492. forduló, 494. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,60] koordinátán.
Az aranytermő erszény 73 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. Varázserőd regenerálódik. (+1025 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+164 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 707. hetének nyerőszámai: 5, 18, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
298 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 634.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 630.]

* 4. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 628.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 622.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 620.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Fürgén varázsolsz! [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 614.]

* 7. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[30 pontot használtál fel, van még 584.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 574.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 723 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 524.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 524.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a furulyán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+32 arany). Ez jól esett! (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 494.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Furulyázni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+57 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 464.]

vv 161 209 127 elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 462.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 460.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 458.]

vv 57 275 elmormolod az 57. varázslatot a 275. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ezüstdarabból. (+124 varázspont) [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 456.]

h 341 157 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

h 341 189 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 7 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

h 341 609 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 70 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

h 341 239 4 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 32 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

h 341 632 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 456.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 455.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz tükörpáncélt. (ld. enc.) 636 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 445.]

f 292 kísérletezel a 292. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 435.]

kt 929 11 elkészíted a 929. tárgyat (11 darabot)
Begyűjtöttél 11 csillagbotot. [Rahn ékkő:] 5236 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [33 pontot használtál fel, van még 402.]

kt 934 10 elkészíted a 934. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. [Rahn ékkő:] 4760 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 372.]

kt 939 10 elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 hajító csillagot. [Rahn ékkő:] 6347 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 332.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,30] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősdentor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg.mihlan.dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg.mihlan.dobótőr. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor nyakát. Kritikus ütés! (7 támadással 606 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+60 varázspont.) Ököllel megpöccinted az ősdentor bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrzekét, egy hoarián sarut, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy quwarg parafenomén trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Jól megnézed, bár ő nem lát téged.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
[17 pontot használtál fel, van még 315.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1269 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 313.]

usz 25 úszol 25 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy moszatrája!

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy pular kristály! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 288.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy halcsont! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 263.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy étkezési homár!

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az étkezési homár fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Apró karcolást ejt rajtad az étkezési homár ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [25 pontot használtál fel, van még 238.]

usz 25 úszol 25 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [25 pontot használtál fel, van még 213.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

v 198 242 44 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,30) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), ősdentor (#282), moszatrája (#198), elektromos angolna (#196), étkezési homár (#197)

[242,44] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Eltűnődsz, vajon milyen lehet egy valódi Történelemkutató intézet? Biztos nem ilyen kis nádfedeles viskó. Sokkal inkább vaskos falakból rakott toronynak képzeled, csillagvizsgálós tetőszobával, hatalmas könyvtárral, másolóinasokkal, szolgákkal, és sok-sok történésszel. Épp idáig jutsz a merengésben, mikor Kratifix terem előtted valahonnan. Az öreg kutató útiruhában van, és igen kimerültnek látszik, ráadásul tetőtől-talpig saras szegény. Udvariasan üdvözlitek egymást.
- Jó hogy jössz! Belátom, egyedül nem boldogulok. Muszáj segítséget kérnem. - sóhajtja egy szuszra. - A legújabb kutatásaim szerint van a közelben, amott, a mocsár mélyén, valahol - mutat görbebotjával a háta mögé -, egy nagyon régi áldozóhely. Még az esthar papok használták, de ők is csak ritkán, különleges szertartások során. Fejembe vettem, hogy felkutatom, ha törik, ha szakad. Van kedved segíteni?
Mivel bőszen bólogatsz, Kratifix máris beavat a részletekbe:
- Nos, akkor találkozzunk a mocsár északkeleti szélénél! Hozd el minél több barátodat, mert méterről-méterre kell átfésülnünk a mocsarat, és minél többen vagyunk, annál biztosabb a siker. Ja, és még valami. Szerintem, aki nálam alacsonyabb, akár el se jöjjön. Nézz rám - húzza ki magát a vénember -, néhol én is mellig süllyedtem az ingoványba.
[Jól végigméred Kratifixet, és úgy véled, kb. 160 cm magas lehet.] (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy történelemkutató intézet (691. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit vállvédőt, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy óriás fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ryuku sorkatona trófea és egy ryuku gólemtudós trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gandar. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 4760 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 173.]

be 691 bemész a 691. épületbe
Megközelíted a kunyhó félig földbe vájt faajtaját, és beólálkodsz rajta. Az apró lépcsőfokok a föld alá vezetnek. Lesétálsz a lenti szobába, ahol Kratifixet a szokásos asztal fölé görnyedő pozíciójában találod. Röviden mesélsz kalandjaidról. Az öregember felállva fogad, az eltelt idő alatt mintha éveket öregedett volna, mégis arca mosolygósan pirospozsgás. Újabb instrukciókat kérsz a feladattal kapcsolatban, de kiderül, Kratifix már nem tud további tanácsokat adni: magadra vagy utalva. Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[241,45] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thor a Mjölnir Ura lábát masszírozza. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő púpos zsokarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg jobb lábát. (8 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Ököllel csak érinted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a púpos zsokarg! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5722 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 190, gyógyulás: 36, összesen: -154 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 447 elkészíted a 447. tárgyat
Begyűjtöttél 1 lótuszvirágot. [Rahn ékkő:] 475 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 158.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[240,46] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dögbűzös liliom. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom bal csápját. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {FM:} Óriásölővel végigvagdosod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {FM:} Óriásölővel végigvagdosod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a bal karodra. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Óriásölővel végigvagdosod a dögbűzös liliom testét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Csápjaival a dögbűzös liliom csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A dögbűzös liliom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8894 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1473, sebződés: 829, gyógyulás: 333, összesen: -496 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [239,47] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Damouth mocsarának szélén jársz. Állítólag félelmetes fenevadaktól nyüzsög, melyek annak idején a krathan seregeket is alaposan megtizedelték. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dögbűzös liliom. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {FM:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {FM:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A dögbűzös liliom csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8405 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 853, gyógyulás: 311, összesen: -542 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

(Továbbmész...) [238,48] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kreommat-liliomot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah szentélyét. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ködmedúza. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)

[41 pontot használtál fel, van még 117.]

kt 925 5 elkészíted a 925. tárgyat (5 darabot)
Sajnos csak 1 kreommat szirom készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 1 kreommat szirmot. [Rahn ékkő:] 793 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[237,49] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Nyüzsög az élet körülötted: békák brekegnek, madarak csivitelnek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy dögbűzös liliom közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {KCC:} Óriásölővel végigvagdosod a dögbűzös liliom bal csápját. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A dögbűzös liliom csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {HD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom jobb oldalát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Csápjaival a dögbűzös liliom csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {HD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom bal oldalát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8643 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1456, sebződés: 1041, gyógyulás: 332, összesen: -709 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy Leah szentélyét. [44 pontot használtál fel, van még 68.]

be 1173 bemész az 1173. épületbe
Besétálsz a különös levegőjű szentély belsejébe. Istened figyeli minden mozdulatodat - támad a hirtelen érzésed. Mindened beleadod az ezt követő imába, és az meghallgattatik ezen a szent helyen. (+341 életerő.) (+2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Elégedett vagy a látottakkal és az itt támadt érzésekkel. De ideje indulni, vissza a zord Ghallára. [30 pontot használtál fel, van még 38.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 38.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[238,50] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dögbűzös liliom lehet. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom jobb oldalát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a bal karodra. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {KCC:} Óriásölővel megvagdalod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Csápjaival a dögbűzös liliom csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {KCC:} Óriásölővel végigvagdosod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a bal karodra. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Óriásölővel megvagdalod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A dögbűzös liliom csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) {FM:} Óriásölővel megvagdalod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. Kritikus ütés! (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8771 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1474, sebződés: 1155, gyógyulás: 335, összesen: -820 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [34 pontot használtál fel, van még 4.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 232 214 261 keresed a 232. szörnyet a 214. szörnyet a 261. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ekhariont. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 1697 979 574 leírod az 1697. kalandozónak a 979. szörnyet az 574. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Hoxxurton. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koponyalékelőt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 2015 679 1561 leírod a 2015. kalandozónak a 679. szörnyet az 1561. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy troll bányász. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Krogan buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 28, 16.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 634 pontot. A következő körben tehát 633 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY)
A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges.

DÖGBŰZÖS LILIOM (455. SZÖRNY)
Ez az óriási, elsőre csodaszépnek tűnő liliomra emlékeztető virág borzalmas bűzt bocsát ki magától. Elfog a rosszullét, de nem tudsz menekülni, mert lábaid megroggyannak, elgyengülnek. A bűz erősödik, a virágból indák kúsznak elő, és lassan körbefonnak... Vagy villámgyorsan elmetszed a szárát, vagy átszúrod a dögbűzt kibocsátó virágot, vagy esetleg gyorsan elégeted egy varázslattal - így talán megúszhatod a szörnyű kínhalált, amely az élve megemésztéssel jár.

KÖDMEDÚZA (449. SZÖRNY)
Az Árnyékvilágban mindennek, ami a valós világban létezik, van valamiféle torz tükörképe - ahogy a szárazföldeknek, úgy az óceánoknak is. Az óceánok mélyén az iszonyatos nyomás miatt néha repedések keletkeznek a két dimenziót elválasztó szöveten, és ezen teremtmények suhannak át a valós világba. Teremtmények, amelyek esszenciája a nemlét, tápláléka pedig az élők energiája. E lények ködszerű testét a valódi tenger gyorsan szétmosná, ezért a felszínre emelkedve, a szárazföldön kezdenek vadászni. Ezek egyike a tudat nélküli ködmedúza. Legfeljebb mágikus fegyverrel sebezheted meg, és azok közül is a szúrófegyverrel nem sokat érsz laza ektoplazmájával szemben. Szerencsére, a mágiával szemben nem ellenálló. Óvakodj az érintésétől (csak direkt FT paranccsal fogod megtámadni).

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 493. fordulód.

Erő: 70 (101) Szint: 43 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 60 (70) Támadás: 75 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 66 (74) Védekezés: 103 Menekülés: 15 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 60 (74) Életpont: 1025/744 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 5
Szerencse: 71 (80) Varázspont: 2432/1455 Pénz: 8627 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 42/0 Pszi pont: 420/264 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 25
Eddig összesen 4744 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 71064 TP-t kaptál. Jelenleg 11247369 TP-d van. A következő szinthez még 252631 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, rubin góliát. A 475. fordulódban 5766 arany került a bankszámládra. 6284 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/47 (+9%) ökölvívás: 39/92 (+1%) szúrófegyverek: 28/25
vágófegyverek: 31/63 (+1%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/63
dobófegyverek: 28/53 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/79 (+16%) 2. nyomkövetés: 104/81 (+18%) 3. lopás: 5/33
4. mászás: 29/12 5. csapdakészítés: 31/97 (+6%) 6. csapdaészlelés: 23/30
7. gyógyítás: 78/36 8. titkosírás: 11/9 9. felderítés: 30/59
10. szörnyidomítás: 16/78 11. teológia: 122/76 (+59%) 12. taumaturgia: 112/66 (+21%)
13. szerencsejáték: 6/10 14. versengés: 20/19 15. harcművészetek: 43/8
16. zene: 139/10 (+80%) 17. szörnyismeret: 55/99 18. pszi: *48/100
19. zárnyitás: 20/72 20. vadászat: 31/77 21. vitalitás: 2/79
22. bányászat: 43/33 23. úszás: 23/64 (+28%) 24. főzés: 15/31 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 13 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (90,2,1)
méregsemlegesítés (#14) láthatatlanság (#76) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178) jellemrejtés (#23) óriáserő (#53)
Symulf rúnája (#182) túlvilág lehelete (#177) varázsenergia (#161) erőpajzs III (#127)
a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> vámpírdenevér (#702)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272)
háló (#186) >> varkaudar vajákos (#690) háló (#186) >> őrült varázsló (#255)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Eljött az ideje, hogy végleg megszabadulj a gyarló világ kötöttségeitől: áldozz számomra 10,000 aranyat!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok kesztyűje (#609) 3 arkog kő (#632) 2 ezüstdarab (#326)
1 fiatalság itala (#473) 21 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
5 mérg.mihlan.dobótőr (#600) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 nyu-shuriken (#157) 3 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360)
6 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
1 tükör (#43) 1 vas dobónyíl (#189) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
289 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 csalánvirág (#582)
1 csillagbot (#929) 1 dentor bőr (#551) 3 ében toboz (#578)
8 hajító csillag (#939) 1 halcsont (#390) 1 kavadu iszák (#25)
1 kreommat szirom (#925) 1 lótuszvirág (#447) 5 mihlanil dobótőr (#599)
1 polip szívóka (#391)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(237,49) dögbűzös liliom (#455), Leah szentélye (#1173)
(238,48) kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), ködmedúza (#449)
(238,50) nekrofun (#173), dögbűzös liliom (#455)
(239,47) dögbűzös liliom (#455)
(240,46) dögbűzös liliom (#455), Chara-din monolitja (#534)
(241,45) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), púpos zsokarg (#451)
(242,44) történelemkutató intézet (#691), szent tölgyfa (#393), 255. jellempróba, oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), 24. többszemélyes kaland, Gandar (4933. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek