480. forduló, 482. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 8. 9h:11'
EZ A 513. JÁTÉKHETED, 481. FORDULÓD
514. játékheted kezdete: jan. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [311,43] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Shadowhunterrel. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy kreiton lich trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Lát téged! Vajon hogyan? Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból összeakadsz Shadowhunterrel. Lát téged! Vajon hogyan? Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 törpe szekercét (300 arany kikiáltási áron), 1 Mágikus Koponyát (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 1 zafír erőövet (felajánlva 300 aranyért).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 ezüst karkötőt.
Az aranytermő erszény 84 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. Varázserőd regenerálódik. (+919 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+157 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 693. hetének nyerőszámai: 23, 2, 27. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy albinó küklopsz nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 620.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
160 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 616.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 612.]

* 4. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 602.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 598.]
Gyorsvarázsolsz! [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 596.]

* 7. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 213 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 566.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 556.]

ek 273 13 10 t. energia kisütése: 273 13 10
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 10 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 10 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 1225 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 506.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 506.]

kf 599 kézbeveszed/felveszed az 599. tárgyat
Elrakod a mérg.mihlan.dobótőrt, majd előkészíted a mihlanil dobótőrt. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 506.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+33 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 476.]

vv 161 209 127 elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 470.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 470.]

tv 41 50 373 támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot az 50. varázslatot a 373. varázslatot
41. varázslat listáról törölve. 50. varázslat listáról törölve. 373. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

tv 37 186 60 támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot a 186. varázslatot a 60. varázslatot
37. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: háló. Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

tv 35 támadó/véd. varázslat a 35. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: mágiatörés. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+33 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 440.]

v 160 1 elmormolod a 160. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 430.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a manaelementál bal oldalát. (8 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp).
A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3936, sebződés: 20, gyógyulás: 433, összesen: +413 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 420.]

f 539 kísérletezel az 539. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 410.]

f 292 kísérletezel a 292. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... Semmi újra nem jöttél rá. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 400.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ököllel súrolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy zafír drakón!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy mágiatörés varázslatot dobsz ellenfeledre. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védelmez.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a zafír drakón testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón farkát. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyengén megütöd a zafír drakón fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7809 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy Notermanthi báró!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Távolról mágiatörés varázslatot lősz a másikra. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mérg.mihlan.dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 mérg.mihlan.dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi báró kosfejét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a Notermanthi báró bal lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró bal karját. Kritikus ütés! (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 46 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 vasérc és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 14036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 220, gyógyulás: 4, összesen: -216 ÉP}

Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 3 jégkristályt. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! [40 pontot használtál fel, van még 360.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[312,44] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zafír sárkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 464 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány fejét. (8 támadással 519 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19407 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1342, sebződés: 600, gyógyulás: 2, összesen: -598 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+65 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 mérg.mihlan.dobótőrt. [Rahn ékkő:] 1903 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [313,44] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drótszőrű mópat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy mágiatörés. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel párszor keményen megütöd a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a drótszőrű mópat meredező tüskéit. Kritikus ütés! (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel párszor keményen megütöd a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a drótszőrű mópat ocsmány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 20416 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1776, sebződés: 636, gyógyulás: 2, összesen: -634 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mópat bolyt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [93 pontot használtál fel, van még 267.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy trikornis szarv. [2 pontot használtál fel, van még 265.]

h 585 használod az 585. tárgyat
A mópatok először távolról szemlélnek, aztán amikor megbizonyosodtak róla, hogy ártalmatlan vagy, elviszik a felkínált tárgyat. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy sallank karom. [2 pontot használtál fel, van még 263.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy gyógykenőcs. [2 pontot használtál fel, van még 261.]

h 585 használod az 585. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy bev formázó minta. [2 pontot használtál fel, van még 259.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy madártoll. [2 pontot használtál fel, van még 257.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

v 198 343 53 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(311,43) manaelementál (#290), ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320), Notermanthi báró (#323)
(312,44) zafír sárkány (#329), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, érclelőhely
(313,44) drótszőrű mópat (#426), mópat boly (#583)

[343,53] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak.

[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 247.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[344,52] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tűzelementál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy mágiatörés varázslatot. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Mérg.mihlan.dobótőrt küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg.mihlan.dobótőr. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál lángoló testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzelementál lángoló testét. (7 támadással 435 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a tűzelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mancsával a tűzelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5331 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mérg.mihlan.dobótőrt. [Rahn ékkő:] 1269 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [345,52] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy térfaló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Végleg elfelejtetted villámcsapás nevű varázslatodat. Mérg.mihlan.dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 mérg.mihlan.dobótőr. Több lövedéked átfúrja a térfaló testét. Kritikus ütés! (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a térfaló testét. (9 támadással 523 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a térfaló testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A térfaló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-14 TVP). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a térfaló nyakát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a térfaló jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). A térfaló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 39 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 15480 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1067, sebződés: 374, gyógyulás: 4, összesen: -370 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérg.mihlan.dobótőrt. [Rahn ékkő:] 316 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [346,51] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy dűnelord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnelord testét. Kritikus ütés! (8 támadással 332 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a dűnelord örvénylő testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 60 életpontot vesztettél. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnelord örvénylő testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a dűnelord kígyózó csápját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A dűnelord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 8104 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 226, gyógyulás: 4, összesen: -222 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [86 pontot használtál fel, van még 134.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[347,50] Néhol térdig süppedsz a homokba, ahogy vánszorogsz előre a sivatagban. A messzeségben füstoszlopot látsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tűzelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre mágiatörés varázslatot lősz. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Mérg.mihlan.dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 mérg.mihlan.dobótőr. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál lángoló testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál testét. Kritikus ütés! (7 támadással 434 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 2 életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5331 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [348,51] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mópat bolyt. [14 pontot használtál fel, van még 120.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Vársz, hátha történik valami, de semmi. [2 pontot használtál fel, van még 118.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Vársz, hátha történik valami, de semmi. [2 pontot használtál fel, van még 116.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Jó ideig várakozol, hátha történik valami, de semmi. [2 pontot használtál fel, van még 114.]

h 585 használod az 585. tárgyat
A mópatok először távolról szemlélnek, aztán amikor megbizonyosodtak róla, hogy ártalmatlan vagy, elviszik a felkínált tárgyat. Vársz, hátha történik valami, de semmi. [2 pontot használtál fel, van még 112.]

h 585 használod az 585. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Jó ideig várakozol, hátha történik valami, de semmi. [2 pontot használtál fel, van még 110.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[349,52] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy áldozati oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [350,52] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy áldozati oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet.

[26 pontot használtál fel, van még 84.]

al 292 19 áldozol: a 292. tárgyat a 19. tárgyat
Hozzálátsz a sötét rituáléhoz, az oltárra helyezel 19 sárkánypikkelyt. Jó darabig imádkozol, próbálsz kapcsolatot teremteni isteneddel. Hirtelen egy nagy lobbanással az áldozat eltűnik, és energiahullám söpör végig rajtad. Miután a füst eloszlik, az oltáron hever 2 topáz erényöv. [5 pontot használtál fel, van még 79.]

al 328 7 áldozol: a 328. tárgyat a 7. tárgyat
Kezdődjék tehát az ocsmány rítus! Az oltárra raksz 7 Thargodan esszenciát. Mormolsz és énekelsz, várva, hogy létrejöjjön a kapcsolat. Az áldozat nagy füstfelhőben tűnik el, az ég dörögni kezd. Istened megérintett! (+2 papi hit.) Istened ennek örülni fog. [5 pontot használtál fel, van még 74.]

m 3 mozogsz délkeletre
[351,53] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 55.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 50.]

kt 1121 elkészíted az 1121. tárgyat
Legyártottál 1 csillogó karkötőt. [Rahn ékkő:] 1903 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 38.]

szk 285 338 336 keresed a 285. szörnyet a 338. szörnyet a 336. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Örömmel várod az invitálást Leah birodalmába. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 31.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal 31 pontért
Csipeszt raksz az orrodra, hogy valamiképp a vízalatti környezetet szimuláld, és úgy gyakorolsz a fegyvereddel. Már nem sok kell a következő szinthez. [31 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 18, 28.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 622 pontot. A következő körben tehát 622 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 481. fordulód.

Erő: 68 (83) Szint: 42 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 60 (72) Támadás: 70 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 63 (71) Védekezés: 92 Menekülés: 15 % Életkor: 38/41 év
Egészség: 60 (74) Életpont: 990/704 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 68 (75) Varázspont: 2132/635 Pénz: 4528 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 42/2 Pszi pont: 411/110 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 50
Eddig összesen 4547 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 107817 TP-t kaptál. Jelenleg 9837632 TP-d van. A következő szinthez még 662368 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, rubin góliát. A 475. fordulódban 5766 arany került a bankszámládra. 5938 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/90 (+2%) ökölvívás: *38/100 (+8%) szúrófegyverek: 27/93
vágófegyverek: 31/62 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/63
dobófegyverek: 27/62 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/97 2. nyomkövetés: 102/2 (+13%) 3. lopás: 5/33
4. mászás: 28/35 (+9%) 5. csapdakészítés: 31/25 (+5%) 6. csapdaészlelés: 22/88
7. gyógyítás: 78/36 8. titkosírás: 11/9 9. felderítés: 30/27
10. szörnyidomítás: 16/78 11. teológia: 116/37 (+67%) 12. taumaturgia: 78/47 (+27%)
13. szerencsejáték: 6/10 14. versengés: 19/90 15. harcművészetek: 42/8
16. zene: 128/9 (+68%) 17. szörnyismeret: 54/42 (+20%) 18. pszi: *47/100 (+94%)
19. zárnyitás: 19/18 20. vadászat: 31/43 21. vitalitás: 2/79
22. bányászat: 41/93 (+9%) 23. úszás: 22/45 24. főzés: 14/71

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 13 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
háló (#186), puha ütés (#60), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> vámpírdenevér (#702)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272)
háló (#186) >> varkaudar vajákos (#690) háló (#186) >> őrült varázsló (#255)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 csigakagyló (#1131) 1 ezüsttőr (#322) 1 fenékkavics (#1130)
27 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
3 mérg.mihlan.dobótőr (#600) 10 mópat token (#585) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 1 rézdarab (#70) 13 sárkánypikkely (#292)
8 spiritusz (#170) 5 Thargodan esszencia (#328) 11 toxyl (#591)
1 tükör (#43) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
381 arany (#50) 1 bev formázó minta (#299) 1 csillogó karkötő (#1121)
10 drótszőr (#37) 5 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fűszertartó (#210) 1 gyógykenőcs (#313) 3 jégkristály (#593)
3 mihlanil dobótőr (#599) 1 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
3 ramit kő (#226) 1 rejtőköpeny (#277) 4 sáfránypor (#211)
1 sárkányfog (#617) 1 sólyomcsőr (#1223) 2 topáz erényöv (#731)
1 trikornis szarv (#198) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(344,52) tűzelementálok (#276)
(345,52) térfaló (#783)
(346,51) dűnelord (#341)
(347,50) tűzelementál (#276)
(348,51) mópat boly (#583)
(350,52) áldozati oltár (#586), érclelőhely
(351,53) Sheran oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek