Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. márc. 22. 13h:01' EZ A 83. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 84. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3941 SZÁMLA : XXXX |
Indulásképp quwarg harcost választod ellenfélnek.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Ez mellément.
Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) [quwarg harcos:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. [quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg harcos jobb középső lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) [quwarg harcos:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 15 életpontot vesztettél. [quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
Elszámoltad magad, az ellenfél erősebb, mint gondoltad. Futásnak indulsz az ellenkező irányba. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.)
Ököllel többször eltalálod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg felderítő bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Látva esélytelenséged, inkább megfutamodsz a csatából. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő torát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő torát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Látva esélytelenséged, inkább megfutamodsz a csatából. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 6 3 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
f 152 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
f 152 153 112 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal a 112. tárggyal |
kt 196 2 | elkészíted a 196. tárgyat (2 darabot) |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
kut 5 | kutatsz -37 pontért |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -38 pontért |
* 4. BP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 233 5 0 | használod a 233. tárgyat |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
Erő: | 17 (21) | Szint: | 12 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 181/139 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (17) | Varázspont: | 50/21 | Pénz: | 1939 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 9/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13/21 | szúrófegyverek: | 6/45 | vágófegyverek: | 2/88 |
lőfegyverek: | 3/94 | dobófegyverek: | 10/70 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -6.); vas dobónyíl (#189) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,66 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 132 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/99 | 2. nyomkövetés: | 2/51 | 3. mászás: | 7/26 |
4. csapdakészítés: | 3/85 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 19/0 |
7. titkosírás: | 1/42 | 8. felderítés: | 1/90 | 9. teológia: | 2/79 |
10. taumaturgia: | 1/12 | 11. versengés: | 1/35 | 12. harcművészetek: | 9/75 |
13. zene: | 1/39 | 14. szörnyismeret: | 2/40 (+20%) | 15. zárnyitás: | 2/10 |
16. vadászat: | 4/71 | 17. bányászat: | 3/90 | 18. testépítés: | 1/94 |
19. csapatmunka: | 1/81 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 10 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 17, 18, 22, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 130 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
72 | 73 | 74 | |
65 | |
|
|
66 | |
|
|
67 | |
|
|