TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. aug. 18. 9h:09'
EZ A 509. JÁTÉKHETED, 465. FORDULÓD
510. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX
|
NERINA CLARUSDEA KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,48] koordinátán.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+134 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+95 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
* 1. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 761.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 757.]
* 2. KP: |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 755.]
kpb 1 |
kezd. parancs berakása: 1 |
p 71 |
használod a 71. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 750.]
[A parancs tárolásra került.]
f 403 |
kísérletezel a 403. tárggyal |
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... A töprengés meghozza jutalmát, rájössz, hogyan készíthetnél fokhagymás oldalast. (ld. enc.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 740.]
f 429 |
kísérletezel a 429. tárggyal |
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 730.]
h 449 |
használod a 449. tárgyat |
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 730.]
h 1271 429 |
használod az 1271. tárgyat |
Előveszed Sheran cserepét, és egy kaktuszbogyót ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 725.]
kb 678 1 |
kiveszel a bankból a 678. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 smaragdkövet. [0 pontot használtál fel, van még 725.]
kb 480 313 702 |
kiveszel a bankból a 480. tárgyat (313 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 cápaölő tőrt. Kiveszel a bank széfjéből 1 gyógykenőcsöt. Kiveszel a bank széfjéből 2 teknősesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 725.]
kb 650 2 |
kiveszel a bankból a 650. tárgyat (2 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 2 sámán erszényt. [0 pontot használtál fel, van még 725.]
bb 348 1107 1222 |
beraksz a bankba a 348. tárgyat (1107 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 3 shinai gömböt. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar látógömböt. Beraksz a bank széfjébe 7 hattyútollat. [0 pontot használtál fel, van még 725.]
kt 405 1 |
elkészíted a 405. tárgyat (1 darabot) |
Legyártottál 1 rájabőr úszógatyát. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 705.]
m 3 4 4 |
mozogsz délkeletre, délre, délre |
[108,49] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [108,50] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku ostromteknős közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [108,51] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 660.]
m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[108,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nukleáris cickány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látsz egy márványtornyot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 39 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriáspók testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 nagy bronzkulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [63 pontot használtál fel, van még 597.]
v 96 96 106 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(108,49) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(108,50) ryuku ostromteknős (#362), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(108,51) Tharr rúnaköve, oltár, quwarg királynő (#153)
(108,52) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), ryuku légiós (#361)
(108,53) nukleáris cickány (#155), márványtorony (#175), 49. jellempróba, oltár, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 587.]
be 574 2 |
bemész az 574. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 537.]
[97,107] Folytatod sétádat a házak közt.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [15 pontot használtál fel, van még 522.]
ve 1170 4 |
megveszed az 1170. tárgyat 4 |
Csak 1 darabra van elég pénzed. Vásároltál 1 fűszerkeveréket. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
hu 11 123 8 |
hulladék: 11 123 8 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
hu 131 162 195 |
hulladék: 131 162 195 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
hu 197 275 191 |
hulladék: 197 275 191 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ametiszt medált. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
hu 194 193 26 |
hulladék: 194 193 26 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyenge mérget. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
hu 183 572 396 |
hulladék: 183 572 396 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranytollat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz álomport. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
hu 14 124 |
hulladék: 14 124 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
[96,107] Folytatod sétádat a házak közt.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.).
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [15 pontot használtál fel, van még 507.]
pki 500 |
kiveszel a bankból 500 aranyat |
Kiveszel a bankból 500 aranyat. A számládon van még 14961 arany. [0 pontot használtál fel, van még 507.]
[95,108] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 73 életpontot sebeztél. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy érdekes plakátot látsz a fogadó ajtajára kifüggesztve. Kíváncsiságodtól hajtva közelebb mégy, és kibetűzöd az ákombákomokat.
ISMÉTELTEN MEGRENDEZZÜK AZ "ERDAUIN LEKIVÁLÓBB KOCSMATÖLTELÉKEI" ELNEVEZÉSŰ VERSENYÜNKET! LEGFELJEBB ÖTFŐS CSAPATOK JELENTKEZÉSÉT VÁRJUK UGYANITT. NEVEZÉSI DÍJ 100 ARANYPÉNZ (AMI A VERSENYEN ELFOGYASZTOTT ITAL ÁRÁT MÁR TARTALMAZZA). A FŐDÍJ 1000 ARANY, ÉS EGY VARÁZSKORSÓ!
Érdekesen hangzik, talán ki kéne próbálni, hiszen szesz még nem fogott ki rajtad. Ki más lehetne a legkiválóbb kocsmatöltelék, ha nem te? - gondolod, és máris a csapat összetételén gondolkodva tovább indulsz. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Rozoga Csontváz Lordhoz. (613. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Oedy el Keewy táborát. Sheran teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy rövid kardot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz egy kopasz, barna szemű, körszakállas troll férfival. A bőre kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója. Egy csontamulettet, egy ezüst papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy jégzabáló trófea, egy animált hókutya trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a troll jobb vállát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Meglengetve az ezüstkardot a másikra rontasz. Ezüstkarddal néhányszor megcsapod a troll jobb vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Ezüsttőrrel gyengén megszurkálod a troll fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Troll doronggal a troll halálos csapásokat osztva péppé veri a jobb válladat. (5 támadástól 325 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Harci kalapáccsal a troll többször eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 429, gyógyulás: 0, összesen: -429 ÉP}
Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [15 pontot használtál fel, van még 492.]
Feltámadsz! (+358 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 492.]
[0 pontot használtál fel, van még 492.]
a 210 3454 2 |
átadod a 210. tárgyat a 3454. kalandozónak (2 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 2 fűszertartót Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
aa 704 16 705 |
átadod a 704. tárgyat a 16. tárgyat a 705. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 troll csontot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 bordacsontot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kobudera csontot Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
aa 331 113 |
átadod a 331. tárgyat a 113. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 5 mutáns csontot Kripta Gitta részére. Sajnos nincs nálad xantusz-kaktusz. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
a 153 3454 4 |
átadod a 153. tárgyat a 3454. kalandozónak (4 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 4 pirkitet Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
aa 327 33 391 |
átadod a 327. tárgyat a 33. tárgyat a 391. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 4 ezüstshurikent Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 2 lapockacsontot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 12 polip szívókát Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
aa 280 390 231 |
átadod a 280. tárgyat a 390. tárgyat a 231. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 tyrex csontot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 1 halcsontot Kripta Gitta részére. Ok, sikeresen átadtál 4 acélpengőkét Kripta Gitta részére. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
d 13 1 |
eldobod a 13. tárgyat (1 darabot) |
Elhajítasz 1 kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
dd 7 4 22 |
eldobod a 7. tárgyat a 4. tárgyat a 22. tárgyat |
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. Elhajítasz 1 botot. Elhajítasz 5 tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
d 6 1 |
eldobod a 6. tárgyat (1 darabot) |
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
gyk 325 40 |
gyakorolsz a 325. tárggyal 40 pontért |
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 452.]
gyk 189 40 |
gyakorolsz a 189. tárggyal 40 pontért |
A környéken fellelhető gyíkokat dobálod, természetesen komoly edzés, nem pedig szórakozás céljából. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 412.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 164 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 372.]
in 5879 212 |
leírod az 5879. kalandozónak a 212. szörnyet |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tguarkhan. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
tk 17 5484 |
többszemélyes kaland 17 5484 |
Ellenőrzöd, ki ért már ide: Áfonya, Kripta Gitta. Most már csak várni kell! Amint Halatir Maurloth ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 372.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 369.]
* 2. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Játszani kezdesz a furulyán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+34 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [30 pontot használtál fel, van még 339.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 339.]
* 4. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 289.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 249.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy Quirov nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Quirov testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a Quirov bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Quirov megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 64 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
[40 pontot használtál fel, van még 209.]
tf 1 9 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 kaktuszbogyót. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 9, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját habzsol be a sullár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 606 pontot. A következő körben tehát 806 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FOKHAGYMÁS OLDALAS (8. RECEPT)
Kár, hogy az oldalason olyan kevés a hús, pedig milyen jó ízt adna neki! Talán, ha belegöngyölnéd egy kisebb szeletbe... Tovább játszva a gondolattal, remek ötleted támad egy új recept formájában. Először is két kaja kell hozzá, ebben biztos lesz olyan hús, amit az étekhez felhasználhatsz. Ezeket fokhagymával kell pácolnod, majd rátekerned egy bordacsontra. Csak úgy serceg a hús zsírjában! Néha öntesz alá egy kis vizet (2 cseppet), hogy kellően átpuhuljon. Most, hogy ez kb. 10 TVP-nyi idő alatt megvan, már csak a kóstolás marad. Ha elfogyasztod az így elkészített ételt, kicsit furcsán fogod érezni magad. Mintha lelkileg közelebb kerültél volna az űzött vadhoz, és talán kicsit az őt üldöző vadászhoz is. Ennek következtében a következő bónuszokat kapod a köröd végéig: +5 felderítés, +5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdaészlelés, +5 csapdakészítés, +5 vadászat. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. |
KARAKTERLAP
Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 378. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 465. fordulód.
Erő: |
55 (63) |
Szint: |
25 |
Merészség: |
8/7 |
Magasság: |
141 cm |
IQ: |
50 (57) |
Támadás: |
32 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
43 kg |
Ügyesség: |
50 (54) |
Védekezés: |
61 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
162/162 év |
Egészség: |
56 (60) |
Életpont: |
413/303 |
Jellem: |
jó (777) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
59 (65) |
Varázspont: |
814/6 |
Pénz: |
608 arany |
Kép. pont: |
6 |
Tudatpont: |
21/7 |
Pszi pont: |
215/6 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
15 |
Eddig összesen 2815 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6338 TP-t kaptál. Jelenleg 1445882 TP-d van. A következő szinthez még 254118 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
acélkolosszus,
varkaudar hadúr. A 465. fordulódban 14961 arany került a bankszámládra. 14961 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
10/71 |
ökölvívás: |
4/61 |
szúrófegyverek: |
28/1 (+1%) |
vágófegyverek: |
19/25 (+8%) |
ütőfegyverek: |
20/37 |
lőfegyverek: |
27/96 (+2%) |
dobófegyverek: |
8/23 (+11%) |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
15/7 |
2. nyomkövetés: |
124/26 (+18%) |
3. mászás: |
12/67 (+6%) |
4. csapdakészítés: |
26/79 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
15/36 |
6. gyógyítás: |
70/65 |
7. titkosírás: |
11/86 |
8. felderítés: |
35/97 |
9. szörnyidomítás: |
8/81 |
10. teológia: |
59/73 (+5%) |
11. taumaturgia: |
30/42 (+22%) |
12. szerencsejáték: |
8/41 |
13. versengés: |
12/33 |
14. harcművészetek: |
7/66 |
15. zene: |
95/4 (+34%) |
16. szörnyismeret: |
13/59 |
17. pszi: |
26/25 (+19%) |
18. zárnyitás: |
13/0 |
19. vadászat: |
16/65 |
20. bányászat: |
35/97 |
21. úszás: |
22/22 |
22. főzés: |
11/94 (+9%) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot, csak egyszer), lapkorongot (#80) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
halálmadár (#351), gonoszok (#988) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) |
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44) |
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) |
>> |
élőholt mirg (#135) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
fagymágus (#650) |
energiafolyam (#136) |
>> |
Zinthurg (#180) |
|
energiafolyam (#136) |
>> |
Tguarkhan (#212) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fehér glóbusz (#47) |
>> |
fagymágus (#650) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(95,108) útonálló (#130), fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland, Oedy el Keewy (1186. kalandozó), egy troll férfi, Quirov (#975)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(96,107) helytartói hivatal (#580), bank (#583), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)