470. forduló, 472. forduló, Onix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 26. 15h:15'
EZ A 476. JÁTÉKHETED, 471. FORDULÓD
477. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2053
SZÁMLA : XXXX

ONIX KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [366,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 praglonc hártyát (300 arany kikiáltási áron), 40 Thargodan esszenciát (600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 60 vizet (27 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni. Kifizetted a megvett 100 ragasztót (205 arany), 100 kaját (200 arany), 2 evaporőr hájat (70 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+240 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 63. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 821.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 819.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 819.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 186 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 779.]

* 3. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 146 TVP-t kell elköltened.] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy albinó küklopsz került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az albinó küklopsz jobb oldalát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval eltalálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az albinó küklopsz jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 144, gyógyulás: 153, összesen: +9 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 739.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 739.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 739.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 737.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 735.]

* 7. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 192. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 731.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 731.]

* 8. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 157. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 729.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 729.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 727.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 725.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 720.]

* 10. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+47 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 680.]

hu 327 309 328 hulladék: 327 309 328
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstshurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 680.]

v 22 338 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő királyi koronát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 125 arany, 12 fekete gyöngy. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 675.]

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 647.]

vv 23 4 8 elmormolod a 23. varázslatot a 4. varázslatot a 8. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 645.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 643.]

hh 627 632 352 használod a 627. tárgyat a 632. tárgyat a 352. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 643.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 643.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[365,64] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy smaragd drakón lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a smaragd drakón pikkelyes testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 26, gyógyulás: 113, összesen: +87 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lovagi tábort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 633.]

vi 1 1 viselkedésed: 1 1
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

le 139 leveszed/lerakod a 139. tárgyat
Leveszed a koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

be 624 bemész a 624. épületbe
A kedvező fogadtatásban reménykedve, meglátogatod a lovagi tábort. Egy komor tekintetű tiszt fejét csóválva tudatja veled, hogy téged itt nem szívesen látnak. Orrodat lógatva távozol. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

vi 10 5 viselkedésed: 10 5
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

kf 139 kézbeveszed/felveszed a 139. tárgyat
A nyakadba akasztod a koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[364,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy jégelementál lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a jégelementál fejét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 68 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a jégelementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 30, gyógyulás: 27, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt.

(Továbbmész...) [363,64] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Notermanthi. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi jobb lábát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Notermanthi meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], 16 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 3600 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 33, gyógyulás: 30, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősvortexet. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [362,64] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy lélekelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval megdöfködöd a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a lélekelementál testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lélekelementál éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Karmait végighúzza a lélekelementál a jobb oldaladon. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 50 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval jól megszurkálod a lélekelementál jobb karját. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a lélekelementál jobb karját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Karmait végighúzza a lélekelementál a jobb oldaladon. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 280, gyógyulás: 120, összesen: -160 ÉP}

[46 pontot használtál fel, van még 587.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[361,63] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gordon Marlo lábát masszírozza. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dűnelord. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval megérinted a dűnelord nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a dűnelord testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 59 életpontot vesztettél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Káoszkígyóval jól megszurkálod a dűnelord testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 126 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a dűnelord kígyózó csápját. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 313, gyógyulás: 59, összesen: -254 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 577.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Elmúlt a vadászat hatása. Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi jobb lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi nyakát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 32, gyógyulás: 59, összesen: +27 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. A következő kincseket találtad: 2 lótuszvirág. Egy Thargodan légiós készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval megdöfködöd a Thargodan légiós testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós bal oldalát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Káoszkígyóval jól megszurkálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan légiós jobb vállát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 78, gyógyulás: 175, összesen: +97 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [60 pontot használtál fel, van még 517.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[362,62] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sziklaskorpió. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió csillogó torát. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel meghorzsolod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 9, gyógyulás: 55, összesen: +46 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ragnar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Felfedeztél egy vaskohót. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [363,62] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,61] Változik a terep: sűrű erdőben vagy.

Utad során felfedezel egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 amnioszt. Erőd TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 483.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] A befejezéshez még 186 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 383.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 378.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+48 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 184 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 318.]

* 5. BP: keresed a 117. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 278.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 1 38 fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [38 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 13, 2.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 612 pontot. A következő körben tehát 812 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Onix, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű drow férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah főpap-jelöltje vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 471. fordulód.

Erő: 68 (77) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 161 cm
IQ: 60 (67) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 61 (68) Védekezés: 113 Menekülés: 40 % Életkor: 174/195 év
Egészség: 57 (62) Életpont: 499/474 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 56 (61) Varázspont: 1198/536 Pénz: 342 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/2 Pszi pont: 253/195 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 224
Eddig összesen 2734 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24360 TP-t kaptál. Jelenleg 3967694 TP-d van. A következő szinthez még 32306 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, mópat gigász, kisebb quwarg isten. 8 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 143 az új rendszer szerint. A 471. fordulódban 6821 arany került a bankszámládra. 6821 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 szúrófegyverek: 35 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 24 lőfegyverek: 33

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Pusztítás Botja (#316) (140%) << Káoszkígyó (#638) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19 2. nyomkövetés: 104 (+1) 3. lopás: 6
4. mászás: 15 5. csapdakészítés: 29 (+1) 6. csapdaészlelés: 17
7. gyógyítás: 64 8. titkosírás: 18 9. felderítés: 37
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 66 12. taumaturgia: 78
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. zene: 216 (+1)
16. szörnyismeret: 14 17. pszi: 21 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 36 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 34
22. úszás: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (101,5,1)
láthatatlanság (#76) láth. észlelése (#78) mentális pajzs (#72) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> őrült varázsló (#255)
izomernyesztés (#33) >> zoloboo sámán (#230) háló (#186) >> viharóriás (#278)
sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> élőholt ősmágus (#179) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
elektromos pajzs (#51) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 1 királyi korona (#338) 1 manakristály (#500)
1 quwarg tojás (#360) 8 ragasztó (#83) 8 spiritusz (#170)
2 varázskő (#305) 4 víz (#27) 5 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
342 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 12 fekete gyöngy (#99)
1 küklopsz szem (#643) 2 lótuszvirág (#447) 5 mákrózsa virág (#56)
1 nagy vaskulcs (#186) 2 szögletes kő (#17) 1 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(361,63) Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), dűnelord (#341), Notermanthi (#257), Thargodan légiós (#311)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Leah oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155)
(362,64) lélekelementál (#319)
(363,64) Notermanthi (#257), ősvortex (#587), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484)
(364,64) jégelementál (#277), térkapu (#452), nekrofun (#173)
(365,64) smaragd drakón (#321), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587)
(366,63) albinó küklopsz (#338)

Üzenet küldése a karakternek