
Halatir Maurloth a tünde íjjal az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéke átfúrja a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.)
Pásztorbottal Halatir Maurloth néhányszor súrolja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Halatir Maurloth egy lángcsóva varázslatot dob az ellenfélre. 18 életpontot sebzett. Koponyalékelővel Halatir Maurloth néhány helyen meghorzsolja a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap Halatir Maurloth kezébe. (1 támadástól 64 életpontot vesztett.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1283 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tyrex csontot. {Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 542, összes sebződés: 89}
Halatir Maurloth felhúz egy hhaar burka II varázslatot. Arisztotelész egy hhaar burka védekező rúna felrakásával nyit. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Kripta Gitta gyorsan felrak egy hhaar burka varázslatot.
Halatir Maurloth mélyen koncentrálva megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 38 életpontot sebzett. Arisztotelész távolról villámcsapás varázslatot lő a másikra. 53 életpontot sebzett. Távolról tűzeső varázslatot lősz az ellenfél irányába. [tyrex egyeduralkodó:] 5 életpontot sebeztél. [Halatir Maurloth:] 13 életpontot vesztett. [Arisztotelész:] 16 életpontot vesztett. [Kripta Gitta:] 15 életpontot vesztett. Kripta Gitta az ellenfélre lesújt egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebzett.
Halatir Maurloth, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Arisztotelész a gnóm nyílpuskával megereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 szent nyílp.lövedék. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny farkával támad rátok! A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-135 életerő, -10 védekezés, -10 támadás a csata időtartamára.) Nem te voltál az egyedüli szenvedő alany, mások is a földre kerültek!
Pásztorbottal Halatir Maurloth párszor súrolva eltalálja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Halatir Maurloth mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebzett. Koponyalékelővel Halatir Maurloth súrolja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával Arisztotelész megvagdalja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal Arisztotelész néhányszor súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a tyrex egyeduralkodó bal lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel Kripta Gitta párszor megpöccinti a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.)Kripta Gitta ellenfelére jéghalál varázslatot lő. 13 életpontot sebzett. A tyrex egyeduralkodó tűhegyes fogait Halatir Maurloth bal lábába mélyeszti. (1 támadástól 101 életpontot vesztett.) A szörny támadólag a farkát veti be ellenetek. Lesodor a lábadról a hatalmas ütés. (-90 életerő, -10 védekezés, -10 támadás a csata időtartamára.) Társaid ugyanúgy elkókadtak az ütéstől, mint te.
A tyrex egyeduralkodó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1338 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 tyrex csontot. {Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP, összes sebzés: 821, összes sebződés: 811}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
in 3454 385 411 | leírod a 3454. kalandozónak a 385. szörnyet a 411. tárgyat |
in 3454 386 452 | leírod a 3454. kalandozónak a 386. szörnyet a 452. tárgyat |
in 3454 387 523 | leírod a 3454. kalandozónak a 387. szörnyet az 523. tárgyat |
in 3454 388 524 | leírod a 3454. kalandozónak a 388. szörnyet az 524. tárgyat |
in 3454 389 525 | leírod a 3454. kalandozónak a 389. szörnyet az 525. tárgyat |
in 3454 390 526 | leírod a 3454. kalandozónak a 390. szörnyet az 526. tárgyat |
in 3454 391 527 | leírod a 3454. kalandozónak a 391. szörnyet az 527. tárgyat |
in 3454 392 528 | leírod a 3454. kalandozónak a 392. szörnyet az 528. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg nagymester bal vállát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [124,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [125,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 197 pontot kell rákölteni.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy démontetű lábát masszírozza. Látsz egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [127,59] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 47 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [128,60] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. [pirkit ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP] 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [129,62] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Nerina Clarusdea. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett khór darázs. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP] 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 186 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (93,54)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 16 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [129,63] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sebesült ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknős nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 47 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gyk 325 40 | gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal vállát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
gyk 13 40 | gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért |
gyk 325 40 | gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért |
gyk 13 40 | gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
Erő: | 66 (74) | Szint: | 26 | Merészség: | 4/7 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 53 (60) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 52 (56) | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/167 év |
Egészség: | 57 (61) | Életpont: | 429/203 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 64 (70) | Varázspont: | 881/518 | Pénz: | 2799 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 21/14 | Pszi pont: | 230/78 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 33 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/71 | ökölvívás: | 4/61 | szúrófegyverek: | 28/73 (+10%) |
vágófegyverek: | 20/64 (+10%) | ütőfegyverek: | 21/55 (+10%) | lőfegyverek: | 28/16 |
dobófegyverek: | 8/67 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/7 | 2. nyomkövetés: | 133/38 (+18%) | 3. mászás: | 13/39 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 27/63 | 5. csapdaészlelés: | 15/66 | 6. gyógyítás: | 71/34 |
7. titkosírás: | 13/69 | 8. felderítés: | 36/50 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 9/38 (-1000%) |
10. teológia: | 66/55 (+32%) | 11. taumaturgia: | 34/61 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 8/41 |
13. versengés: | 13/37 (+8%) | 14. harcművészetek: | 7/66 | 15. zene: | 106/27 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 13/94 | 17. pszi: | 28/9 (+7%) | 18. zárnyitás: | 13/0 |
19. vadászat: | 17/26 | 20. vitalitás: | 1/20 | 21. bányászat: | 36/65 |
22. úszás: | 22/22 | 23. főzés: | 13/94 | 24. csapatmunka: | 4/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mirg (#135) | lángcsóva (#31) | >> | fagymágus (#650) | |
energiafolyam (#136) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | spiritusz (#170) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
86 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kötél (#92) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | pular kristály (#239) |