474. forduló, 476. forduló, Onix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 3. 9h:13'
EZ A 477. JÁTÉKHETED, 475. FORDULÓD
478. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2053
SZÁMLA : XXXX

ONIX KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Pusztítás Botját (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 60 vizet (27 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni. Kifizetted a megvett 1 roxati zárfalót (128 arany), 3 evaporőr hájat (70 arany), 1 ezüsttollú nyilat (99 arany), 50 spirituszt (131 arany), 50 spirituszt (132 arany), 50 spirituszt (133 arany), 50 spirituszt (134 arany), 1 viharamulettet (180 arany), 1 Ovgun nyakláncát (2049 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 sáfránypor (eladási ár: 1550 arany, ebből a kezelési költség: 155 arany), 20 ezüstdarab (eladási ár: 1010 arany, ebből a kezelési költség: 101 arany), 8 küklopsz szem (eladási ár: 875 arany, ebből a kezelési költség: 87 arany), 1 aranytermő ládikó (eladási ár: 5100 arany, ebből a kezelési költség: 510 arany), 40 Thargodan esszencia (eladási ár: 860 arany, ebből a kezelési költség: 86 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Harmadszorra sem tudtad a hátizsákodba paszírozni a megvett 60 vizet (27 arany). Tételenként 150 arany büntetést kell fizetned.
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 63 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+491 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 63. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Fuldoklani kezdesz (-31 életpont). Magadhoz térsz. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 825.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A távolban, egy gigantikus élőholt sárkány repte megbicsaklik, és a földre zuhan. Sajnos túl távol vagy, ezért tapasztalati pontot nem kapsz. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 823.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Varázslatod miniatűr tűzijátékot eredményez. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 821.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 781.]

* 3. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nekrit parazita. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekrit parazita testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval többször eltalálod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Sárkánytőrrel megdöfködöd a nekrit parazita testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Káoszkígyóval megdöfködöd a nekrit parazita áttetsző bordáit. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Sárkánytőrrel többször eltalálod a nekrit parazita bal vállát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (7 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 171, gyógyulás: 6, összesen: -165 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 741.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Hihetetlen forróság fut végig a testeden (+39 életpont). [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 741.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hirtelen egy labirintusban találod magad. Hosszú időbe telik, mire megtalálod a kijáratot (-10 TVP). [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 729.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Durr! A zsákodat megvizsgálva, látod, hogy darabokban hever egy mithril [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 727.]
Fürgén varázsolsz! Erőteljes szél kerekedik. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 727.]

* 7. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 192. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A következő pillanatban eltűnik az ősvortexben egy xirnox szív [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 725.]
Beizzik a turbómágia. Az ég színe vörösről zöldre vált. Sajnos, az érdekes természeti tünemény rövid ideig tart. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 723.]

* 8. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Energia cikázik végig a testeden (+35 életpont). [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 718.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 716.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 714.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

* 10. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+48 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 674.]

le 813 leveszed/lerakod a 813. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

kf 615 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 674.]

v 181 309 63 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! A távolban, egy gigantikus élőholt sárkány repte megbicsaklik, és a földre zuhan. Sajnos túl távol vagy, ezért tapasztalati pontot nem kapsz. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 664.]

be 675 bemész a 675. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

vtn 373 varázslat tanulás: a 373. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

m 8 mozogsz északra
[364,65] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy jégelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégelementál testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a jégelementál nyakát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 47, gyógyulás: 85, összesen: +38 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 654.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[364,66] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősvortexet. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Úgy gondolod, hogy a közeledő ében hadúr nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr jobb oldalát. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében hadúr jobb oldalát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 2, gyógyulás: 130, összesen: +128 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy méregelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregelementál zsezsgő masszáját. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a méregelementál jobb oldalát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a méregelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A méregelementál feléd harap, de sikertelenül. A méregelementál nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A méregelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A méregelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 12, gyógyulás: 89, összesen: +77 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Látsz egy nekrofunt. Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Zakariás! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. {támadása: 46.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Körülötte mintha virágozna a természet. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [364,68] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Mozgást észlelsz oldalról. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ében hadúr közeledik. {max. életpontja: 651-720.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr fejét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében hadúr testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Káoszkígyóval megbököd az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az ében hadúr bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 40, gyógyulás: 154, összesen: +114 ÉP}

Látsz egy lávatavat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Chaar-Lee formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 624.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[364,69] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy jégelementál. {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Meglengetve a Halálpörölyt a másikra támadsz. Halálpöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a jégelementál testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 32, gyógyulás: 94, összesen: +62 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [364,70] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia angyala. (ld. enc.) {max. életpontja: 778-854.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 132 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala fejét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a Raia angyala angyali szárnyát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a Raia angyala jobb lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a Raia angyala a mellkasodon. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a jobb karodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval többször eltalálod a Raia angyala nyakát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Raia angyala jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a Raia angyala a mellkasodon. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A Raia angyala fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 375, gyógyulás: 155, összesen: -220 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,71] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. [46 pontot használtál fel, van még 578.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [60 pontot használtál fel, van még 518.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 513.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+48 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 473.]

* 3. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 473.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 147 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 453.]

* 5. BP: keresed a 117. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 413.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 373.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 333.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 293.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 253.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 317 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 304 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 10, 7.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 616 pontot. A következő körben tehát 816 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIHARAMULETT (611. TÁRGY)
A viharóriások, nagyhatalmú, mágikus lények úgy tekintenek az emberekre, mint mi a férgekre: apró, zavaró ocsmányságok, amelyeket legegyszerűbb eltaposni. Ha üzletet akarsz kötni egy viharóriással, életben kell maradnod addig, amíg hajlandó téged meghallgatni! Ebben segít a viharamulett. Ha ezt viseled, a viharóriások egy érző, értelmes lényt látnak benned, és mellesleg, az amulett a hangodat is felerősíti, így tárgyalni tudsz velük.

OVGUN NYAKLÁNCA (615. TÁRGY)
Ovgun, a nagyhatalmú viharóriás sámán készítette (és viselte) ezt a mágikus nyakláncot, amelyen csontoktól a drágaköveken keresztül egész a csiszolt mihlanilig mindent megtalálsz. A nyaklánc hattal növeli a támadásodat, hússzal a maximális lehetséges életpontodat, és kettőt ad az egészségedhez.

RAIA ANGYALA (333. LÉNY)
Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat.

KARAKTERLAP

Onix, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű drow férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah főpap-jelöltje vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 475. fordulód.

Erő: 69 (78) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 161 cm
IQ: 60 (67) Támadás: 38 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 62 (67) Védekezés: 109 Menekülés: 40 % Életkor: 174/207 év
Egészség: 59 (66) Életpont: 537/535 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 58 (63) Varázspont: 1272/746 Pénz: 6173 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/10 Pszi pont: 253/235 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 232
Eddig összesen 2756 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25111 TP-t kaptál. Jelenleg 4077656 TP-d van. A következő szinthez még 422344 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, mópat gigász, kisebb quwarg isten. 8 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 145 az új rendszer szerint. A 475. fordulódban 3944 arany került a bankszámládra. 3944 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 szúrófegyverek: 35 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 33

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Halálpöröly (#635) (140%) << Káoszkígyó (#638) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19 2. nyomkövetés: 105 3. lopás: 6
4. mászás: 15 5. csapdakészítés: 29 6. csapdaészlelés: 17
7. gyógyítás: 64 8. titkosírás: 18 9. felderítés: 37
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 66 12. taumaturgia: 82
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. zene: 219 (+1)
16. szörnyismeret: 14 17. pszi: * 21 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 36 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 35
22. úszás: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (101,5,1)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> őrült varázsló (#255)
izomernyesztés (#33) >> zoloboo sámán (#230) háló (#186) >> viharóriás (#278)
sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> élőholt ősmágus (#179) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
elektromos pajzs (#51) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 fekete gyöngy (#99) 1 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 1 mithril (#352) 1 quwarg tojás (#360)
7 ragasztó (#83) 1 tükör (#43) 4 víz (#27)
1 xirnox szív (#213) 8 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
111 arany (#50) 2 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,65) jégelementál (#277)
(364,66) nekrit parazita (#787), ősvortex (#587), művészi porolit (#720), ében hadúr (#294)
(364,67) méregelementál (#306), térkapu (#452), nekrofun (#173), egy troll férfi
(364,68) ében hadúr (#294), lávató (#595), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(364,69) jégelementál (#277)
(364,70) Raia angyalai (#333), Chara-din monolitja (#534)
(364,71) törpe bánya (#435), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek