Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 20. 9h:17' EZ A 520. JÁTÉKHETED, 486. FORDULÓD 521. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bunthar testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd a bunthar bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 666 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 275 123 120 | elmormolod a 275. varázslatot a 123. varázslatot a 120. varázslatot |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vezérfarkas testét. Kritikus ütés! (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vezérfarkas jobb oldalát. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a vezérfarkas támadó fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 97, gyógyulás: 141, összesen: +44 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus testét. (8 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a vortexmágus ködlő lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször eltalálod a vortexmágus jobb vállát. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 10639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1261, sebződés: 180, gyógyulás: 292, összesen: +112 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor jobb lábát. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Ököllel csak érinted az ősdentor bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 0, gyógyulás: 166, összesen: +166 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ököllel megütöd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {FM:} Drag'kór bökővel felnyársalod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 4 azúrharmatot. 1684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 101, gyógyulás: 4, összesen: -97 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 144 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
[144,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
be 90 | bemész a 90. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 10 11 12 | mozogsz 10 11 12 |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 6 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 14 2 | mozogsz 14 2 |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 5 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 6 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked átfúrja a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 16 20 39 | mozogsz 16 20 39 |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 5 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi őselementál testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megütöd a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál egyik csápját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi őselementál farkát. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák bal oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 41 42 34 | mozogsz 41 42 34 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál fejét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megütöd a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
lm 33 31 26 | mozogsz 33 31 26 |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 24 22 29 | mozogsz 24 22 29 |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. {FM:} Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bal oldalát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ököllel eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ekharion vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 38 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 9, gyógyulás: 26, összesen: +17 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod az ekharion testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel megütöd az ekharion testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az ekharion vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 8 2 | mozogsz 8 2 |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal karját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd az ekharion nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 905 3 6 | mozogsz 905 3 6 |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel eltalálod a pszi őselementál jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. Kritikus ütés! (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a pszi elementál lord egyik csápját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi elementál lord fejét. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel megcsapod a pszi elementál lord egyik csápját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. 4201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}
lm 6 900 | mozogsz 6 900 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
kt 939 10 | elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot) |
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel megcsapod a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és 3 fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [143,61] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 12 arany, 2 vasérc, egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [142,60] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó nyakát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megcsapod a részeg kalandozó jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [84 pontot használtál fel, van még 1.]
szk 396 214 261 | keresed a 396. szörnyet a 214. szörnyet a 261. szörnyet |
f 1078 | kísérletezel az 1078. tárggyal |
f 1170 | kísérletezel az 1170. tárggyal |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -4 pontért |
FÓKUSZPENGE (639. TÁRGY) Ez a gyönyörűen ívelt, kékes fényben csillogó görbe szablya eredetileg az erdő druidáinak alkotása, amelyet többnyire csak a fagyöngyök lenyesésére használtak. No persze, önvédelemre is jó volt, ha megfelelő szakértelemmel forgatták. A penge égeti a jó vagy gonosz jelleműek kezét, de Tharr és Fairlight hívei használhatják, ámbár előttük nem nyílik meg a Fókuszpenge minden lehetősége. A fegyver használatához 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges, sebzése 6D7+2, de Sheran hívei további +4 sebzést kapnak forgatásakor. Ezenkívül a fókuszpenge néha háló varázslatot lő ellenfeledre. |
Erő: | 70 (101) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 60 (70) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 64 (72) | Védekezés: | 102 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 38/41 év |
Egészség: | 60 (74) | Életpont: | 995/1481 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 71 (80) | Varázspont: | 2347/1904 | Pénz: | 1374 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 42/-3 | Pszi pont: | 420/199 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 75 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/20 | ökölvívás: | 39/37 (+12%) | szúrófegyverek: | 28/15 (+12%) |
vágófegyverek: | 31/62 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | *27/100 (+17%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/99 | 2. nyomkövetés: | 102/85 (+9%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 28/44 (-200%) | 5. csapdakészítés: | 31/55 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/30 (+36%) |
7. gyógyítás: | 78/36 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 30/59 (+30%) |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 118/6 (+60%) | 12. taumaturgia: | 110/52 (+80%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 | 14. versengés: | 20/10 (+4%) | 15. harcművészetek: | 43/8 |
16. zene: | 133/50 (+120%) | 17. szörnyismeret: | 55/5 (+25%) | 18. pszi: | 48/41 (+17%) |
19. zárnyitás: | 20/72 | 20. vadászat: | 31/77 | 21. vitalitás: | 2/79 |
22. bányászat: | 42/10 | 23. úszás: | 23/8 | 24. főzés: | 15/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | túlvilág lehelete (#177) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
az elme hatalma (#123) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) |
Pörhemór köre (#205) (90,2,1) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Kísérj el a birodalmamba egy igazi félisteni lényt, egy ében sárkányt! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bűvös shuriken (#562) | 3 | ezüstdarab (#326) | 4 | kaja (#2) | |||
6 | kőszem (#304) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
20 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1093 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | aranytű (#272) | |||
4 | azúrharmat (#1161) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 1 | dentor bőr (#551) | 2 | Eldereth szilánk (#512) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüsttőr (#322) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | hajító csillag (#939) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 3 | ormánygőte csont (#21) | 3 | pszi kő (#248) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 4 | remák szív (#264) | 1 | szem szimbólum (#142) | |||
1 | Szent Kulacs (#285) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
6 | varázskő (#305) | 3 | vasérc (#152) | 1 | víz (#27) | |||
1 | vortex talizmán (#812) | 1 | zafír erőöv (#397) |