483. forduló, 485. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 30. 9h:43'
EZ A 517. JÁTÉKHETED, 484. FORDULÓD
518. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,20] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Ma'yia furulyáját (4200 arany).
Az aranytermő erszény 94 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+165 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+991 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+157 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 696. hetének nyerőszámai: 23, 5, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
161 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 629.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 627.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 625.]

* 4. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 615.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Szupersebesen mormolsz. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 609.]

* 7. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [30 pontot használtál fel, van még 579.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 569.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] A befejezéshez még 1130 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 519.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 519.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+33 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 489.]

vv 275 209 127 elmormolod a 275. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ezüstdarabból. (+123 varázspont) [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 487.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 483.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 483.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+48 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 453.]

h 341 1105 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 200 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

h 341 389 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

h 341 279 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 100 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

h 341 731 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 220 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

h 341 229 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

h 341 632 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

h 341 32 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

h 341 239 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

t 327 támadod a 327. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

v 84 327 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

v 181 142 60 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(208,20) a 123. labirintus bejárata

[142,60] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet. Van itt egy vámraktár (749. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 csillagbotot. [Rahn ékkő:] 4760 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 4760 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [70 pontot használtál fel, van még 383.]

kt 929 10 elkészíted a 929. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 csillagbotot. [Rahn ékkő:] 4760 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 353.]

kt 934 10 elkészíted a 934. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. [Rahn ékkő:] 4760 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 323.]

kt 939 10 elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 hajító csillagot. [Rahn ékkő:] 6347 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 283.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[208,20] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy orbitális mackósajt. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ököllel csak érinted az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az orbitális mackósajt nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 7 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[7 pontot használtál fel, van még 276.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

v 198 182 63 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(208,20) a 123. labirintus bejárata, vaskohó (#155), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), orbitális mackósajt (#229)

[182,63] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Daemon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet.

[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 266.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy Raia szent lovagja.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb oldalát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja fejét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ököllel megütöd a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 236.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku csapásvezető.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ököllel eltalálod a ryuku csapásvezető jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 4 azúrharmatot. 1684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 206.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezoterikus mardel.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel megütöd az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 176.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[181,64] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Látsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy sivatagi doareg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. Kritikus ütés! (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi doareg nyakát. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Ököllel eltalálod a sivatagi doareg bal első lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A sivatagi doareg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [180,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés gigaféreg! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (5 támadással 475 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+47 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tüskés gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[14 pontot használtál fel, van még 162.]

kt 429 3 elkészíted a 429. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 kaktuszbogyót. [Rahn ékkő:] 2855 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 144.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[179,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy oázis van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sivatagi doareg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi doareg testét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel megcsapod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Apró rúgást kapsz a sivatagi doareg patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [178,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Látsz egy oázist. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy égig érő pálmát. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés gigaféreg! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés gigaféreg testét. (8 támadással 467 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel súrolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tüskés gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3242 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+4 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [178,64] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bunthar közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a bunthar testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bunthar testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel eltalálod a bunthar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 123.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[177,64] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó bal lábát. (7 támadással 531 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a halálhozó jobb oldalát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 45 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a halálhozó bal lábát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a halálhozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 45 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 10010 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 553, gyógyulás: 2, összesen: -551 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oázist. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés gigaféreg! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 475 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3242 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [176,64] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronokukac. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. {FM:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a kronokukac nyakát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy morgud hagymatövet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [176,65] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pordémon testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 946 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [56 pontot használtál fel, van még 67.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[175,66] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal karját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Hohó, valamit találtál! A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a dögkeselyű tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 879 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy szárnyas gömböc formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 40.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hatalmas bokorra bukkansz, amely tele van lédús, érett gávógyümölccsel. (+8 kaja.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 10.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 84 227 elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 938 kísérletezel a 938. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 429 kísérletezel a 429. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 396 214 261 keresed a 396. szörnyet a 214. szörnyet a 261. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bunthart. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1697 977 1345 leírod az 1697. kalandozónak a 977. szörnyet az 1345. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ek'Hor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5661 441 1546 leírod az 5661. kalandozónak a 441. szörnyet az 1546. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tarajos mandrag. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varázskorsót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 3191 484 1345 leírod a 3191. kalandozónak a 484. szörnyet az 1345. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy katamán ordas. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 23, 6.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 625 pontot. A következő körben tehát 620 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MA'YIA FURULYÁJA (949. TÁRGY)
Szépséges Ma'yia furulyája egy pár arasz hosszú, mágikus hangszer. Szinte kényszerít, hogy a szádhoz emeld, és még ha zene szakértelmed túlságosan csekély is, ha ezen kezdesz játszani, elbűvölő dallamok fognak körbelengeni. Ha Ma'yia furulyáján játszol, minden körben eggyel többször zenélhetsz a városban, mint egyébként. Emellett a köréd gyűlő, ámuló tömeg is lelkesebben honorálja a tehetségedet, vagyis több pénzt remélhetsz. Ezenkívül a furulyázással több VP-t regenerálsz és a zene szakértelmed is gyorsabban fejlődik.

OÁZIS (1682. TEREPTÁRGY)
A tudatlan népek meggyőződése, miszerint minden sivatag egyforma, körülbelül csak annyira helytálló, mintha azt mondanánk: minden kő szögletes. Nagyon sokféle sivatag létezik szerte a világon, a kősivatagtól kezdve, a különleges, kékes árnyalatban tündöklő, kvarc-sivatagon át, egészen az őrjítő-égető viszketést okozó, vöröspor-sivatagig bezárólag. Ezek mindössze egyvalamiben hasonlítanak egymáshoz: nem található bennük természetes vízforrás. Az oázis sem természetes úton jött létre. Egy titokzatos druida szervezet - akik magukat egyszerűen csak Teremtők-nek titulálják - alkotta meg őket, hosszas rituáléval, és nem kevés áldozat árán, hogy a kitikkadt vándor árnyat és enyhülést leljen a pálmafák lombja alatt. Ha útba ejted, bízhatsz benne, hogy itt itatót, és kutat is találsz majd, ahol magad, és a jószágaid szomját olthatod.

ÉGIG ÉRŐ PÁLMA (1689. TÁRGY)
Ez a pálmafaj nem tekinthető őshonos növénynek Ghalla sivatagjaiban, hiszen ugyanúgy a Teremtők szektájának mesterséges alkotása, akár maga az oázis, ahol megterem. A nevét vékony törzséről, és hihetetlen magasságáról kapta, mivel a harminc méteres példány egyáltalán nem számít ritkaságnak! Sajnos a gyümölcs, ami a pálmán terem, csak komoly mászás jártasság árán szerezhető meg, de megéri a fáradozást. A Földanya Gyümölcsének elnevezett különleges termés elfogyasztása ugyanis szinte teljesen megújítja a szervezeted!
[A termés begyűjtéséhez egy mászókaromra, 10 TVP-re és legalább 30-as szintű mászásra lesz szükséged. Sajnos a tyrkiai mászógép túl komplex ahhoz, hogy itt hasznád vehesd. Egy fordulóban ugyanarról a pálmáról maximum egy gyümölcsöt gyűjthetsz. Ha a H paranccsal 1 TVP-ért elfogyasztod, max. életkorod eggyel nő. Ha túl sok ilyen gyümölcsöt fogyasztasz, egy idő után már hatástalan lesz szervezetedre. Nem átadható, nem szaporítható.]

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 484. fordulód.

Erő: 70 (101) Szint: 42 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 60 (70) Támadás: 70 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 64 (72) Védekezés: 102 Menekülés: 15 % Életkor: 38/41 év
Egészség: 60 (74) Életpont: 993/906 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 71 (80) Varázspont: 2341/624 Pénz: 1286 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 42/2 Pszi pont: 420/67 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 65
Eddig összesen 4594 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 68526 TP-t kaptál. Jelenleg 10103781 TP-d van. A következő szinthez még 396219 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, rubin góliát. A 475. fordulódban 5766 arany került a bankszámládra. 6025 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/8 ökölvívás: 39/21 (+4%) szúrófegyverek: *27/101
vágófegyverek: 31/62 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/63
dobófegyverek: 27/77 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/97 2. nyomkövetés: 102/44 (+23%) 3. lopás: 5/33
4. mászás: 28/44 5. csapdakészítés: 31/43 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/94
7. gyógyítás: 78/36 8. titkosírás: 11/9 9. felderítés: 30/29 (+2%)
10. szörnyidomítás: 16/78 11. teológia: 117/26 (+22%) 12. taumaturgia: 109/46 (+35%)
13. szerencsejáték: 6/10 14. versengés: 20/6 (+8%) 15. harcművészetek: 43/8
16. zene: 130/70 (+91%) 17. szörnyismeret: 54/80 18. pszi: 48/13 (+9%)
19. zárnyitás: 20/72 20. vadászat: 31/77 (+34%) 21. vitalitás: 2/79
22. bányászat: 42/10 23. úszás: 22/87 24. főzés: 14/91

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 13 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) láthatatlanság (#76) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178) jellemrejtés (#23)
óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) túlvilág lehelete (#177) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> vámpírdenevér (#702)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272)
háló (#186) >> varkaudar vajákos (#690) háló (#186) >> őrült varázsló (#255)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Kísérj el a birodalmamba egy igazi félisteni lényt, egy ében sárkányt!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arkog kő (#632) 2 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
1 Mágikus Koponya (#279) 1 nyílvessző (#108) 2 obszidián karkötő (#229)
1 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360) 7 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 3 szeksztáns (#32) 1 szigony (#389)
2 topáz erényöv (#731) 1 törpe szekerce (#1105) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
747 arany (#50) 4 azúrharmat (#1161) 1 bunthar bőr (#733)
10 csillagbot (#929) 9 drótszőr (#37) 3 ében toboz (#578)
1 ezüsttőr (#322) 10 hajító csillag (#939) 1 halálhozó talizmán (#813)
3 isteni könnycsepp (#260) 42 kaja (#2) 3 kaktuszbogyó (#429)
1 kavadu iszák (#25) 7 madártoll (#112) 17 sáfránypor (#211)
13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(175,66) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), friss csatamező (#262), tavacska, Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(176,64) kronokukac (#285), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534)
(176,65) pordémon (#253), patak, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(177,64) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), Tharr oltár, halálhozó (#419), tüskés gigaféreg (#256)
(178,64) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(178,65) oázis (#1682), égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), tüskés gigaféreg (#256)
(179,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), sivatagi doareg (#240)
(180,65) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), tüskés gigaféreg (#256)
(181,64) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Leah oltár, sivatagi doareg (#240)
(182,63) művészi porolit (#720), Leah oltár, Raia szent lovagja (#239), ryuku csapásvezető (#778), ezoterikus mardel (#184)

Üzenet küldése a karakternek