47. forduló, 49. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 27. 9h:15'
EZ A 469. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
470. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,72] koordinátán.
Visszadátumoztunk 10 játékhéttel.Visszadátumoztunk 1 játékhéttel.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+14 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) A lottó 1061. hetének nyerőszámai: 13, 1, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy uzbány nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 217.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a deus ex machinát, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[103,73] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.


(Továbbmész...) [103,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy sérült ongóliant. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sir Bedzsik vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 173.]

fku 30 felt. kutatás 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

fkt 6 9 felt. készítesz a 6. tárgyat (9 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[103,76] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nektoraf volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felfedeztél egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

(Továbbmész...) [103,77] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 rézdarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a rájanyék jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét. [68 pontot használtál fel, van még 105.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[101,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Találsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 2 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos bal vállát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [16 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 7 megveszed a 7. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 223 megveszed a 223. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 57 megveszed az 57. tárgyat
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 45 megveszed a 45. tárgyat
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 51 megveszed az 51. tárgyat
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 124 megveszed a 124. tárgyat
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 122 megveszed a 122. tárgyat
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 213 megveszed a 213. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 264 megveszed a 264. tárgyat
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 328 megveszed a 328. tárgyat
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 196 megveszed a 196. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

ve 390 3 megveszed a 390. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,79] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

[8 pontot használtál fel, van még 81.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 80.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 21, 26.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr ministránsa vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 17 (28) Szint: 10 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (22) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 40 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 15 (20) Életpont: 250/250 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 12
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 192/12 Pénz: 5 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 24/3
Eddig összesen 62 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 936 TP-t kaptál. Jelenleg 15 754 TP-d van. A következő szinthez még 1 246 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, ragyás burástya, pattanóböde. A 42. fordulódban 3406 arany került a bankszámládra. 3610 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 9
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); nyílvessző (#108) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,79 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 14 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 4 12. taumaturgia: 1
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 2 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 2 17. pszi: 3 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 8 20. bányászat: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 9 darabot, csak egyszer)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 50.91 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108)
3 spiritusz (#170) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212)
9 kaktusztüske (#114) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), orgyilkos (#131)
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(102,78) rájanyékek (#58), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár
(103,73) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(103,74) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(103,75) ongóliantok (#159), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba
(103,76) nektoraf (#355), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(103,77) mély kút (#93), Tharr oltár, sóhajtó dorony (#112)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.01.27 09:06 Változások a számládon! Zseton levonás: 50 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (10 ford. lemaradás 1919-nek)
2014.01.27 09:06 Változások a számládon! Zseton levonás: 5 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (1 ford. lemaradás 1919-nek)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A tárgylistában a KF-helyet nem foglaló tárgyakat ezentúl dőltözéssel jelöljük.
* - Az FFK parancsban meg lehet adni ezentúl 300-nál nagyobb paramétert is. Max. 999-et.

Üzenet küldése a karakternek