Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 16. 9h:14' EZ A 497. JÁTÉKHETED, 497. FORDULÓD 498. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat legkorábbana 498. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 2 csuklyavirág. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 sallank karom. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 64, gyógyulás: 12, összesen: -52 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 7. KP: | energia fejlesztése 1 |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
le 853 511 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat az 511. tárgyat |
kf 615 531 560 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 531. tárggyal az 560. tárgyat |
kf 1676 | kézbeveszed/felveszed az 1676. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 147 59 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot az 59. varázslatot |
hh 1534 1554 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester jobb első lábát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Zarknod szemével megütöd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal középső lábát. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2568 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a noth szellem bal vállát. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a noth szellem fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
kb 258 677 999 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (677 darabot) |
bb 292 100 | beraksz a bankba a 292. tárgyat (100 darabot) |
a 1170 4363 10 | átadod az 1170. tárgyat a 4363. kalandozónak (10 darabot) |
aa 258 619 | átadod a 258. tárgyat a 619. tárgyat |
m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével párszor keményen megütöd a ryuku gólem testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével csak érinted a ryuku gólem mellkasát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A ryuku gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5019 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 85, gyógyulás: 12, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [194,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zarknod szemével megcsapod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2969 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 10, gyógyulás: 45, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [193,37] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika bal első lábát. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Zarknod szemével megütöd a norpadolótika testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 48 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 12, gyógyulás: 16, összesen: +4 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia bal oldalát. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (87 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ezerszemű bestia bal vállát. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 30 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő, 3 réz papi karkötő, egy arany karperec, egy obszidián függő és egy trófea nyaklánc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 299, gyógyulás: 160, összesen: -139 ÉP}
m 6 6 3 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Zarknod szemével megpöccinted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 11, gyógyulás: 93, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [191,37] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal első lábát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Zarknod szemével eltalálod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1882 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Zarknod szemével megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 59 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 63, gyógyulás: 35, összesen: -28 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zarknod szemével megcsapod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A bűbájlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 33, gyógyulás: 40, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [192,38] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tyrannoszaurusz rex közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3067 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 23, gyógyulás: 56, összesen: +33 ÉP}
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia fejét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (76 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ezerszemű bestia bal csápját. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia bal csápját. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst nyaklánc felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy smaragd védőgyűrű, egy fűszertartó, egy nagy vaskulcs, 14 arany és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1090, sebződés: 170, gyógyulás: 145, összesen: -25 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor bal vállát. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd az ősdentor bal karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 7, gyógyulás: 44, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [193,40] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy kputtyintó csalán. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 51 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével megcsapod a quwarg harcos jobb vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus nyakát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg ősmágus jobb vállát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Zarknod szemével eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és 5 gyenge méreg. 3964 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 46, gyógyulás: 19, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [193,41] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a sünmedve bal vállát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 61 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia jobb oldalát. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (76 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 60 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst gyűrű felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 40 arany, egy zafír erőöv, egy szent jogar és egy kristálygömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1073, sebződés: 249, gyógyulás: 148, összesen: -101 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a vortexmágus nyakát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12175 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1497, sebződés: 98, gyógyulás: 164, összesen: +66 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ekharion bébi testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Zarknod szemével megcsapod az ekharion bébi jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 elf csont. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a woorgard testét. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. A woorgard csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 1, gyógyulás: 15, összesen: +14 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 49 életpontot sebeztél. A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 198 197 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[197,36] Amerre csak a szem ellát, dombok.
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
szk 255 288 328 | keresed a 255. szörnyet a 288. szörnyet a 328. szörnyet |
kf 821 1158 511 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal az 511. tárgyat |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
MANÓÉTEK (1588. TÁRGY) - A rejtőzködő manók nagyon óvatos lények, önszántukból sosem mutatják maguk a felszínt járó, értelmes fajok előtt. Pedig ott vannak ám mindenütt! Hiába az olyannyira elterjedt láthatatlanság észlelése varázslat, az sem segít a megtalálásukban! - mondja az árnymanó, miközben egy furcsa, kásaszerű kulimásszal kínál. Nem túl bizalomgerjesztő. Inkább nem kérsz belőle. - Ahogy gondolod. Azért, ha mégis szükséged volna egy adagra, jobb, ha tudod, hogy szigorúan titkos recept alapján készül, és csakis én tudom azt! No meg a többi manóodúban élő, hozzám hasonló remete barátom. Szóval régi ismeretségünkre való tekintettel, szívesen készítek neked is belőle, csak fizesd meg az árát! - mondja, és sorolni kezdi a kért hozzávalókat: 3 csillezsályalevél, 1 dözmöngszív és 3 sáfránypor, a munkaköltség pedig 100 arany. Ha összeszedted, amit kér, kiadhatod a manóodúnál a KT (Küldetés Teljesítése) 1588 parancsot 5 TVP-ért, ekkor egy adag manócsemegéhez jutsz (tartó nem kell hozzá). Sajnos az önelégült manó az előbb említett rejtőzködő manók előcsalogatásához nem mellékel használati leírást, így ennek módjára magadnak kell rájönnöd. Ha ugyan igazat beszélt. Ha magad is árnymanó vagy, fordulónként egyszer elfogyaszthatsz egy adag manóétket a H 1588 paranccsal, 1 TVP árán. Hogy mi fog történni, előre nem tudhatod. Ha nem vagy árnymanó, erre nem lenne gusztusod. |
Erő: | 59 (107) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 61 (81) | Támadás: | 67 (70) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 56 (75) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 74/154 év |
Egészség: | 54 (76) | Életpont: | 1034/976 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 29 |
Szerencse: | 55 (85) | Varázspont: | 2229/1388 | Pénz: | 141 arany | Kép. pont: | 97 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 298/191 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 902 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 28 |
vágófegyverek: | 41 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 38 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << teriád pöröly (#1283) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 | 2. nyomkövetés: | 141 | 3. mászás: | 27 |
4. csapdakészítés: | 32 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 58 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 37 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 212 (+1) | 11. taumaturgia: | 81 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 29 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 (-6) |
16. szörnyismeret: | 69 (+1) | 17. pszi: | 29 | 18. zárnyitás: | 30 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 7 | 21. bányászat: | 44 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 25 | 24. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer), Sheran avatárja (#384), Raia szent lovagja (#239), Fairlight avatárja (#386), bűbájlidérc (#761), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (177,2,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | méregfelhő (#37) | >> | lidércsikoly (#7082) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | lidércsikoly (#7082) | tompítás (#40) | >> | Sheran avatárja (#384) | |
fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 14) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | extra takarmány (#1360) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 10 | fűszerkeverék (#1170) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 12 | lélekesszencia (#619) | |||
19 | madártoll (#112) | 4 | nehezék (#258) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
100 | sárkánypikkely (#292) | 1 | tükör (#43) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
10 | víz (#27) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
141 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | dentor bőr (#551) | 10 | drótszőr (#37) | |||
1 | elf csont (#664) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
7 | kerek kő (#19) | 2 | kristálygömb (#265) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
6 | ragasztó (#83) | 4 | réz papi karkötő (#307) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 7 | spiritusz (#170) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szent jogar (#150) | 5 | szulfagor agyar (#677) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | troll csont (#704) | 1 | tyrex csont (#280) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 1 | zafír erőöv (#397) |