466. forduló, 468. forduló, Ilinor dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 29. 10h:06'
EZ A 811. JÁTÉKHETED, 467. FORDULÓD
812. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2596
SZÁMLA : XXXX

ILINOR DOR BLAZEER KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [402,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 6. pontnál. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Glanga Dor Blazeer tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 hoarián nyerget. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 Hatalom Karkötőjét, 10 ryuku vállvédőt, 1 csodálatos nyakláncot. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag King Gregory tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 kabutót. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! King Gregory küldte a következőt: 1 ryuku kalózkendőt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 tradicionális övet, 1 fűzött kagylósort. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. King Gregory a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 hősiesítő medált. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Ved-Smillon a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 Élet gyűrűjét. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 8000 tapasztalati pontot. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. King Gregory neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 hósárkánybőr csizmát. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 biethlan lándzsát, 1 aranyfaló ládikót, 7 sallank karmot.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a sötét ülnök (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Zinthurg pallost (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+18 tvp ). Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. Varázserőd regenerálódik. (+525 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+141 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 896. hetének nyerőszámai: 21, 12, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 12 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 638.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
189 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 634.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 628.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 628.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 626.]
169 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 6. KP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2010. év 11. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 616.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 466. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

h 473 16 használod a 473. tárgyat
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 2 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
KF 560 466 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

le 726 956 1087 leveszed/lerakod a 726. tárgyat a 956. tárgyat az 1087. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét.
Leveszed a jégisten amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

le 615 leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kf 1323 1336 1157 kézbeveszed/felveszed az 1323. tárgyat az 1336. tárggyal az 1157. tárgyat
A válladra helyezed a ryuku vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Nincs idomított hátasod, amire a nyerget ráteríthetnéd. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
A fejedre teszed a ryuku kalózkendőt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kf 1373 1368 1166 kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 1368. tárggyal az 1166. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a tradicionális övet. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Az ujjadra húzod az Élet gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kf 1210 1211 1558 kézbeveszed/felveszed az 1210. tárgyat az 1211. tárggyal az 1558. tárgyat
A csuklódra húzod a Hatalom Karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
A nyakadba akasztod a csodálatos nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
A nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

hu 543 453 287 hulladék: 543 453 287
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Thargodan koronát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mágusköpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

hu 1536 472 566 hulladék: 1536 472 566
Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis nyerget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dizen kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz árnyékkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

hu 618 239 1236 hulladék: 618 239 1236
Hulladék, ezért nem gyűjtesz pszi kristályt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pular kristályt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz holdbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

hu 716 1078 1074 hulladék: 716 1078 1074
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Zinthurg pallost. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mammutbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lidércesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

bb 636 973 203 beraksz a bankba a 636. tárgyat (973 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Végítéletet. Beraksz a bank széfjébe 1 Olimpikont. Beraksz a bank széfjébe 54 amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

lm 9 9 14 mozogsz 9 9 14
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] egy rubin sárkány lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] egy rubin sárkány lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Bekukkantasz a kis terembe. [14. PONT.] egy talriai behemótot pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót testét. (7 támadással 711 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2233, sebződés: 291, gyógyulás: 494, összesen: +203 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 598.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 596.]

v 181 309 64 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(402,70) a 97. labirintus bejárata, talriai behemót (#312)

[309,64] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 586.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
- Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Teljesítetted a megbízást?
- Öööö... még nem.
- Haha, akkor mentsd az irhád, mert én téplek szét! A Herceg hamarosan sötét ölészeket küld a nyomodba, ha nem teszel úgy, ahogy ő kívánja. Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 581.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[310,64] Még mindig a városban vagy. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett." Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő ml'othag szürcsölő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (7 támadással 680 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a ml'othag szürcsölő testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2007, sebződés: 365, gyógyulás: 4, összesen: -361 ÉP}

Van itt egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Eladsz 1 árnyékkulcsot 60 aranyért, 2 dizen kulcsot 70 aranyért, 5 holdbőrt 70 aranyért, 2 lidércesszenciát 14 aranyért, 2 mágusköpenyt 400 aranyért, 1 mammutbőrt 6 aranyért, 5 pszi kristályt 150 aranyért, 12 pular kristályt 96 aranyért, 5 Thargodan koronát 750 aranyért, 5 Tharr Keresztjét 500 aranyért, 1 trikornis nyerget 240 aranyért, 1 zafír erőövet 100 aranyért.
Iszonyatosan sorvadozol (-118 életerő).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[402,70] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy lótuszvirág és néhány mákrózsa hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a ősi sorvasztás hatása. Megkönnyebbülten nézel fel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Morcos Mugrul egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kátránygödröt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy ősvortex van. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy nekrofun van. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy Thargodan mágus nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus jobb oldalát. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a Thargodan mágus testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 11145 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1020, sebződés: 0, gyógyulás: 226, összesen: +226 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Erőd TF-elődött.
[29 pontot használtál fel, van még 532.]

be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

lm 19 34 36 mozogsz 19 34 36
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

h 1755 500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+500 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 527.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 4 6 29 mozogsz 4 6 29
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 31 12 13 mozogsz 31 12 13
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 21 28 30 mozogsz 21 28 30
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 31 45 44 mozogsz 31 45 44
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 51 5 11 mozogsz 51 5 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 17 19 16 mozogsz 17 19 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

h 1755 500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+500 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 522.]

lm 24 24 905 mozogsz 24 24 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

h 1755 500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+500 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 517.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

v 198 361 63 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(402,70) a 97. labirintus bejárata, talriai behemót (#312), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, Thargodan mágus (#318)

[361,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. A tábor mögött gigantikus, sötét árny emelkedik. Egyetlen szavára a Thargodanok feléd kezdenek futni. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod az Orkhan Thai bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 gyöngymangó és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3778 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 107, gyógyulás: 172, összesen: +65 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Felméred a hatalmas Thargodanokat. Egy Thargodan légiós intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11382 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 105, gyógyulás: 207, összesen: +102 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy Thargodan mágus készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 2 sáfránypor. 11145 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1056, sebződés: 60, gyógyulás: 167, összesen: +107 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Sötétség Hercege intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege bal lábát. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege bal oldalát. (7 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 10 arany, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 11280 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 146, gyógyulás: 166, összesen: +20 ÉP}

Mohón kutatod fel a Thargodanok kincsét. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy moa rubin. Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol.
A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz Corel con Copredoccal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy Korrissh sisakját, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy nekromanta kóborló trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tl'urlang vadász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [70 pontot használtál fel, van még 447.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[362,64] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy talriai behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (7 támadással 952 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 48 kaját. 20448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 269, gyógyulás: 359, összesen: +90 ÉP}


(Továbbmész...) [363,65] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (7 támadással 952 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót testét. (4 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A talriai behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 46 kaját. 20448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 286, gyógyulás: 368, összesen: +82 ÉP}

Látsz egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy térkaput. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy gyilkos csalán van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy ősvortex van. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...) [364,64] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy talriai behemót került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót testét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 48 kaját. 20448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 269, gyógyulás: 357, összesen: +88 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy gyilkos csalán van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. [27 pontot használtál fel, van még 420.]

ef 15 503 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-15 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [105 pontot használtál fel, van még 315.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 311.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 215 99
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 287 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 231 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 1 36 fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 180 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [36 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 26, 6.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Figyelem! Célszerű mielőbb elköltened a képességpontjaidat, hiszen nem gyűlhetnek a végtelenségig (125-nél többje nem lehet egy karakternek)! Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 608 pontot. A következő körben tehát 808 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY)
A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robosztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immúnisak.

ZINTHURG PALLOS (716. TÁRGY)
Egy óriási méretű pallos, amelyet igazándiból csak nagyméretű teremtmények (mint például Zinthurg börtönőr) tudnak forgatni. Az adamantitból készült nyélre kovácsolt, mágikus acéllemezt erősítettek, amely hihetetlenül éles, így csontot, bőrt, mindent képes átvágni. Azonban nehézkessége miatt használatakor kapsz -4 támadást. A fegyver sebzése 6D6+6, használatához legalább 16-os vágófegyver szakértelem szükséges. Vigyázz, nehogy túl sok gyűljön fel nálad ebből a 15 kiló súlyú fegyverből!

ARANYFALÓ LÁDIKÓ (1755. TÁRGY)
Egy élelmes bérvarázsló az aranytermő ládikó mintájára megalkotta ezt a varázstárgyat. A működése egyszerű és majdhogynem fordított a termő ládikáéval. Ha éppen varázserőre lenne szükséged, csak tegyél aranyat a ládikóba, és az azonnal elteleportálódik a ládát üzemeltető varázslóhoz. A varázsló az arany fejében megosztja veled mágikus erejét, mégpedig a fizettségnek megfelelő mértékben. Minden aranyért egy VP-t kapsz így, bár ügyelj arra, hogy maximális varázspotenciálodat, vagyis max vp-id számát így sem tudod túllépni. Ha esetleg több aranyat raknál ennél a ládikóba, a varázsló akkor is elküldi a vp-ket, de azok kárba vesznek. A ládikó használata: H 1755 <arany>

BIETHLAN LÁNDZSA (1290. TÁRGY)
A savas biethlan kőzet mélyen, nagyon mélyen van a föld alatt. Még a legügyesebb törpe kezébe adott, legtökéletesebb bányászfelszerelés segítségével sem lehet a felszínre hozni. Vajon azok a teriád kovácsok, akik a történelem hajnalán elkészítették ezeket a biethlan fegyvereket, hogyan tették meg mégis? Soha nem tudjuk meg biztosan. Nagy valószínűséggel - a teriád krónikák ezt írják - egy ősi teriád varázslat segítette őket ebben. A biethlant ezután csak az Örök Fagy Létsíkján, iszonyatos hidegben lehet megmunkálni, különben a savas érc azonnal átmarna mindent, és végezne a közelben tartózkodókkal.
Az amúgy törhetetlen biethlan kőzet elsőosztályú strapabírással ruházza fel a kezedben tartott fegyvert. Sebzése 7d6+13, kapsz +7 támadást, és eggyel többször támadhatsz, ha ezzel a fegyverrel harcolsz. A fegyverben buzgó molekulák hatására vészhelyzetben egy különös varázslatra számíthatsz, egy őselemi savcsapásra, amely úgy morzsol szét minden sav ellen védővarázslatot, mintha az egy darab falevél lenne a széllel szemben. A fegyver használatához legalább 50-es szintű szúrófegyver szakértelemre lesz szükséged.

AZ ÉLET GYŰRŰJE (1166. TÁRGY)
Ez egy ősi relikvia a Moák előtti mágikus korszakból. Egy díszes aranygyűrű, közepén egy hatalmas smaragddal. Állítólag maga Földanya készítette Nitlúvineknek, bajnokának, aki a Második Időtörést megállította. Az élet gyűrűje életpontodat és varázspontodat 100-zal, támadásodat 8-cal, sebzésedet 5-tel növeli meg. A gyűrű azonban egyúttal sebezhetővé is tesz - védettséged 5-tel csökken. Az Élet Gyűrűjének viseletéhez szükséges minimális szint 40.

HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY)
Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.)
A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

FŰZÖTT KAGYLÓSOR (1493. TÁRGY)
A tenger kis páncélosai, a csigák és a kagylók némelyike igencsak különleges. Színesek, fura tapintásúak és alakúak, meglepően könnyűek, vagy igencsak nehezek, és mindemellett megszámlálhatatlan sokaságban élnek a vizek mélyén. A ryuku gyöngyhalászok persze nem csak a húsukért, vagy a szépségükért gyűjtik őket, hisz ők pontosan tudják, melyik faj miféle, alig érzékelhető "erőt" hordoz magában. Ha összeakadsz egy idős kagylóvadásszal, jó pénzért biztosan összeállít majd neked egy ilyen kagylósort, amit aztán nyakláncként KF-elhetsz. S hogy miért érdemes ezt megtenned? Egy-egy kagyló csak apró varázserőt képvisel, de egy egész sorozat képes a támadásodat 10-zel növelni. Ha tengeren hajózol, megérezheted a fűzött kagylósor azon képességeit is, melyekhez a víz közelsége szükséges: ilyenkor +10 sebzést is kapsz. Viseléséhez legalább 30. tapasztalati szint szükséges.

TRADICIONÁLIS ÖV (1368. TÁRGY)
Az, hogy egy szamuráj milyen színű övet visel, sokat elárul hovatartozásáról. Az övek általában sötétek, de előfordul az is, hogy egy nemesi ház tarkább, kirívóbb holmi viselését követeli meg hűbéreseitől. A tradicionális ruhanemű szakszerű felcsatolásához legalább 40. szintűnek kell lenned. Ha viseled +5 támadást, +5 védelmet és +1 sebzést kapsz.

RYUKU KALÓZKENDŐ (1157. TÁRGY)
Elment az eszük ezeknek a ryuku navigátoroknak, hogy egy kendővel takarják el fele látásukat - gondolod, amikor magad elé idézed a tenger alján fekvő ryuku tetem kinézetét, akinek fejéről az új ereklyédet leakasztottad. De azért egy próbát talán megér, hogy egy percre te is úgy néz ki, mint ő, és megfejthesd a ryuku kalózkendő igazi titkát. Elég csak megkötnöd a tarkódon, majd körülnézni, és a látásról alkotott eddigi véleményed egy csapásra a múltba vész. A szemlélet elavultságának oka pedig a következő: egy szemeddel sokkal élesebben látsz, mint eddig kettővel. Határozott kontúrokat fedezel fel a távolban, épületek és növények jól látható körvonalai bontakoznak ki előtted. Ha a továbbiakban is magadon hagyod, a kendő viselésének további pozitív hatásait is kifigyelheted: szerencsédhez +4 adódik, és sem a koordináta-meghatározáshoz, sem a szeksztánsot igénylő varázslataidhoz nincs szükséged többé szeksztánsra. A kalózkendőt viselve mindig egyértelműen tudod, hol tartózkodsz. Ugye beleszerettél az új csecsebecsédbe? Jó, akkor elmondom az egyetlen negatívumot is, ami akkor jelentkezik, ha nem a távolba kell révedned, vagyis a harc közben: támadásod 1-gyel csökken, amíg a kendőt hordod. Ha nem zavar öltözködésed bizarrsága, a ryuku kalózkendő felcsatolása mellett természetesen húzhatsz másik sisakot is.

KABUTO (1373. TÁRGY)
A szamurájok arcvédővel ellátott sisakja remek darabja a harcművészek öltözékének, melyet néhány csattal rögzítenek a fejükre. Ahhoz, hogy ezt te is megtehesd, legalább 40. tapasztalati szintűnek kell lenned. Ha a kritériumnak eleget teszel, és a szamurájsisakot viseled, +13 védelmet, +13 támadást, és +50 max. ÉP-t ad neked.

CSODÁLATOS NYAKLÁNC (1211. TÁRGY)
A legendák szerint az ősi idők egy hőse, Naripumotelész hordta ezt a csodálatos nyakláncot. Az aranyból készült láncra 9 drágakövet illesztett az ősi mester, mindegyik más: van itt gyémánt, rubin, zafír, smaragd. Minden drágakő más bűbájt hordoz magában, így összességében a nyaklánc félelmetes hatalmat garantál viselőjének: max. ÉP-d és max. VP-d 65-tel, támadásod, sebzésed és egészséged 4-gyel nő meg. A tárgy ugyan átadható, de viseletéhez legalább 35. szintűnek kell lenned.

RYUKU VÁLLVÉDŐ (1323. TÁRGY)
Ezt a kékre lakkozott vállvédőt irtózatosan kemény anyagból, vendesorból készítették. A ryuku katonák általában ennél gyérebb minőségű vállvédőket viselnek, s csak néhány kiváltságos tisztnek jut ilyen nívójú varázstárgy. Ha már legalább 25. tapasztalati szintre léptél, magadra öltheted e vállvédőt: ilyenkor +5 védekezést kapsz, valamint immúnissá válsz a ryuku átokvarázs nevű varázslatra.

A HATALOM KARKÖTŐJE (1210. TÁRGY)
Ez az ősi relikvia még az első istenek korából maradt fent. Valamilyen ismeretlen, elpusztíthatatlan anyagból készült. Viselőjét emberfeletti képességekkel ruházza fel: max. ÉP-d és max. VP-d 100-zal, támadásod, védekezésed és szerencséd 5-tel, MXTU-dat eggyel növeli meg. Azonban a tárgy erejéhez méltónak kell lenned ahhoz, hogy viselhesd - legalább 45. szintűnek kell lenned. A Hatalom Karkötője természetesen nem ellopható.

HOARIÁN NYEREG (1336. TÁRGY)
A hoarián barbárok elsősorban sárkányokon lovagolnak, de persze, ha a szükség úgy kívánja, másfajta állatnak is könnyedén a hátára pattannak. Épp ezért mindenféle állattípusra vannak nyergeik, nagy szerencsédre, amit most találtál, te is a saját hátasodra terítheted. Így sokkal kényelmesebb lesz a lovaglás, és a csatában is könnyebben forgolódhatsz így, nyeregben ülve. Ha a hoarián nyerget használod (KF 1336), védekezésed és támadásod +4/+4-gyel nő. Ha a hátasállatod netán egy hoarián sárkánybébi lenne, +4/+4 helyett +8/+8-at kapsz. (Az értékeket nem a karakterlap támadás, védekezés rovatában, hanem a hátasállatodnál jelezzük.)

ML'OTHAG SZÜRCSÖLŐ (415. SZÖRNY)
Az éjfattyak egyik legocsmányabbika, a világ szövete repedezik, ahogy egy a szürke, állandóan változó folyadékhalom végiggördül a földön. Az életnek és energiának legkisebb jelenlétét is megérzi és megszünteti. Még a leghatalmasabb halandóknak sincs esélyük ellene. A ml'othag szürcsölő érintése ellen semmiféle varázslat, sőt, még a faji nadrág viselése sem nyújt védelmet.

KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről.

KARAKTERLAP

Ilinor dor Blazeer, egy vörös, göndör hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. Papi hited: 547. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 467. fordulód.

Erő: 62 (85) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 159 cm
IQ: 71 (79) Támadás: 85 (89) Agresszió: 5 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 61 (66) Védekezés: 102 (111) Menekülés: 30 % Életkor: 47/114 év
Egészség: 68 (77) Életpont: 1128/1425 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 68 (85) Varázspont: 2676/1904 Pénz: 20573 arany Kép. pont: 121
Tudatpont: 54/44 Pszi pont: 484/169 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 30
Eddig összesen 5888 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 110074 TP-t kaptál. Jelenleg 19316009 TP-d van. A következő szinthez még 683991 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Shengoroth, Friedurgonoma. A 457. fordulódban 14235 arany került a bankszámládra. 14946 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 33/21 szúrófegyverek: 48/71 (+8%)
vágófegyverek: 21/92 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/20
dobófegyverek: 38/23 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (100%) << ököl (#28) (250%) << kőkés (#6) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/47 2. nyomkövetés: 129/13 (+5%) 3. mászás: 26/42
4. csapdakészítés: 31/68 (+6%) 5. csapdaészlelés: 14/86 (+6%) 6. gyógyítás: 98/56
7. titkosírás: 7/66 8. felderítés: 36/63 (+7%) 9. szörnyidomítás: 11/67
10. teológia: 161/11 (+34%) 11. taumaturgia: 85/24 (-164%) 12. szerencsejáték: 5/35
13. versengés: 8/5 14. harcművészetek: 28/10 15. zene: 14/87
16. szörnyismeret: 63/76 17. pszi: *35/100 18. zárnyitás: 19/79
19. vadászat: 6/41 20. vitalitás: 8/77 21. bányászat: 45/23 (+4%)
22. testépítés: 13/3 (+163%) 23. úszás: 6/57 24. főzés: 9/35
25. csapatmunka: 2/17

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), Folrang (#331), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 14 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (97,6,2) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> halálhozó (#419)
energiafolyam (#136) >> purifikátor császár (#393) energiafolyam (#136) >> Quwaxotix (#961)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> ezerszemű bestia (#288)
energiafolyam (#136) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> woorgard (#231)
energiafolyam (#136) >> vámpírdenevér (#702) energiafolyam (#136) >> púpos varkaudar (#703)
armageddon (#218) >> varkaudar che-pap (#704) armageddon (#218) >> csataremák (#694)
energiafolyam (#136) >> vark. kardtáncos (#693) armageddon (#218) >> varkaudar böllér (#692)
jégoszlop (#231) >> rothadó lián (#427) armageddon (#218) >> mösze uralkodó (#789)
armageddon (#218) >> Folrang (#331) direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Az éjkornisok a sötétség teremtményei, a trikornisok megcsúfolásai. Végezz hárommal! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
időmágia (372)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 198 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
54 amniosz (#203) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 árnyékkulcs (#566)
2 dizen kulcs (#472) 16 fiatalság itala (#473) 5 holdbőr (#1236)
1 isteni könnycsepp (#260) 7 kerek kő (#19) 2 lidércesszencia (#1074)
2 mágusköpeny (#453) 1 mammutbőr (#1078) 1 Olimpikon (#973)
5 pszi kristály (#618) 12 pular kristály (#239) 5 Thargodan korona (#543)
5 Tharr Keresztje (#287) 1 trikornis nyereg (#1536) 1 vas dobónyíl (#189)
1 Végítélet (#636) 3 víz (#27) 1 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1215 arany (#50) 1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210)
6 gyöngymangó (#135) 3 jégkristály (#593) 142 kaja (#2)
1 lótuszvirág (#447) 1 moa rubin (#379) 2 púderkő (#119)
2 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
2 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(361,63) Orkhan Thai (#238), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), Sötétség Hercege (#296), Thargodan tábor (#588), Corel con Copredoc (5303. kalandozó)
(362,64) mocsári penke (#148), talriai behemót (#312)
(363,65) talriai behemót (#312), mocsári penke (#148)
(364,64) talriai behemót (#312), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)

Üzenet küldése a karakternek