484. forduló, 486. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 7. 15h:03'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 6. pontnál.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 ryuku amforát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+143 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 612.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 607.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 598.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Beizzik a turbómágia. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 592.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 587.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

ek 116 80 313 t. energia kisütése: 116 80 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

dd 258 eldobod a 258. tárgyat
Elhajítasz 5 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 582.]

vv 227 elmormolod a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 580.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ff 716 1427 felt. fegyverváltás: 716 1427
Felt. fegyverváltás: << Zinthurg pallos << kitámasztólándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az agyartőrt, majd a bal kezedbe veszed a pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

lm 8 8 9 mozogsz 8 8 9
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Thargodan berzerker lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 12d8+16.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Thargodan berzerker jobb oldalát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 42 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a Thargodan berzerker nyakát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A Thargodan berzerker fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1102, sebződés: 405, gyógyulás: 291, összesen: -114 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [8 pontot használtál fel, van még 572.]

lm 11 12 19 mozogsz 11 12 19
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Hirtelen egy Zinthurg börtönőrt veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 821-880.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg börtönőr jobb vállát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a Zinthurg börtönőr bal oldalát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 46 életpontot vesztettél. Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a Zinthurg börtönőr bal lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Zinthurg börtönőr egyik karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 42 életpontot vesztettél. A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 267, gyógyulás: 172, összesen: -95 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [12. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Zinthurg börtönőr. {max. életpontja: 821-880.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr bal lábát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Zinthurg pallossal végigvagdosod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Zinthurg börtönőr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg börtönőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 9 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 178, gyógyulás: 168, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérted a következő kanyart. [17. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [19. PONT.] Hamarosan egy Zinthurg börtönőrt pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 6d6+20.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr bikafejét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a Zinthurg börtönőr jobb vállát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Zinthurg börtönőr nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 236, gyógyulás: 174, összesen: -62 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 532.]

lm 901 25 900 mozogsz 901 25 900
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [23. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg börtönőr. {max. életpontja: 821-880.} Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr jobb lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Zinthurg börtönőr jobb lábát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 31 életpontot vesztettél. Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Zinthurg pallossal végigvagdosod a Zinthurg börtönőr testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 41 életpontot vesztettél. Pengéjét vadul forgatva, a Zinthurg börtönőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 9 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 269, gyógyulás: 175, összesen: -94 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [25. PONT.] Hamarosan egy Zinthurg börtönőrt pillantasz meg. {max. életpontja: 821-880.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg börtönőr bal vállát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a Zinthurg börtönőr jobb oldalát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 39 életpontot vesztettél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Zinthurg pallossal súrolod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Zinthurg börtönőr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg börtönőr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 42 életpontot vesztettél. Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 14 arany. 9 471 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 247, gyógyulás: 163, összesen: -84 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +118 életerő.) Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 512.]

bb 305 248 522 beraksz a bankba a 305. tárgyat (248 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

ef 83 559 energia fejlesztése 83
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-60 TU.] [420 pontot használtál fel, van még 92.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [15 pontot használtál fel, van még 77.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 74.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 69.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 7. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 69.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 7, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 69 pontod maradt, ebből a következő körre 69 pontot vihetsz át. Kapsz még 626 pontot. A következő körben tehát 695 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 485. fordulód.

Erő: 52 (57) Szint: 42 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (50) Támadás: 53 (57) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (37) Védekezés: 83 (91) Menekülés: 30 % Életkor: 117/186 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 815/727 Jellem: semleges Tul. pont: 29
Szerencse: 39 (50) Varázspont: 1856/1711 Pénz: 14799 arany Kép. pont: 56
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 173/452 Halhatatlanság: 8 %
Eddig összesen 5066 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59 984 TP-t kaptál. Jelenleg 10 172 195 TP-d van. A következő szinthez még 327 805 TP szükséges. Trófeáid: zafír sárkány, triklem drakolder, ében sárkány. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 6009 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 39/80
vágófegyverek: *29/100 (+13%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 31/52 (+2%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << kitámasztólándzsa (#1427)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
409,65 mezőn táborozol, a 98. labirintusban, 2. szinten, 25. ponton
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/65 2. nyomkövetés: 103/19 3. lopás: 1/99
4. mászás: 25/56 5. csapdakészítés: 39/23 (+9%) 6. csapdaészlelés: 35/67 (+6%)
7. gyógyítás: 43/64 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 37/14
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 49/99 (+11%) 12. taumaturgia: 94/15 (+16%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 17/90 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 52/44 (+19%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 25/8 (+2%)
19. zárnyitás: 25/37 20. vadászat: 33/41 21. vitalitás: 3/30
22. bányászat: 42/24 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 12/25
25. főzés: 30/33 26. csapatmunka: 3/28

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (993,0) Pörhemór köre (#205) (98,1,1) Techiulan aurája (#261)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90)
villámmágia (#227) éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) lángcsóva (#31) >> zafír drakón (#320)
tűzgolyó (#155) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> márvány sárkány (#328)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha már a villám istene vagyok, látni akarom, ahogy a gömbvillámot használod, legalább 15 alkalommal! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Egy igazi mágus számára egyszerű ujjgyakorlat három ősdentor kivégzése. (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 136 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 663 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 187 TU. szükséges még: 23 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$250 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
744 kaja (#2) 381 mákrózsa virág (#56) 76 gyöngymangó (#135)
635 vasérc (#152) 754 quwarg tojás (#360) 500 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 219 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
4 kötél (#92) $96 sallank karom ($128) 450 csuklyavirág (#133)
70 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 68 kvazár (#244)
201 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) $57 vas dobónyíl ($189)
1 csatabárd (#555) $192 nyílvessző ($108) 1 kőkés (#6)
2 tatu dob (#234) $2 alligátorbőr ($661) 40 ramit kő (#226)
5 ovimon-bogyó (#207) 4 sötét ital (#284) 4 tolmokov-koktél (#351)
$15 trikornis szarv ($198)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326) 1 gyógykenőcs (#313)
2 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2) 5 nehezék (#258)
1 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
114 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 fekete gyöngy (#99)
1 ramit kő (#226) 1 ryuku amfora (#1153) 5 Zinthurg pallos (#716)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

408 409 410
64
65
66
(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, Thargodan berzerker (#377), Zinthurg börtönőr (#379)

Üzenet küldése a karakternek