Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 25. 10h:00' EZ A 476. JÁTÉKHETED, 468. FORDULÓD 477. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2053 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 63. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 8 madártoll. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 26, gyógyulás: 35, összesen: +9 ÉP}
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 192. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. KP: | használod a 233. tárgyat |
go | gonoszkodsz: |
dd 4 5 22 | eldobod a 4. tárgyat az 5. tárgyat a 22. tárgyat |
kt 3 2 | elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Ráismersz a lényre. Egy tollaskígyó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tollaskígyó testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval megdöfködöd a tollaskígyó testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval gyengén megszurkálod a tollaskígyó pikkelyes testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a tollaskígyó testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A tollaskígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 234, gyógyulás: 6, összesen: -228 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekrit parazita testét. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a nekrit parazita bal szárnyát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a nekrit parazita bal vállát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (7 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Káoszkígyóval jól megszurkálod a nekrit parazita jobb oldalát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a nekrit parazita testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (7 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 349, gyógyulás: 6, összesen: -343 ÉP}
(Továbbmész...) [365,65] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kiütéses negátor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kiütéses negátor testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval többször eltalálod a kiütéses negátor testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a kiütéses negátor bal oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 59 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 58 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 188, gyógyulás: 6, összesen: -182 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy smaragd drakón közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón jobb szárnyát. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a smaragd drakón testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 25, gyógyulás: 134, összesen: +109 ÉP}
be 624 | bemész a 624. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégelementál bal vállát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a jégelementál testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 36, gyógyulás: 91, összesen: +55 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
v 181 186 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
be 651 | bemész a 651. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az albinó küklopsz jobb lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 83, gyógyulás: 108, összesen: +25 ÉP}
ee 107 323 108 | eladod a 107. tárgyat a 323. tárgyat a 108. tárgyat |
ee 352 418 199 | eladod a 352. tárgyat a 418. tárgyat a 199. tárgyat |
ee 131 338 315 | eladod a 131. tárgyat a 338. tárgyat a 315. tárgyat |
ee 291 307 226 | eladod a 291. tárgyat a 307. tárgyat a 226. tárgyat |
ve 153 50 | megveszed a 153. tárgyat 50 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr bal oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a lidércúr bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
kb 635 | kiveszel a bankból a 635. tárgyat |
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | keresed a 117. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 32 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért |
ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY) Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz... |
Erő: | 67 (76) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 60 (67) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 61 (68) | Védekezés: | 113 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 174/194 év |
Egészség: | 57 (62) | Életpont: | 496/549 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 56 (61) | Varázspont: | 1192/403 | Pénz: | 247 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/6 | Pszi pont: | 253/99 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 208 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | szúrófegyverek: | 35 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 24 | lőfegyverek: | * 32 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Pusztítás Botja (#316) (140%) << Káoszkígyó (#638) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19 | 2. nyomkövetés: | 103 (+1) | 3. lopás: | 6 |
4. mászás: | 15 | 5. csapdakészítés: | 28 | 6. csapdaészlelés: | 17 |
7. gyógyítás: | 63 | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 37 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 66 | 12. taumaturgia: | 77 |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 8 | 15. zene: | 213 (+1) |
16. szörnyismeret: | 14 | 17. pszi: | 21 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 36 | 20. vitalitás: | 1 | 21. bányászat: | 34 |
22. úszás: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (101,5,1) |
láthatatlanság (#76) | láth. észlelése (#78) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | őrült varázsló (#255) | |
izomernyesztés (#33) | >> | zoloboo sámán (#230) | háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | |
sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | bot (#4) | 5 | bunkó (#5) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 6 | ragasztó (#83) | 10 | tünde nyíl (#554) | |||
20 | tüske (#22) | 17 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
117 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | Halálpöröly (#635) | |||
2 | kék orchidea (#68) | 1 | küklopsz szem (#643) | 2 | lótuszfőzet (#448) | |||
8 | madártoll (#112) | 15 | mákrózsa virág (#56) | 2 | púderkő (#119) |