488. forduló, 490. forduló, Onix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 16. 8h:45'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 489. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2053
SZÁMLA : XXXX

ONIX KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,103] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+501 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+87 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy mutáns pók fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 219 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 632.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 59. varázslatot a 63. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 628.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 588.]

* 3. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 548.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Beizzik a turbómágia. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 7. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 538.]

* 8. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 533.]

* 9. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+50 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 493.]

* 10. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [2 pontot használtál fel, van még 491.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

h 449 1 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

tim 400 titkosírás megfejtése 400 pontért
Bebújsz a mínosz-kúpba, és megpróbálod kiböngészni az írást. Ez a munka a rutin és a hozzáértés szép példája volt!

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 titkosírás). [400 pontot használtál fel, van még 89.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[160,103] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm! {egyik sebzési módja: 1x 1d10+8.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 deus ex machinát. Levitálva hagyod el a helyet.

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [159,102] Továbbra is síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [158,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. [63 pontot használtál fel, van még 26.]

kut 30 kutatsz 26 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [26 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 116 6 elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot)
Itt nincs móricserje, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy móri gyümölcsöt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 30 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: keresed a 117. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mutáns pókot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 25, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 630 pontot. A következő körben tehát 625 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Onix, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű drow férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah főpapja vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 489. fordulód.

Erő: 71 (81) Szint: 32 Merészség: 10/8 Magasság: 161 cm
IQ: 60 (68) Támadás: 40 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 64 (70) Védekezés: 112 Menekülés: 40 % Életkor: 175/205 év
Egészség: 59 (67) Életpont: 543/997 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (66) Varázspont: 1284/485 Pénz: 1099 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/15 Pszi pont: 262/148 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 267
Eddig összesen 2871 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1166 TP-t kaptál. Jelenleg 4466129 TP-d van. A következő szinthez még 33871 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, mópat fatty, vámpírféreg. 8 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 150 az új rendszer szerint. A 481. fordulódban 9481 arany került a bankszámládra. 9670 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 szúrófegyverek: 36 vágófegyverek: 11
ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 33

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Halálpöröly (#635) (140%) << Káoszkígyó (#638) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19 2. nyomkövetés: 107 3. lopás: 6
4. mászás: 18 5. csapdakészítés: 30 6. csapdaészlelés: 17
7. gyógyítás: 64 8. titkosírás: 22 (+2) 9. felderítés: 38
10. szörnyidomítás: 12 11. teológia: 67 12. taumaturgia: 84
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. zene: 229
16. szörnyismeret: 15 17. pszi: * 22 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 36 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 35
22. úszás: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (101,5,1)
láthatatlanság (#76) óriáserő (#53) láth. észlelése (#78) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fokhagyma (#403) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 púderkő (#119)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
1 tükör (#43) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
78 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 1 kaja (#2)
2 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(158,102) ősi csatamező (#263), 47. jellempróba, Elenios oltár
(160,103) márványtorony (#175), Dornodon oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)
(161,103) mutáns pók (#117)

Üzenet küldése a karakternek