Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 10. 14h:04' EZ A 486. JÁTÉKHETED, 484. FORDULÓD 487. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2053 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 59. varázslatot a 63. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 192. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
fog 43 220 | elfogod a 43. szörnyet a 220. tárggyal |
fgo | felt. gonoszkodás |
kt 449 7 | elkészíted a 449. tárgyat (7 darabot) |
h 449 7 | használod a 449. tárgyat |
hu 128 159 | hulladék: 128 159 |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megcsapod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 4, gyógyulás: 6, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a woorgard testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A woorgard csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a woorgard testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a woorgard testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1032, sebződés: 3, gyógyulás: 7, összesen: +4 ÉP}
tv 373 | támadó/véd. varázslat a 373. varázslatot |
v 181 186 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 128 100 | megveszed a 128. tárgyat 100 |
ve 34 1 | megveszed a 34. tárgyat 1 |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
vv 182 188 53 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[176,115] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [175,115] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 171-180.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 164 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 182 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [172,112] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 208 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 212 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [170,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! {max. életpontja: 211-250.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
im 0 20 | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | keresed a 117. szörnyet |
Erő: | 71 (81) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 60 (68) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 63 (69) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 175/204 év |
Egészség: | 59 (67) | Életpont: | 543/887 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 60 (66) | Varázspont: | 1278/668 | Pénz: | 436 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/15 | Pszi pont: | 262/67 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 248 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | szúrófegyverek: | 36 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | 33 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Halálpöröly (#635) (140%) << Káoszkígyó (#638) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19 | 2. nyomkövetés: | 106 | 3. lopás: | 6 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 29 | 6. csapdaészlelés: | 17 |
7. gyógyítás: | 64 | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 38 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 66 | 12. taumaturgia: | 83 |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 8 | 15. zene: | 227 (+1) |
16. szörnyismeret: | 14 | 17. pszi: | 22 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 36 | 20. vitalitás: | 1 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), jók (#990) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (101,5,1) |
láthatatlanság (#76) | láth. észlelése (#78) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
305 | arany (#50) | 7 | fokhagyma (#403) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
7 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
74 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzsisak (#88) | 18 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
7 | kristályfolyadék (#449) | 1 | rézsisak (#72) | 99 | sallank karom (#128) | |||
1 | tünde nyíl (#554) |