Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 11. 9h:25' EZ A 509. JÁTÉKHETED, 478. FORDULÓD 510. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
fkt 599 12 | felt. készítesz az 599. tárgyat (12 darabot) |
fkt 1253 10 1 | felt. készítesz az 1253. tárgyat (10 darabot) |
vps 210 | VP spórolása: 210 |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 666 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
h 1106 | használod az 1106. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[10 pontot használtál fel, van még 473.]
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
h 341 1108 11 | használod a 341. tárgyat |
h 341 189 8 | használod a 341. tárgyat |
h 341 188 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 572 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 732 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 351 2 | használod a 341. tárgyat |
v 75 205 | elmormolod a 75. varázslatot |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a griffőniksz jobb lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a griffőniksz bal szárnyát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a griffőniksz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd a griffőniksz testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 181 188 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,105] Egy kisebb településhez érkeztél.
vtn 292 | varázslat tanulás: a 292. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel súrolod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 60 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 68, gyógyulás: 57, összesen: -11 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,105] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom varánypizzát.
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tollaskígyó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tollaskígyó farkát. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tollaskígyó testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) A tollaskígyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a tollaskígyó pikkelyes testét. (2 támadással 230 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a tollaskígyó lapos fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A tollaskígyó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-9 TVP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 13106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 185, gyógyulás: 6, összesen: -179 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
kt 1257 | elkészíted az 1257. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mópat fatty ocsmány féregtestét. (8 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (15 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a mópat fatty fejét. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a mópat fatty fejét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 11 mópat fatty. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a mópat fatty ocsmány féregtestét. Kritikus ütés! (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ököllel súrolod a mópat fatty bal első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 4 mópat fatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 15312 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2091, sebződés: 125, gyógyulás: 499, összesen: +374 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg farkát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg jobb vállát. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vámpírféreg testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a vámpírféreg véres fejét. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a vámpírféreg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 15066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1264, sebződés: 422, gyógyulás: 6, összesen: -416 ÉP}
(Továbbmész...) [361,67] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő albinó küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 144 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel csak érinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 5492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 99, gyógyulás: 81, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [361,66] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 94 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (102 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a zafír sárkány bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián karkötő, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1413, sebződés: 615, gyógyulás: 298, összesen: -317 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 699 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Ököllel megpöccinted a méregféreg fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A méregféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 12574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 959, sebződés: 119, gyógyulás: 194, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [359,64] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sziklaskorpió. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel megcsapod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3295 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 78, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [358,64] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy lidércóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg.mihlan.dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg.mihlan.dobótőr. Több lövedéked átfúrja a lidércóriás testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidércóriás testét. (6 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a lidércóriás testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A lidércóriás mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a lidércóriás testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a lidércóriás bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1147, sebződés: 145, gyógyulás: 237, összesen: +92 ÉP}
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
szk 285 338 336 | keresed a 285. szörnyet a 338. szörnyet a 336. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért |
AZ AGY KIFACSARÁSA (197. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Már régóta vágytál egy igazán hatásos, szaftos pszi támadó képességre. Hát tessék, itt van! Az agy kifacsarása oly mértékben roncsolja a neuronokat és idegpályákat, hogy gyakran azonnali halált okoz a nagymértékű sebzéssel. Ha a páciens túl is éli a támadást, -10 támadást és -10 védekezést kap a harc végéig, a kábaságnak köszönhetően, ami gyakorlatilag garantálja a győzelmedet. Sajnos az agy kifacsarása ellen dobott mentődobás teljesen hatástalanítja a támadást, csakúgy, mint egy pszi acéltorony. Használata 14 pszi pontba kerül. |
SPECIÁLIS VÉDELEM (292. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Az olimpia hivatalos varázslói azok, akiknek feladata a küzdelmek során a partszélen állva a játék tisztaságára felügyelni, a visszaélésgyanús eseteket elbírálni. Nos, ők nem csak ezen a neves rendezvényen varázslók, hanem előtte is, és ilyenkor is azon munkálkodnak, hogy a közelgő esemény párviadalai a leglátványosabbak legyenek. Épp ezért fejlesztették ki ezt a varázslatot. A speciális védelem elmondása után a mágikus energiák egy pajzsforma együttessé állnak össze, mely a csata időtartama alatt végig közötted és az ellenfeled között fog feszülni. Persze mindez csak az ellenségre fog hátrányosan hatni, ugyanis fegyverei ezután nem lesznek képesek varázslatot lőni rád. A védekező varázslat komponense egy rézpajzs, elmondásához 50 VP szükséges. Megtanulásához 40-es szintű taumaturgia szakértelem szükséges. |
Erő: | 68 (96) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 55 (67) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 63 (71) | Védekezés: | 101 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 37/40 év |
Egészség: | 55 (69) | Életpont: | 970/916 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 68 (77) | Varázspont: | 2081/147 | Pénz: | 4796 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 42/2 | Pszi pont: | 402/67 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/85 (+3%) | ökölvívás: | 38/73 (+12%) | szúrófegyverek: | 27/91 (+1%) |
vágófegyverek: | 31/62 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 27/41 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/97 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 101/77 (+40%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 28/17 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 31/8 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/88 (-1000%) |
7. gyógyítás: | 78/36 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 30/27 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 114/59 (+55%) | 12. taumaturgia: | 77/57 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 | 14. versengés: | 19/90 | 15. harcművészetek: | 42/8 |
16. zene: | 126/5 (+68%) | 17. szörnyismeret: | 53/82 | 18. pszi: | 46/7 (+7%) |
19. zárnyitás: | 19/18 | 20. vadászat: | 31/43 | 21. vitalitás: | 2/79 |
22. bányászat: | 41/40 (+18%) | 23. úszás: | 22/45 | 24. főzés: | 14/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | túlvilág lehelete (#177) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 2 | aranytoll (#572) | 4 | csalánvirág (#582) | |||
11 | csorba csatabárd (#1108) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | |||
1 | hajító csillag (#939) | 1 | iknegurin (#541) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 2 | kátrány (#580) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mihlanil (#539) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tanulmánytekercs (#1571) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varázskő (#305) | 8 | vas dobónyíl (#189) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1005 | arany (#50) | 5 | arkog kő (#632) | 1 | eknozol (#540) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 1 | Gorhud gyűrűje (#1257) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 1 | lótuszvirág (#447) | 8 | madártoll (#112) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | molluszk ház (#353) | |||
3 | mópat tetem (#584) | 4 | mópat token (#585) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
6 | pirkit (#153) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 1 | toxyl (#591) | |||
2 | vámpírfog (#1221) |