Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 25. 15h:44' EZ A 476. JÁTÉKHETED, 469. FORDULÓD 477. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 400 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2053 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 63. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a jégelementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mancsával a jégelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A jégelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 13, gyógyulás: 94, összesen: +81 ÉP}
* 3. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 192. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. KP: | használod a 233. tárgyat |
vv 23 4 8 | elmormolod a 23. varázslatot a 4. varázslatot a 8. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 65, gyógyulás: 132, összesen: +67 ÉP}
be 624 | bemész a 624. épületbe |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr jobb karját. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében hadúr jobb lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval megdöfködöd az ében hadúr bal lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 42, gyógyulás: 49, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [363,63] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Genius Mátra, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> 9 arany, -2 ÉP] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ében halálhajcsár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár fejét. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ében halálhajcsár egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval jól megszúrod az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 24, gyógyulás: 36, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ragnar előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy sziklaskorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió kitines testét. (6 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megbököd a sziklaskorpió testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval meghorzsolod a dűnelord testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a dűnelord nyakát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 59 életpontot vesztettél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Káoszkígyóval párszor épp hogy megérintgeted a dűnelord jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a dűnelord kígyózó csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 59 életpontot vesztettél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 307, gyógyulás: 40, összesen: -267 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru jobb oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a taalru testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 41 arany és 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 2, gyógyulás: 53, összesen: +51 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos bal karját. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 0, gyógyulás: 114, összesen: +114 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 133 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan mágus bal karját. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Káoszkígyóval többször eltalálod a Thargodan mágus fejét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Thargodan mágus bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 294 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 257 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és egy xirnox szív. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 654, gyógyulás: 183, összesen: -471 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 686 5 | bemész a 686. épületbe |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [360,66] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.
vi 0 1 | viselkedésed: 1 |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás villámló testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a viharóriás jobb oldalát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 154, gyógyulás: 202, összesen: +48 ÉP}
vi 0 3 | viselkedésed: 3 |
hu 627 418 323 | hulladék: 627 418 323 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | keresed a 117. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY) A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele. |
Erő: | 67 (76) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 60 (67) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 61 (68) | Védekezés: | 113 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 174/194 év |
Egészség: | 57 (62) | Életpont: | 497/434 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 56 (61) | Varázspont: | 1192/183 | Pénz: | 351 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 253/130 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 210 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | szúrófegyverek: | 35 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 24 | lőfegyverek: | 33 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Pusztítás Botja (#316) (140%) << Káoszkígyó (#638) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19 | 2. nyomkövetés: | 103 | 3. lopás: | 6 |
4. mászás: | 15 | 5. csapdakészítés: | 28 | 6. csapdaészlelés: | 17 |
7. gyógyítás: | 64 (+1) | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 37 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 66 | 12. taumaturgia: | 77 |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 8 | 15. zene: | 214 (+1) |
16. szörnyismeret: | 14 | 17. pszi: | 21 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 36 | 20. vitalitás: | 1 | 21. bányászat: | 34 |
22. úszás: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (101,5,1) |
láthatatlanság (#76) | láth. észlelése (#78) | mentális pajzs (#72) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | őrült varázsló (#255) | |
izomernyesztés (#33) | >> | zoloboo sámán (#230) | háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | |
sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | 9 | ragasztó (#83) | |||
16 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
104 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | kék orchidea (#68) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tünde nyíl (#554) | 1 | xirnox szív (#213) |