Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 30. 9h:25' EZ A 476. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD 477. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2053 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 63. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 192. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. KP: | használod a 233. tárgyat |
hu 1549 | hulladék: 1549 |
kt 3 3 | elkészíted a 3. tárgyat (3 darabot) |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
vv 78 64 70 | elmormolod a 78. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a dombi óriásyeti bal lábát. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a dombi óriásyeti! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 144, gyógyulás: 98, összesen: -46 ÉP}
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy albinó küklopsz. {egyik sebzési módja: 2x 12d10+12.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd az albinó küklopsz jobb lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 87, gyógyulás: 118, összesen: +31 ÉP}
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Észreveszel egy nekrofunt. Látsz egy főutcát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
h 504 | használod az 504. tárgyat |
pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat |
be 686 4 | bemész a 686. épületbe |
be 747 19 138 | bemész a 747. épületbe |
pbe 7000 | beraksz a bankba 7000 aranyat |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 127 635 638 | felt. fegyverváltás: 127 635 638 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval eltalálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 142, gyógyulás: 146, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [364,62] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy tollaskígyó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 54.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval többször eltalálod a tollaskígyó testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a tollaskígyó testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tollaskígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval többször eltalálod a tollaskígyó lapos fejét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tollaskígyó testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A tollaskígyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 283, gyógyulás: 6, összesen: -277 ÉP}
(Továbbmész...) [364,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő elemi rin nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi rin testét. (6 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval többször eltalálod az elemi rin fejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az elemi rin jobb hátsó lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval többször eltalálod az elemi rin fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az elemi rin testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 99, gyógyulás: 121, összesen: +22 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál fejét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Marokra fogva a Halálpörölyt ellenfeledre ugrasz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégelementál fejét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Sárkánytőrrel többször eltalálod a jégelementál jobb karját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 44, gyógyulás: 89, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [364,65] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő lélekelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekelementál bal oldalát. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval többször eltalálod a lélekelementál testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 118 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a lélekelementál fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 33 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval megdöfködöd a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a lélekelementál jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lélekelementál éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A lélekelementál éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 217, gyógyulás: 195, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [364,66] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Látsz egy ősvortexet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
m 4 | mozogsz délre |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | keresed a 117. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 9 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY) Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstöléséből, gyorsan add tovább az információt az óriásyetiről barátaidnak, hogy ők már el tudjanak bújni előle! |
Erő: | 69 (78) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 60 (67) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 62 (69) | Védekezés: | 113 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 174/202 év |
Egészség: | 59 (64) | Életpont: | 516/413 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (63) | Varázspont: | 1272/654 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 253/206 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 230 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | szúrófegyverek: | 35 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 25 (+1) | lőfegyverek: | 33 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Halálpöröly (#635) (140%) << Káoszkígyó (#638) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19 | 2. nyomkövetés: | 105 | 3. lopás: | 6 |
4. mászás: | 15 | 5. csapdakészítés: | 29 | 6. csapdaészlelés: | 17 |
7. gyógyítás: | 64 | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 37 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 66 | 12. taumaturgia: | 82 |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 8 | 15. zene: | 218 |
16. szörnyismeret: | 14 | 17. pszi: | * 21 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 36 | 20. vitalitás: | 1 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (101,5,1) |
láthatatlanság (#76) | láth. észlelése (#78) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | őrült varázsló (#255) | |
izomernyesztés (#33) | >> | zoloboo sámán (#230) | háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | |
sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | arany (#50) | 8 | adamantit (#627) | 1 | amniosz (#203) | |||
33 | arkog kő (#632) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
1 | era formázó minta (#418) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | ilkin érc (#232) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
3 | karbin plazma (#199) | 1 | lótuszfőzet (#448) | 1 | optiri agysisak (#315) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 6 | ragasztó (#83) | 2 | ramit kő (#226) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 2 | szögletes kő (#17) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | trikornis szarv (#198) | 5 | tünde nyíl (#554) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csalánvirág (#582) | 2 | ezüstdarab (#326) | 2 | küklopsz szem (#643) |