481. forduló, 483. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 6. 15h:06'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 482. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,104] koordinátán.
Az aranytermő erszény 67 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 hattyútollat. Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 kristályfolyadékot. Varázserőd regenerálódik. (+143 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 609.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 604.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 599.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 584.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 584.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-konverzió. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 569.]
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 564.]

vv 227 elmormolod a 227. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 562.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 778 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 561.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

m 7 3 8 mozogsz északnyugatra, délkeletre, északra
[191,103] A hegyvidéket síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nothar cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy raaba-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gólem. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem bal oldalát. (6 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gólem mellkasát. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a ryuku gólem mellkasát. (7 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával megdöfködöd a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a ryuku gólem mellkasát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 144, gyógyulás: 144, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.

(Továbbmész...) [192,104] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Találsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kreommat-liliomot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy raaba-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hordóagyú mameluk. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy gömbvillám. 250 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Meglengetve a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával megdöföd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a hordóagyú mameluk fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 26 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 18, gyógyulás: 32, összesen: +14 ÉP}

Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 72 nyílpuska lövedéket.

(Továbbmész...) [192,103] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sardullah Sharpa vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy aurapollátor! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+3.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy gömbvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 226 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 remák szivet. 1 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy halálosztó kain! {max. életpontja: 141-150.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 260 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 kőszemet. 1 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kronokukac! {támadása: 40.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 228 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy varkaudar varázsló! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal karját. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP]. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [369 pontot használtál fel, van még 192.]

m 8 2 4 mozogsz északra, keletre, délre
[192,102] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Yván vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (175 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át. {védettsége: 49 szúró, 171 vágó, 49 ütő ellen.}

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 280 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A folyosó hirtelen terem méretűre szélesedik. Egy embernyi nagyságú nyálkás szörny válik ki a sötétből, csápjai vaksin kutakodnak irányodba. Egy pillanat alatt felméred, hogy e nem mindennapi lény ellen nem sok esélyed, és valószínűleg csak egy finom fogásként végeznéd az étlapján. Mint a kámfor, úgy hagyod ott az ocsmányságot, visszafutva az úton, amerről érkeztél. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magger lehet. {támadása: 50.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 242 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-3 életerő).

(Továbbmész...) [193,102] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 53.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy gömbvillám varázslat. 260 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 927 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 95, gyógyulás: 72, összesen: -23 ÉP}

Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy friss csatamező van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [193,103] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Találsz egy gyilkos csalánt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Longnower hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Kitaszított közeledik. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+11.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy gömbvillám varázslat. 121 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 142 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Kitaszított jobb lábát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a Kitaszított testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a Kitaszított testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A Kitaszított összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy pular kristály és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 trikornis nyereg [trikornis nyereg ládikóba-> (186,106)-> 240 arany, -2 ÉP]. 4 608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 192, gyógyulás: 53, összesen: -139 ÉP}

A ryuku eszközzel sikeresen bekötözöd a szörnyek által okozott sebeket. (+175 életerő.) Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [185 pontot használtál fel, van még 7.]

m 2 1 7 mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

bb 305 248 522 beraksz a bankba a 305. tárgyat (248 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ef 90 559 energia fejlesztése 90
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 7. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 13, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 623 pontot. A következő körben tehát 620 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-KONVERZIÓ (115. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet csak akkor fogod tudni használni, ha már tagja vagy egy Közös Tudatnak. Segítségével direkt pszi energiát alakíthatsz át Tudati energiává. Természetesen az energiaveszteség mértéke igen nagy: egy Tudatpont előállításához 50 pszi pont szükséges. A TU-d nem mehet így az MXTU-d fölé. A pszi konverzió használatához a P 115 <TU mennyiség> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik!

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 482. fordulód.

Erő: 52 (57) Szint: 42 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (50) Támadás: 53 (57) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (37) Védekezés: 75 (83) Menekülés: 30 % Életkor: 117/186 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 812/812 Jellem: semleges Tul. pont: 29
Szerencse: 39 (50) Varázspont: 1852/389 Pénz: 11195 arany Kép. pont: 56
Tudatpont: 90/53 Pszi pont: 173/293 Halhatatlanság: 8 %
Eddig összesen 5032 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 426 TP-t kaptál. Jelenleg 9 929 486 TP-d van. A következő szinthez még 570 514 TP szükséges. Trófeáid: zafír sárkány, triklem drakolder, ében sárkány. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 6009 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 39/60 (+4%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 31/37 (+5%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
193,103 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/65 2. nyomkövetés: 103/9 (+25%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 25/56 (+5%) 5. csapdakészítés: 38/96 (+7%) 6. csapdaészlelés: 35/37
7. gyógyítás: 43/40 (+1%) 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 37/8
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 49/25 (+31%) 12. taumaturgia: 93/31 (+7%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 17/81 (+9%) 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 52/18 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 25/2 (+54%)
19. zárnyitás: 24/79 20. vadászat: 33/41 21. vitalitás: 3/30
22. bányászat: 42/20 (+4%) 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 12/25
25. főzés: 30/22 (+11%) 26. csapatmunka: 3/28

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt (katonai kötszer (#1508))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (995,0) sorvasztás (#102) Techiulan aurája (#261)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90)
villámmágia (#227) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) lángcsóva (#31) >> zafír drakón (#320)
tűzgolyó (#155) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> márvány sárkány (#328)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha már a villám istene vagyok, látni akarom, ahogy a gömbvillámot használod, legalább 15 alkalommal! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Egy igazi mágus számára egyszerű ujjgyakorlat három ősdentor kivégzése. (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 136 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 667 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 130 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$250 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
779 kaja (#2) 381 mákrózsa virág (#56) 76 gyöngymangó (#135)
635 vasérc (#152) 784 quwarg tojás (#360) 500 madártoll (#112)
341 drótszőr (#37) 219 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
4 kötél (#92) $96 sallank karom ($128) 450 csuklyavirág (#133)
70 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 68 kvazár (#244)
201 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) $57 vas dobónyíl ($189)
3 csatabárd (#555) $192 nyílvessző ($108) 1 kőkés (#6)
2 tatu dob (#234) $2 alligátorbőr ($661) 40 ramit kő (#226)
5 ovimon-bogyó (#207) 4 sötét ital (#284) 4 tolmokov-koktél (#351)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326) 2 isteni könnycsepp (#260)
9 kaja (#2) 1 katonai kötszer (#1508) 73 pirkit (#153)
7 rézdarab (#70) 72 vasérc (#152) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
393 arany (#50) 13 borkonyó bibe (#312) 5 ében toboz (#578)
1 hattyútoll (#1222) 1 kőszem (#304) 1 kristályfolyadék (#449)
6 mákrózsa virág (#56) 72 nyílpuska lövedék (#547) 1 pular kristály (#239)
1 remák szív (#264) 1 sáfránypor (#211) 15 szárnyas hernyó (#69)
1 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

190 191 192 193 194
101
102
103
104
105
(191,103) márványtorony (#175), Tharr oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), ryuku gólem (#394)
(192,102) Thargodan csatamező (#432), 22. jellempróba, Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), kísértetvarázsló (#424), magger (#747)
(192,103) Raia szent lovagja (#239), kristálypalota (#401), 43. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168), kronokukac (#285), varkaudar varázsló (#271)
(192,104) kihívás tornya (#502), Tharr oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), tündöklő szobor (#1587), világítótorony (#156), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(193,102) ősdentor (#282), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), régészeti lelőhely (#1208), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(193,103) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 31. jellempróba, művészi porolit (#720), Kitaszított (#962)

Üzenet küldése a karakternek