Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 4. 9h:29' EZ A 472. JÁTÉKHETED, 469. FORDULÓD 473. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 7. KP: | energia fejlesztése 1 |
tno 2 10 | növeled a 2. tulajdonságodat |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 560 531 615 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal a 615. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 147 59 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot az 59. varázslatot |
bb 258 5 | beraksz a bankba a 258. tárgyat (5 darabot) |
kb 135 50 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (50 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 111 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (80 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon bal karját. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a skarlátdémon szilárd részeit. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a skarlátdémon vörös fellegeit. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a skarlátdémon fejét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Üdvözlésképpen egy skarlátia varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 497, gyógyulás: 263, összesen: -234 ÉP}
(Továbbmész...) [403,72] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy mópat gigász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat gigász testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mópat gigász testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mópat gigász testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A mópat gigász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11951 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 48, gyógyulás: 139, összesen: +91 ÉP}
(Továbbmész...) [402,72] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A messzeségben füstoszlopot látsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gejzírt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nocsak, egyszercsak egy mihlanil fordul ki a földből! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezerszemű bestia közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (75 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. Semmi eredménye! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs, egy ezüst karkötő, 4 pular kristály, 2 ezüst gyűrű és egy nagy vaskulcs. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 15535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 207, gyógyulás: 141, összesen: -66 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 313 117 | elmormolod a 96. varázslatot |
[313,117] Lakott területre érkeztél. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 75 | varázslat tanulás: a 75. varázslatot |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
hh 1534 1554 522 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat az 522. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 2 sallank karom. 3426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel meghorzsolod a méregféreg testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1102, sebződés: 229, gyógyulás: 184, összesen: -45 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 260 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával néhányszor súrolod a quwarg széltáncos bal lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a quwarg széltáncos. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 390 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a quwarg széltáncos bal oldalát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a quwarg széltáncos vörös páncélját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Képtelen vagy védeni a quwarg széltáncos minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 375 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1401, sebződés: 765, gyógyulás: 246, összesen: -519 ÉP}
(Továbbmész...) [400,72] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy skarlátdémon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 127 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (79 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a skarlátdémon vörös fellegeit. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a skarlátdémon nyakát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy skarlátia varázslat. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a skarlátdémon vörös fellegeit. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a skarlátdémon testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A skarlátdémon leken néhány pofont. (6 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled skarlátia varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 507, gyógyulás: 265, összesen: -242 ÉP}
(Továbbmész...) [399,73] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Észreveszel egy ében sziklatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod]
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében hadúr!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr jobb oldalát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr páncélozott testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 29, gyógyulás: 81, összesen: +52 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón jobb oldalát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón pikkelyes testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a smaragd drakón testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 70, gyógyulás: 78, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 260 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 114 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Ylgoroth bal karját. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Ylgoroth testét. (5 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a Ylgoroth testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Ylgoroth karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 55 életpontot vesztettél. A Ylgoroth karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 54 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Ylgoroth testét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a Ylgoroth sötét alakját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Ylgoroth karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A Ylgoroth karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A Ylgoroth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc, egy arany papi karkötő, 3 aranylánc, egy ezüst kulcs és 5 arany. Szereztél 1 lidérckoronát. Mosolyogva kidobod a nevetséges rubin sárkány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Ylgoroth trófeát. 20615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 634, gyógyulás: 237, összesen: -397 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ősöreg góliát testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd az ősöreg góliát testét. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával súrolod az ősöreg góliát bokáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany karperec, 5 vas dobónyíl és egy ametiszt medál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. 16134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1497, sebződés: 323, gyógyulás: 233, összesen: -90 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg nyakát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru herceg fejét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc, egy bíbor erőöv, egy arany és egy borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 43, gyógyulás: 85, összesen: +42 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón jobb oldalát. (6 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a zafír drakón bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 85, gyógyulás: 95, összesen: +10 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. 96 életpontot vesztettél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rubin sárkány testét. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (88 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rubin sárkány jobb oldalát. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a rubin sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A rubin sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel meghorzsolod a rubin sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával súrolod a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1405, sebződés: 649, gyógyulás: 203, összesen: -446 ÉP}
v 198 328 93 | elmormolod a 198. varázslatot |
[328,93] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé.
be 172 | bemész a 172. titkos labirintusba |
vps 1000 | VP spórolása: 1000 |
vpf 99 | VP elővétele: 99 |
lm 905 2 900 | mozogsz 905 2 900 |
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy ongóliant tombolás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nekrit parazita fejét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a nekrit parazita jobb szárnyát. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a nekrit parazita testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) A nekrit parazita nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (7 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Shengoroth karmával megkarcolod a nekrit parazita jobb lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával megpöccinted a nekrit parazita bal szárnyát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Nem sikerült a nekrit parazita ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (7 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A nekrit parazita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 11 arany, 2 fűszertartó, egy ezüst nyaklánc, egy ezüst kulcs és egy rejtőköpeny. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 350, gyógyulás: 12, összesen: -338 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy ongóliant tombolás varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nekrit parazita jobb szárnyát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nekrit parazita testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával többször eltalálod a nekrit parazita jobb oldalát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) A nekrit parazita kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Véres nyál csordul ki a nekrit parazita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc, egy arany papi karkötő és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 188, gyógyulás: 12, összesen: -176 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy ongóliant tombolás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nekrit parazita jobb oldalát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nekrit parazita testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a nekrit parazita testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) A nekrit parazita nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (7 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A nekrit parazita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranytű, egy ezüstshuriken, 6 gyöngymangó és 2 fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10928 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 159, gyógyulás: 8, összesen: -151 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy ongóliant tombolás mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekrit parazita áttetsző bordáit. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nekrit parazita jobb oldalát. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a nekrit parazita testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) A nekrit parazita pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (7 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Shengoroth karmával súrolod a nekrit parazita testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával csak érinted a nekrit parazita fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 22 életpontot sebeztél. Egy pontos és nagy erejű ütéssel a nekrit parazita bezúzza koponyádat. (7 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. Véres nyál csordul ki a nekrit parazita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 377, gyógyulás: 0, összesen: -377 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat ongóliant tombolás varázst lök magára. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nekrit parazita bal lábát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nekrit parazita bal oldalát. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a nekrit parazita bal lábát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Nem sikerült a nekrit parazita ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (7 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Teriád pöröllyel épp hogy eltalálod a nekrit parazita jobb szárnyát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A nekrit parazita újból meg újból lesújt rád. (7 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb, 2 arany és 3 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 335, gyógyulás: 0, összesen: -335 ÉP}
vpf 99 | VP elővétele: 99 |
lm 905 5 5 | mozogsz 905 5 5 |
lm 1 | mozogsz 1 |
vpf 1000 | VP elővétele: 1000 |
szk 333 784 329 | keresed a 333. szörnyet a 784. szörnyet a 329. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával végigvagdosod a purifikátor császár testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 81, gyógyulás: 134, összesen: +53 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
MÁGIAFELOLDÁS (75. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal rajtad érvényben levő varázslatokat szüntethetsz meg (pl. láthatatlanság). Kiadása 5 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. Az általad felrakott varázslatoknál mindig biztos a siker, a mások által rád mondott, ártó szándékú varázslatoknál a siker az ellenfél teológiájának/taumaturgiájának (a rád rakott varázslat típusától függően) és a te taumaturgiádnak a különbségétől függ. Van néhány varázslat, amelyet mágiafeloldással nem lehet eltávolítani. A mágiafeloldáshoz a V 75 <varázslatszám> parancsot kell kiadnod. Ha egyszerre több azonos sorszámú (de más paraméterű) varázslat is van rajtad, a mágiafeloldás mindig az elsőt fogja megszüntetni. |
QUWARG SZÉLTÁNCOS (540. SZÖRNY) Amikor a Ghalla keleti csücskében elterülő sivatagokban tombol az arra oly gyakori, bizarr erejű grátfun vihar, a quwarg széltáncosok ekkor érzik magukat igazán elemükben. Mintha nem is lenne rokonság a quwarg faj többi tagjával: a széltáncosok magányosan élnek, és nem építenek bolyokat, csupán alkati sajátosságaik utalnak arra, hogy ők is az apró rovarok nagyra nőtt rokonai. Miközben a levegőből lecsapva arra készülnek, hogy csáprágóikkal halálra sebezzék potenciális áldozatukat - akit később apránként, az utolsó falatig felfalnak -, vörös színben pompázó kitinpáncéljuk acélos védelmet nyújt a szúrófegyverek támadása ellen. |
YLGOROTH (332. THARGODAN) A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá. |
Erő: | 51 (88) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 60 (80) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 56 (73) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/182 év |
Egészség: | 54 (71) | Életpont: | 869/801 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 55 (85) | Varázspont: | 1920/3 | Pénz: | 1565 arany | Kép. pont: | 79 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 269/165 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 667 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 25 |
vágófegyverek: | 40 | ütőfegyverek: | 38 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << teriád pöröly (#1283) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 132 | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 29 | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 57 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 36 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 182 (+2) | 11. taumaturgia: | 77 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 28 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 62 | 17. pszi: | 26 | 18. zárnyitás: | 27 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 7 (+1) | 21. bányászat: | 42 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +107 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +107 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (97,7,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) |
hadiszerencse III (#59) | skarlátia (#293) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | |
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9025 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 4 | arkog kő (#632) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | fabontó (#106) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
16 | gyenge méreg (#26) | 6 | kaja (#2) | 1 | királyi korona (#338) | |||
3 | kristálygömb (#265) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | pondróvér (#1232) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 24 | spiritusz (#170) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | 1 | ugh méreg (#166) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | arany papi karkötő (#309) | 3 | aranylánc (#191) | |||
2 | aranytű (#272) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 5 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
41 | gyöngymangó (#135) | 1 | hro formázó minta (#601) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | lidérckorona (#531) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | mihlanil (#539) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
2 | sallank karom (#128) | 1 | sárkányfog (#617) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Thargodan korona (#543) | |||
3 | toxyl (#591) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | troll csont (#704) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | zöld üveg (#82) |