Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 7. 9h:31' EZ A 530. JÁTÉKHETED, 494. FORDULÓD 531. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vps 130 | VP spórolása: 130 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 57 275 | elmormolod az 57. varázslatot a 275. varázslatot |
h 341 551 1 | használod a 341. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
f 326 | kísérletezel a 326. tárggyal |
f 925 | kísérletezel a 925. tárggyal |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gothag döglidérc rothadó alakját. Kritikus ütés! (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a gothag döglidérc bal oldalát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a gothag döglidérc jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 9262 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1477, sebződés: 266, gyógyulás: 8, összesen: -258 ÉP}
(Továbbmész...) [240,52] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bosszantó apróság. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság nyakát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. Kritikus ütés! (8 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a bosszantó apróság karját. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-17 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (5 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a bosszantó apróság testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-12 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 441, gyógyulás: 388, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [241,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gothag döglidérc. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. Kritikus ütés! (4 támadással 186 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc bal karját. (8 támadással 611 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a gothag döglidérc testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 9641 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 280, gyógyulás: 8, összesen: -272 ÉP}
kt 312 5 | elkészíted a 312. tárgyat (5 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
im 0 3 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tarajos mandrag potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos mandrag testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a tarajos mandrag torát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tarajos mandrag potrohát. (7 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a tarajos mandrag potrohát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A tarajos mandrag csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8493 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1333, sebződés: 546, gyógyulás: 302, összesen: -244 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod az őshonos sziklozug fejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod az őshonos sziklozug farkát. Kritikus ütés! (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted az őshonos sziklozug testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Előremozdulva, az őshonos sziklozug kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod az őshonos sziklozug fejét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod az őshonos sziklozug testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Az őshonos sziklozug beleharap a kezedbe. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Az őshonos sziklozug farkával megérint. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd az őshonos sziklozug jobb hátsó lábát. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel megpöccinted az őshonos sziklozug testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Előremozdulva, az őshonos sziklozug kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Az őshonos sziklozug farkával megérint. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7227 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 596, gyógyulás: 304, összesen: -292 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 254 73 | elmormolod a 198. varázslatot |
[254,73] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy harcos hárpia. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia fejét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia jobb oldalát. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a harcos hárpia testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 56 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia testét. Kritikus ütés! (8 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia jobb lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 54 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bo'adhun aranygömb (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 15 madártollat. 9487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1554, sebződés: 578, gyógyulás: 361, összesen: -217 ÉP}
be 107 | bemész a 107. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 2 905 3 | mozogsz 2 905 3 |
lm 9 3 900 | mozogsz 9 3 900 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal gyóntató testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal gyóntató kiálló csontjait. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal gyóntató testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A ro'galhal gyóntató kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal gyóntató jobb oldalát. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ro'galhal gyóntató bal lábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A ro'galhal gyóntató kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8664 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1468, sebződés: 446, gyógyulás: 332, összesen: -114 ÉP}
lm 11 2 8 | mozogsz 11 2 8 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc jobb vállát. Kritikus ütés! (8 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc bal oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Ököllel megpöccinted a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-57 életerő). A bo'adhun lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1687, sebződés: 244, gyógyulás: 388, összesen: +144 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 85 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal gyóntató fejét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal gyóntató bal lábát. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a ro'galhal gyóntató kiálló csontjait. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal gyóntató vicsorgó ábrázatát. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ököllel súrolod a ro'galhal gyóntató jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem sikerült a ro'galhal gyóntató ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8638 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1459, sebződés: 298, gyógyulás: 331, összesen: +33 ÉP}
lm 905 10 7 | mozogsz 905 10 7 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal gyóntató testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal gyóntató jobb karját. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ököllel többször eltalálod a ro'galhal gyóntató testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A ro'galhal gyóntató kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal gyóntató testét. Kritikus ütés! (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ököllel gyengén megütöd a ro'galhal gyóntató fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A ro'galhal gyóntató nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8136 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 528, gyógyulás: 335, összesen: -193 ÉP}
lm 900 5 | mozogsz 900 5 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc testét. Kritikus ütés! (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Ököllel többször eltalálod a bo'adhun lidérc testét. Kritikus ütés! (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Ököllel gyengén megütöd a bo'adhun lidérc nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-61 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9944 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1607, sebződés: 220, gyógyulás: 368, összesen: +148 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 85 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal gyóntató testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal gyóntató kiálló csontjait. Kritikus ütés! (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal gyóntató vicsorgó ábrázatát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A ro'galhal gyóntató pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal gyóntató jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ököllel megpöccinted a ro'galhal gyóntató jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A ro'galhal gyóntató pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A ro'galhal gyóntató összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8160 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1398, sebződés: 529, gyógyulás: 316, összesen: -213 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Harmarghal cserzett bőrét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Harmarghal jobb oldalát. (7 támadással 561 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Ököllel többször eltalálod a Harmarghal jobb lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A Harmarghal pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Harmarghal testét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Harmarghal ébenfekete karját. Kritikus ütés! (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nem sikerült a Harmarghal ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10095 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1697, sebződés: 488, gyógyulás: 390, összesen: -98 ÉP}
ft 525 1 | támadod az 525. szörnyet |
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
tv 218 | támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
tv 218 | támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
vpf 30 | VP elővétele: 30 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia fejét. (8 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia szélfútta haját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia testét. (8 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel meghorzsolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a harcos hárpia testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 56 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 madártollat. 9269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1548, sebződés: 319, gyógyulás: 395, összesen: +76 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. Kritikus ütés! (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [256,75] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy káoszszellem. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 450 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg.mihlan.dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mérg.mihlan.dobótőr. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény villámokat köp rád. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (87 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 óndarab, fiatalság itala, 2 téfea-agy, sallank karom. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszszellem jobb vállát. (8 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Ököllel többször eltalálod a káoszszellem testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszszellem jobb karját. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ököllel meghorzsolod a káoszszellem szellemtestét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. A káoszszellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9884 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 767, gyógyulás: 344, összesen: -423 ÉP}
(Továbbmész...) [256,76] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy elmeszonda. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elmeszonda fejét. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az elmeszonda testét. Kritikus ütés! (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elmeszonda testét. (4 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ököllel megpöccinted az elmeszonda testét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az elmeszonda csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-77 életerő). Az elmeszonda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8700 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1110, sebződés: 237, gyógyulás: 283, összesen: +46 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg jobb oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Ököllel megpöccinted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a púpos zsokarg! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 5508 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 114, gyógyulás: 183, összesen: +69 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök testét. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a sötét ülnök sötét bőrét. Kritikus ütés! (4 támadással 187 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 443 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a sötét ülnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10324 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 664, gyógyulás: 6, összesen: -658 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr bal karját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr jobb karját. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tleikan hadúr testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 266, gyógyulás: 6, összesen: -260 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
szk 232 214 261 | keresed a 232. szörnyet a 214. szörnyet a 261. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -4 pontért |
SZÁRNYALÓ HALÁL (456. SZÖRNY) Óriási, denevérszerű teremtményei Leahnak, minden nap új lakókat toboroznak az Árnyvilágnak. Kiáltásuk megállítja a szívet (ezért csak FT-vel fogod megtámadni), harapásuk nyomán megalvad a vér a testedben. Természetesen, a vámpirizációra immúnisak, és csakis mágikus fegyverrel sebezhetőek. A Fény követőinek kötelessége, hogy megtisztítsák tőlük Ghalla földjét! |
ŐSHONOS SZIKLOZUG (447. SZÖRNY) A sziklozugok, a Túlélők Földjének aprócska, ártalmatlan teremtményei itt már kifejlődtek, hatalmasra nőttek. Kővéváltoztató pillantásuk, óriási mancsaik és sziklakemény irhájuk méltó ellenfelekké teszi őket. Persze, kérdés, miért kellene megtámadni ezt az amúgy teljesen békés élőlényt? |
BO'ADHUN ARANYGÖMB (757. TÁRGY) Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Teljes felületét teleírták apró bo'adhun rúnákkal, amelyek jelentését sajnos nem vagy képes megfejteni. |
RO'GALHAL GYÓNTATÓ (524. SZÖRNY) A ro'galhalok - akik a bo'adhunok törzsfői - első tanácsadói, akik a törzs sokat látott és tapasztalt öregjei közül kerültek ki. Valójában élőholtak ők, akik a kyorgokkal vívott háborúk során elestek ugyan, de az ott elszabaduló mágia örök időkre az evilági testükbe konzerválta lelküket. A dicső halál csak előnyükre változtatott fizikai adottságaikon, hiszen az átváltozás pillanatában elvesztették az öreg test minden nyűgét és baját, hogy olyan legyőzhetetlen harcosokká váljanak, mint amilyenek fiatalkorukban voltak. Ha nincs rajtad Symulf rúnája, a ro'galhal gyóntatót csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
HARMARGHAL (525. SZÖRNY) Harmarghal szinte rabszolgasorból emelkedett a bo'adhun törzsfői rangra, miután négy évtizedig szolgált Tissian sámánúr személyes tanácsadójaként. Három dolog volt, ami idáig juttatta: kiemelkedő harci képességei mellett meglepő tárgyalókészsége és a fejéből kipattanó eredeti ötletek voltak ezek, melyek többször sikerre vezették az Esthar császárság ellen vonuló barbár seregeket. Az előkerült pergamentekercsek arról tanúskodnak, hogy Harmarghal a Népek Csatájában sok fajtársával egyetemben életét vesztette, viszont nyughatatlan kísértettestét még ezután is többször látták a harcmezőn feltűnni. Ha nincs rajtad Symulf rúnája, a Harmarghalt csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
ÜNNEPI ÖVSÁL (874. TÁRGY) A bo'adhun sámánurak szentként tisztelt selyem ruhadarabját, az ünnepi övsálat tartod a kezedben. A ro'galhalok nevével ellentétben nem csupán jelentős alkalmakkor viselték ezt az övet, hanem minden esetben, ha több ember előtt kellett megjelenniük. Különös hatalmat tulajdonítottak neki, pedig az egyszerű ruhadarab semmilyen mágikus tulajdonsággal nem bír. Mégis, ha a nap fénye éri felületét, a szivárvány minden színében tündökölni kezd. |
Erő: | 70 (101) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 60 (70) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 66 (74) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 60 (74) | Életpont: | 1028/112 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 71 (80) | Varázspont: | 2461/1056 | Pénz: | 8963 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 42/-1 | Pszi pont: | 429/71 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/47 | ökölvívás: | *39/100 (+8%) | szúrófegyverek: | 28/25 |
vágófegyverek: | 31/63 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 28/61 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/95 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 104/81 | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 29/25 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 32/3 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/42 (+12%) |
7. gyógyítás: | 78/36 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 30/59 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 123/70 (+94%) | 12. taumaturgia: | 113/17 (+51%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 | 14. versengés: | 20/19 | 15. harcművészetek: | 43/8 |
16. zene: | 139/90 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 55/99 | 18. pszi: | *49/100 (+100%) |
19. zárnyitás: | 21/1 (+29%) | 20. vadászat: | 31/77 | 21. vitalitás: | 2/79 |
22. bányászat: | 43/33 | 23. úszás: | 23/64 | 24. főzés: | 15/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 77 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (90,2,1) |
láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | fiatalság itala (#473) | 7 | hajító csillag (#939) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | mérg.mihlan.dobótőr (#600) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | quwarg tojás (#360) | 19 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | sallank karom (#128) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | spiritusz (#170) | 2 | téfea-agy (#172) | 1 | tükör (#43) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
336 | arany (#50) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | deus ex machina (#1) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | 35 | madártoll (#112) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | ünnepi övsál (#874) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
2 | xirnox szív (#213) |