471. forduló, 473. forduló, Onix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 27. 9h:41'
EZ A 476. JÁTÉKHETED, 472. FORDULÓD
477. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2053
SZÁMLA : XXXX

ONIX KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy göndör aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy Rughar gyűrűjét és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy rothadó lián trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított trikornis. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bundás Süsin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.)
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 67 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+179 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 822.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 820.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 820.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 780.]

* 3. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő albinó küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval többször eltalálod az albinó küklopsz testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 161, gyógyulás: 164, összesen: +3 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 740.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 740.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 740.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 738.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 736.]
Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 736.]

* 7. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 192. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 734.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 732.]

* 8. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 730.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 728.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 726.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 721.]

* 10. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+48 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 681.]

fog 156 219 elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal
Már be van telve a feltételes parancs listád - több feltételes parancsot nem adhatsz ki. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

fog 101 219 elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
Már be van telve a feltételes parancs listád - több feltételes parancsot nem adhatsz ki. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

fog 43 220 elfogod a 43. szörnyet a 220. tárggyal
Már be van telve a feltételes parancs listád - több feltételes parancsot nem adhatsz ki. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

kt 43 10 elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs nálad kőkés, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tükröt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 681.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
A megadott mezőn nincsen térkapu, vagy valamilyen okból nem tudod egybenyitni azzal, ami előtt állsz. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

h 645 563 használod a 645. tárgyat
Itt sajnos nincs Fortuna szentélye. Talán letelt a fél év, lerombolták, esetleg rossz helyen keresed. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

kt 3 2 elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vizestömlőt. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 641.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. Erőd TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 633.]

kt 34 1 elkészíted a 34. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad kőkés, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ásót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 633.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[363,61] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősvortexet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Csak egy megsebzett elemi rin. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi rin vakítófényű bőrét. (6 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval jól megszurkálod az elemi rin bal első lábát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az elemi rin testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval megdöfködöd az elemi rin vakítófényű bőrét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted az elemi rin bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) 4986 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 126, gyógyulás: 93, összesen: -33 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy árnylord közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord fénytelen testét. (6 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az árnylord bal oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az árnylord testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az árnylord testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az árnylord feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 62, gyógyulás: 93, összesen: +31 ÉP}

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 nehezék. Elteszed őket. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy Quwaxotix trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. {Gondolatolvasás: ft 9097; ft 9095; ft 9098; ft 9099;}

(Továbbmész...) [361,61] Félig kiégett területen vagy. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy halálelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál fejét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a halálelementál testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A halálelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Káoszkígyóval többször eltalálod a halálelementál testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a halálelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi eredménye! A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 52, gyógyulás: 160, összesen: +108 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tone Zangief orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy Chara-din monolitját.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Raia földi és égi helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy sötét ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Rém trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy trikornis a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
[30 pontot használtál fel, van még 586.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[360,62] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tone Zangief egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál ébentestét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a halálelementál ébentestét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mancsával a halálelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Káoszkígyóval többször eltalálod a halálelementál ébentestét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a halálelementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 49, gyógyulás: 148, összesen: +99 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 576.]

be 639 100 100 bemész a 639. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

pki 3000 kiveszel a bankból 3000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[360,61] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősvortexet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy árnylord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord fénytelen testét. (6 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval többször eltalálod az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Káoszkígyóval megdöfködöd az árnylord bal lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az árnylord fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 43, gyógyulás: 39, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,60] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tone Zangief orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi elementál lord. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi elementál lord egyik csápját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 61 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a pszi elementál lord testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A pszi elementál lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 8, gyógyulás: 42, összesen: +34 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 556.]

vtn 242 varázslat tanulás: a 242. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[360,59] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tone Zangief lábát masszírozza. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 546.]

im 0 10 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 546.]

m 1 mozogsz északkeletre
[361,58] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP]

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 522.]

be 256 bemész a templomba
Ezen a mezőn nem áll felépített és felszentelt templom. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 517.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+48 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 477.]

* 3. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 182 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 457.]

* 5. BP: keresed a 117. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mutáns pókot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy taalru. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a taalru egyik lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a taalru testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, egy arany, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 20, gyógyulás: 10, összesen: -10 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 417.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 377.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 337.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 314 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 274 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 1 17 fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 257 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 9, 11.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a főmágusok nagyura helyett a Túlélők Földjének nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +50 max. varázspont, +15 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 613 pontot. A következő körben tehát 813 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOLDBŐR (1236. TÁRGY)
Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle.

PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY)
Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni!

KARAKTERLAP

Onix, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű drow férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah főpap-jelöltje vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 472. fordulód.

Erő: 68 (77) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 161 cm
IQ: 60 (67) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 61 (68) Védekezés: 113 Menekülés: 40 % Életkor: 174/195 év
Egészség: 57 (62) Életpont: 515/749 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 56 (61) Varázspont: 1248/416 Pénz: 533 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/4 Pszi pont: 253/227 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 226
Eddig összesen 2742 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39415 TP-t kaptál. Jelenleg 4007109 TP-d van. A következő szinthez még 492891 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, mópat gigász, kisebb quwarg isten. 8 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 144 az új rendszer szerint. A 471. fordulódban 6821 arany került a bankszámládra. 6821 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 szúrófegyverek: 35 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 24 lőfegyverek: 33

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Pusztítás Botja (#316) (140%) << Káoszkígyó (#638) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19 2. nyomkövetés: 104 3. lopás: 6
4. mászás: 15 5. csapdakészítés: 29 6. csapdaészlelés: 17
7. gyógyítás: 64 8. titkosírás: 18 9. felderítés: 37
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 66 12. taumaturgia: 78
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. zene: 217 (+1)
16. szörnyismeret: 14 17. pszi: 21 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 36 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 34
22. úszás: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (101,5,1)
láthatatlanság (#76) láth. észlelése (#78) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> őrült varázsló (#255)
izomernyesztés (#33) >> zoloboo sámán (#230) háló (#186) >> viharóriás (#278)
sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> élőholt ősmágus (#179) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
elektromos pajzs (#51) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 evaporőr háj (#105) 1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
1 quwarg tojás (#360) 8 ragasztó (#83) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
191 arany (#50) 1 bot (#4) 1 fűszertartó (#210)
1 holdbőr (#1236) 1 küklopsz szem (#643) 2 nagy vaskulcs (#186)
2 nehezék (#258) 2 tünde nyíl (#554) 2 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,59) művészi porolit (#720)
(360,61) ősvortex (#587), árnylord (#342)
(360,62) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), halálelementál (#279)
(361,58) Dornodon oltár, érclelőhely, taalru (#249)
(361,60) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), pszi elementál lord (#272)
(361,61) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(362,61) árnylordok (#342)
(363,61) ősvortex (#587), elemi rin (#786)
(364,61) albinó küklopsz (#338)

Üzenet küldése a karakternek