Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 16. 9h:13' EZ A 506. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD 507. játékheted kezdete: nov. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
bb 1113 1 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (1 darabot) |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
ba 761 | nem támadod a 761. szörnyet |
ftv 121 690 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 690. szörnyet |
ftv 121 691 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 691. szörnyet |
ftv 186 690 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 690. szörnyet |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
kt 600 3 | elkészíted a 600. tárgyat (3 darabot) |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (6 támadással 665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp).
Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4206, sebződés: 20, gyógyulás: 75, összesen: +55 ÉP}
kf 1127 | kézbeveszed/felveszed az 1127. tárgyat |
vv 210 217 184 | elmormolod a 210. varázslatot a 217. varázslatot a 184. varázslatot |
vv 120 123 | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot |
tv 106 218 219 | támadó/véd. varázslat a 106. varázslatot a 218. varázslatot a 219. varázslatot |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
tv 106 218 219 | támadó/véd. varázslat a 106. varázslatot a 218. varázslatot a 219. varázslatot |
kf 599 | kézbeveszed/felveszed az 599. tárgyat |
v 6 666 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 386.]
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
h 341 57 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 176 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 189 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 138 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 164 1 | használod a 341. tárgyat |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vezérfarkas bal karját. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyengén megütöd a vezérfarkas fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A pestisaura 12 ép-t sebez. A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 102, gyógyulás: 6, összesen: -96 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (8 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ököllel többször eltalálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1040, sebződés: 201, gyógyulás: 92, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra ugrasz. {FM:} Drag'kór bökővel megdöföd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel megcsapod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A pestisaura 19 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat varázsvédelem varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel megütöd a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled 2 pontot sebződik a pestisaurától. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra támadsz. {FM:} Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ököllel megütöd a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A pestisaura 12 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó és 4 arany. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 18, gyógyulás: 45, összesen: +27 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 153 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 165 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Drag'kór bökővel eltalálod a nőstény varkaudar jobb vállát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel eltalálod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pestisaurád 2 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar vajákos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos bal lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Ököllel többször eltalálod a varkaudar vajákos fejét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Pestisaurád 3 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar vajákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sámán gyógykenőcs. 5632 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 0, gyógyulás: 193, összesen: +193 ÉP}
kt 447 | elkészíted a 447. tárgyat |
kt 313 10 | elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 162 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,112] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.)
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 161 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy varázsvédelem varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A pestisaura 9 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 162 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy tompítás varázslat! Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ököllel eltalálod a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pestisaurád 15 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 34, gyógyulás: 57, összesen: +23 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 160 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 447 | elkészíted a 447. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy tompítás varázst. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel párszor megpöccinted a varkaudar vajákos fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pestisaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5632 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy tompítás varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 16 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr jobb karját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 fekete gyöngy. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 16, gyógyulás: 6, összesen: -10 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a légirozmár testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök nyakát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ököllel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 9, gyógyulás: 42, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Bozótos terepre értél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Észreveszel egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy kopasz, barna szemű, harcsabajszos kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó talizmánt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy bosszantó apróság trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Elsétál melletted.
(Továbbmész...) [202,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gólem lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg.mihlan.dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg.mihlan.dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem fémes combját. Kritikus ütés! (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gólem fémes combját. (9 támadással 356 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku gólem mellkasát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a ryuku gólem jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a ryuku gólem jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pestisaurád 11 sebzést okoz. A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 100, gyógyulás: 2, összesen: -98 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy tompítás varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 319 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A terep változik: ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar vajákos került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (8 támadással 631 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar vajákos jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}
szk 261 214 232 | keresed a 261. szörnyet a 214. szörnyet a 232. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -5 pontért |
Erő: | 67 (94) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 55 (67) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 62 (70) | Védekezés: | 101 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 55 (69) | Életpont: | 965/1218 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 68 (77) | Varázspont: | 2075/0 | Pénz: | 13055 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 42/5 | Pszi pont: | 386/131 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/73 | ökölvívás: | 38/22 (+6%) | szúrófegyverek: | 27/66 (+10%) |
vágófegyverek: | 31/62 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | *26/100 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/81 | 2. nyomkövetés: | 100/73 (+46%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 27/97 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 30/84 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/10 |
7. gyógyítás: | 78/36 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 29/87 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 112/9 (+53%) | 12. taumaturgia: | 76/0 (+39%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 (+11%) | 14. versengés: | 19/74 (+16%) | 15. harcművészetek: | 42/8 |
16. zene: | 123/67 (+68%) | 17. szörnyismeret: | 53/48 (+20%) | 18. pszi: | *44/100 |
19. zárnyitás: | 18/51 | 20. vadászat: | 31/43 | 21. vitalitás: | 2/79 |
22. bányászat: | 40/97 | 23. úszás: | 22/45 | 24. főzés: | 14/31 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 12 darabot, csak egyszer), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (122,11,2) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | túlvilág lehelete (#177) | varázsenergia (#161) |
erőpajzs III (#127) | pestisaura (#210) | varázsszem (#184) | nagyobb agypajzs (#120) |
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | hajító csillag (#939) | 3 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | toxyl (#591) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vasvért (#164) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
373 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | csalánvirág (#582) | 4 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 7 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | lótuszvirág (#447) | 3 | mérg.mihlan.dobótőr (#600) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | rövid íj (#107) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vas dobónyíl (#189) |