Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 27. 9h:49' EZ A 507. JÁTÉKHETED, 476. FORDULÓD 508. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 2222 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 7 6 10 | t. energia kisütése: 7 6 10 |
bb 1113 1 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (1 darabot) |
f 254 | kísérletezel a 254. tárggyal |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Drag'kór bökővel jól megszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [199,118] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy borzalmas varkaudar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar bal karját. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [198,118] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar varázsló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel megcsapod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 666 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+66 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (8 támadással 634 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+63 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+57 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a manaelementál testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+56 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 186 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp).
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 4046, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem nyakát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ököllel többször eltalálod a smaragdgólem bal lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1005, sebződés: 198, gyógyulás: 36, összesen: -162 ÉP}
(Továbbmész...) [196,119] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Látsz egy quwarg bolyt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy kisebb quwarg isten!
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten bal oldalát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (52 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kisebb quwarg isten testét. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő, egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 293, gyógyulás: 156, összesen: -137 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt ellenfeledre rontasz. Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg ősmágus bal vállát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ököllel megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és egy rókafarok. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 62, gyógyulás: 49, összesen: -13 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ököllel megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 10, gyógyulás: 43, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [195,118] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az óriáspók csupasz testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas jobb lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vezérfarkas testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel csak érinted a vezérfarkas jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 103, gyógyulás: 143, összesen: +40 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt ellenfeledre rohansz. {FM:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ököllel megcsapod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ököllel súrolod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 32, gyógyulás: 104, összesen: +72 ÉP}
(Továbbmész...) [193,118] Síkság, továbbra is csak síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vezérfarkas közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 156 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vezérfarkas testét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Ököllel súrolod a vezérfarkas testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 97, gyógyulás: 138, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [192,118] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy kronotapír. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronotapír testét. (8 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ököllel megpöccinted a kronotapír jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 45, gyógyulás: 117, összesen: +72 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ököllel megcsapod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
vpf 160 | VP elővétele: 160 |
v 198 165 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[165,112] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy.
be 122 | bemész a 122. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 10 | mozogsz 10 |
v 205 10 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 12 905 23 | mozogsz 12 905 23 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos fejét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe ősharcos bal lábát. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel többször eltalálod a törpe ősharcos testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a törpe ősharcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel épp hogy eltalálod a törpe ősharcos testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a törpe ősharcos jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4969 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 184, gyógyulás: 4, összesen: -180 ÉP}
lm 900 19 905 | mozogsz 900 19 905 |
lm 17 900 16 | mozogsz 17 900 16 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester bal vállát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe kínzómester bal karját. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a törpe kínzómester bal lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a törpe kínzómester testét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a törpe kínzómester bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpe kínzómester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 134, gyógyulás: 207, összesen: +73 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a törpe ősharcos jobb vállát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe ősharcos testét. Kritikus ütés! (8 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a törpe ősharcos fényes páncélját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpe ősharcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4969 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 98, gyógyulás: 33, összesen: -65 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpe kínzómester tömzsi termetét. (8 támadással 544 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a törpe kínzómester fejét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe kínzómester testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a törpe kínzómester jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 13 26 35 | mozogsz 13 26 35 |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpe kínzómester tömzsi termetét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod a törpe kínzómester jobb vállát. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a törpe kínzómester testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpe ősharcos bal oldalát. (6 támadással 670 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a törpe ősharcos fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A törpe ősharcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a törpe ősharcos fényes páncélját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpe ősharcos fényes páncélját. (8 támadással 651 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a törpe ősharcos bal karját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A törpe ősharcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 954, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpe ősharcos testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a törpe ősharcos testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd a törpe ősharcos fényes páncélját. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a törpe ősharcos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 189, gyógyulás: 0, összesen: -189 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a törpe hadvezér bal karját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe hadvezér testét. (9 támadással 704 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a törpe hadvezér jobb vállát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe hadvezér minden csapását hárítanod. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a törpe hadvezér testét. Kritikus ütés! (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a törpe hadvezér bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A törpe hadvezér fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A törpe hadvezér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 265, gyógyulás: 0, összesen: -265 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 15 905 2 | mozogsz 15 905 2 |
lm 900 11 | mozogsz 900 11 |
v 205 11 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 13 24 29 | mozogsz 13 24 29 |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos jobb lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe ősharcos fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 658 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe ősharcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A törpe ősharcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 925, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a törpe kínzómester bal vállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe kínzómester testét. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a törpe kínzómester testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpe kínzómester testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a törpe kínzómester tömzsi termetét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A törpe kínzómester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1178, sebződés: 198, gyógyulás: 0, összesen: -198 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 30 34 | mozogsz 30 34 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 4 | mozogsz 4 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 15 | mozogsz 15 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 27 905 14 | mozogsz 27 905 14 |
lm 14 14 900 | mozogsz 14 14 900 |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
szk 261 214 232 | keresed a 261. szörnyet a 214. szörnyet a 232. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod az ekharion testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd az ekharion testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
GORHUD GYŰRŰJE (1257. TÁRGY) Ezt a jelentős gyógyító erővel rendelkező varázstárgyat először Gorhud, a Vasalt Bunkók felcsere készítette el az első quwarg invázió csatái alatt. A gyűrű varázsereje tulajdonosának gyógyító tudását használja fel azon cél érdekében, hogy a harc során szerzett sebek fájdalmait enyhítse. Ez azt jelenti, hogy ha viseled a gyűrűt, minden csata után, amikor az adrenalin szinted visszaáll a normálisra, a gyógyítás szakértelmed felével megegyező (lefelé kerekítve) életerőpontot nyersz vissza. Ha a gyógyító gyűrűt te is el akarod készíteni, egy regeneráló gyűrűre, egy mihlanilra, két csepp kátrányra és egy iknegurinra van szükséged. Mindezen komponenseket egy lávatónál egy kőkalapács és a varázstárgy készítés varázslat segítségével tudod végül a végső formájába önteni 75 TVP és 300 VP árán. |
SÖTÉT TÖRPE HADVEZÉR (683. LÉNY) A Thargodanok közvetlen csatlósai a sötét törpék királyai, a hadvezérek voltak. Népük dicsőségéért hajlandóak voltak a legsötétebb gaztettre is. A sötét törpék seregei lojálisan követték őket, és porig rombolták törpe testvéreik városait. Ha a hadvezérek nem lettek volna a Thargodanok agymosott rabszolgái, egyetlen szavukra népük megszabadulhatott volna a démonok rabigájától, de ők sosem fordultak gazdáik ellen, csak szívüket nyelte el egyre mélyebben a gonoszság, a fénytelen mélység, amelyben évszázadról évszázadra éltek, kimondhatatlan borzalmas tettekre sarkallva népüket. |
TÖRPE SZEKERCE (1105. TÁRGY) Nicsak, egy csatabárd, gondolhatnád, amikor először e tárgyra pillantasz. De aztán feltűnik, mennyire finomabban kidolgozott fegyvert látsz magad előtt; különösen karcsú nyele és a szekerce élén futkározó mágikus szikrák utalnak arra, hogy a törpe szekerce tökéletesen megmunkált alkotás. Valamikor még évszázadokkal a világégés előtt készülhetett, amikor olyan törp ősök éltek ezen a földön, akiknek mind a bányászat, mind a kvazár és egyéb ritka ércek megmunkálásának titka a kisujjukban volt. Nem is csoda hát, hogy ez az ősi vágófegyver mágikus lényeket is meg tud sebezni. A csatabárdhoz hasonlóan a vágó- és ütőfegyver szakértelmedet is fejleszti használata, sebzése 4D6+4, használatakor +3 támadást kapsz. A törpe szekerce csak törpéknek engedelmeskedik, azok közül is csupán a legügyesebbeknek (22. szintű vágó- és ütőfegyver szakértelem szükséges), mások talán a kezükbe sem tudják venni, nemhogy sújtani vele. |
KÁOSZKULCS (884. TÁRGY) Ha sokáig figyelsz egy káoszkulcsot, megállapíthatod, hogy rövid idő alatt a színskála összes színében tündökölni kezd. Ismeretlen anyaga könnyen hajlik. Ha a hozzá tartozó zárral egyesül, olyan, mintha önálló tudattal bírna: végigpróbálgatja az összes lehetséges formát, míg meg nem találja azt, amivel az adott zár kinyitható. Sajnos ezután nincs az a szakképzett tolvaj, aki ki tudná vakarni a káosz-zár réseiből, így a következő ajtónál már nem veheted hasznát. |
Erő: | 67 (94) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 55 (67) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 62 (70) | Védekezés: | 101 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 55 (69) | Életpont: | 967/455 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 68 (77) | Varázspont: | 2075/1 | Pénz: | 1853 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 42/7 | Pszi pont: | 394/169 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/79 (+3%) | ökölvívás: | 38/50 (+21%) | szúrófegyverek: | 27/84 (+12%) |
vágófegyverek: | 31/62 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 27/22 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/81 | 2. nyomkövetés: | 101/1 (+14%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 28/6 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 30/96 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/64 (-946%) |
7. gyógyítás: | 78/36 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 30/9 (+18%) |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 113/28 (+60%) | 12. taumaturgia: | 76/74 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 | 14. versengés: | 19/90 (+8%) | 15. harcművészetek: | 42/8 |
16. zene: | 124/69 (+68%) | 17. szörnyismeret: | 53/48 | 18. pszi: | 45/14 (+14%) |
19. zárnyitás: | 18/83 (+32%) | 20. vadászat: | 31/43 | 21. vitalitás: | 2/79 |
22. bányászat: | 41/0 (+3%) | 23. úszás: | 22/45 | 24. főzés: | 14/51 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 12 darabot, csak egyszer), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | túlvilág lehelete (#177) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) |
Pörhemór köre (#205) (122,10,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 8 | hajító csillag (#939) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
6 | pondróvér (#1232) | 4 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
544 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | csalánvirág (#582) | 10 | csorba csatabárd (#1108) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 10 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | ezüsttőr (#322) | 1 | káoszkulcs (#884) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | polip szívóka (#391) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
1 | törpe szekerce (#1105) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 9 | ugh méreg (#166) | |||
3 | vasérc (#152) |