Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kb 360 5 | kiveszel a bankból a 360. tárgyat (5 darabot) |
bb 1326 328 1102 | beraksz a bankba az 1326. tárgyat (328 darabot) |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 57 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
fkt 22 40 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (40 darabot) |
flh 999 600 | felt. lőfegyver haszn. 999 a 600. tárggyal |
flh 998 600 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 600. tárggyal |
kf 599 | kézbeveszed/felveszed az 599. tárgyat |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
f 1132 | kísérletezel az 1132. tárggyal |
f 1132 | kísérletezel az 1132. tárggyal |
kt 1127 4 | elkészíted az 1127. tárgyat (4 darabot) |
h 341 239 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 543 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 187 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 111 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 20 1 | használod a 341. tárgyat |
dd 22 56 | eldobod a 22. tárgyat az 56. tárgyat |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 377 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[377,60] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod.
le 529 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat |
im | imádkozol |
kf 529 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a méregféreg testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (66 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a méregféreg testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a méregféreg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 250, gyógyulás: 209, összesen: -41 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 66 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 84 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (91 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a zafír sárkány testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1429, sebződés: 664, gyógyulás: 330, összesen: -334 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Egyszercsak egy idős, gnóm férfi toppan eléd. Azt már az első pillanatban látod, hogy valószínűleg az Alanori Tudományegyetem professzora, mivel pont úgy öltözködik, mint ők. Mielőtt tiltakozhatnál, máris hadarni kezd:
- Nagyon-nagy kérésem van, barátom, és csak te segíthetsz nekem! Szükségem van egy sárkánytojásra. De nem ám valami himihumi drakónéra, hanem egy IGAZIRA. Tudom is, hogy honnan lehetne szerezni egyet, de azt a helyet, sajnos, szinte lehetetlen megközelíteni.
Gyorsan biztosítod a fickót, hogy nem ismersz lehetetlent, és félrehúzod, nehogy valaki elhappolja előled a kínálkozó kalandot. Megtudod, hogy a professzort (ugyanis tényleg az) Bargvundgandendinek hívják, és a sárkánykutatás megszállottja. Alaposan kifaggatod őt, miközben egyre a saját rátermettségedet bizonygatod előtte.
- Városi teleportációval érkeztem, csakis azért, hogy csapatot toborozzak az akcióhoz. Egyébként a helyszínen táborozom, pontosan a sárkányvár tövében! Ha sikerül összeszedned egy alkalmas csapatot, találkozunk ott! (Eközben megmutatja a zsebéből előbányászott hevenyészett térképen a sziklaszirtet.) Az odabent talált kincsekre nem tartok igényt, csakis a tojásra! Elvárlak téged is - mondja, és máris indul, hogy folytassa a toborzást.
Megvakargatod a fejed búbját. Ki tudja, talán érdemes lenne megfontolni az ajánlatot. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) A Trikornis Futárszolgálat közelében egy hatalmas troll kalandozó ténfereg, és minden erre járót megszólít. Még sosem láttad azelőtt, de azért alaposan megfigyeled. Hosszú, ezüst haja és égszínkék szeme van, és hatalmas, csavart tülköket visel a homlokán. Chara-din kisebb avatárja. Sajnos a felszerelését és a trófeáit egy földig érő, átlátszatlan köpönyeg rejti. A hátára vetett hüvelyekből egy Zinthurg pallos és egy nitmák penge nyele kandikál elő. Sem hátast, sem málhást nem tart. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! A következő megszólított épp te lettél.
- Akarsz keresni egy kis pénzt? - veti oda neked foghegyről, és lesajnáló tekintettel méreget. Mintha már előre eldöntötte volna a nemleges választ.
Mondod neki, hogy fejtse ki bővebben, milyen munkáról is volna szó.
- Ez az átkozott Futárszolgálat nem hajlandó segíteni. El kéne vinni egy nagyobb csomagot egy bizonyos helyre. Ennyi. Egyedül esélyed sincs, úgyhogy hozz magaddal társakat. Négynél több kalandornak azonban nem fizetek! Alku nincs. Találkozó innen délre, a viharóriások barlangjánál. Igyekezz, mert ha késel, találok mást a melóra - mondja, azzal faképnél hagy. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [376,61] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő lidércóriás nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg.mihlan.dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg.mihlan.dobótőr. Több lövedéked átfúrja a lidércóriás jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércóriás jobb lábát. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a lidércóriás bal lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a lidércóriás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 119, gyógyulás: 231, összesen: +112 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón fejét. (8 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 28, gyógyulás: 153, összesen: +125 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mérg.mihlan.dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg.mihlan.dobótőr. Több lövedéked átfúrja a Banyapók testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Banyapók szőrös potrohát. (9 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Ököllel súrolod a Banyapók egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a Banyapók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 37, gyógyulás: 114, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [374,61] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy viharóriás lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a viharóriás villámló testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás oszlopos lábát. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 110, gyógyulás: 167, összesen: +57 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár bal lábát. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ököllel megpöccinted az ében halálhajcsár jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 23, gyógyulás: 119, összesen: +96 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragd drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (48 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón bal szárnyát. (8 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Ököllel többször eltalálod a smaragd drakón testét. Kritikus ütés! (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megpöccinted a smaragd drakón fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ököllel csak érinted a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 113, gyógyulás: 138, összesen: +25 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 89 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből mérg.mihlan.dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg.mihlan.dobótőr. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege jobb lábát. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel meghorzsolod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű, egy obszidián karkötő, 9 arany és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 148, gyógyulás: 155, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [373,62] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy áldozati oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy gejzír van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy Thargodan mágus. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel többször eltalálod a Thargodan mágus nyakát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi eredménye! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod a Thargodan mágus bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a Thargodan mágus jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és 7 spiritusz. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 175, gyógyulás: 224, összesen: +49 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (59 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregféreg jobb oldalát. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a méregféreg bal oldalát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel meghorzsolod a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a méregféreg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 224, gyógyulás: 172, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [371,62] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy albinó küklopsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz bal lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (85 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz szőrös lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az albinó küklopsz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 121, gyógyulás: 77, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [370,63] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy méregféreg került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a méregféreg testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (71 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregféreg testét. (8 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a méregféreg ízelt testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel súrolod a méregféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel megpöccinted a méregféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A méregféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 228, gyógyulás: 214, összesen: -14 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
szk 205 338 964 | keresed a 205. szörnyet a 338. szörnyet a 964. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -3 pontért |
RYUKU ÖKÖLGYOLCS (1156. TÁRGY) Ezt a puha anyagból készült hosszúkás rongyot mindkét oldalának mindkét szélén rúnaszerű írásjelek borítják, melyet valamikor még a ryuku anyakontinensen szőhettek a tárgyba. Egy mélyen a Nagy Ryuku Szellemekben hívő vallásos egyén számára az ezekből áradó varázserő Ghallán felnőtt egyén számára elképzelhetetlen, emberfeletti tulajdonságokat ajándékoz, számodra azonban, aki hitetlen lévén még csupán az itt-ott elszórt hírcseppekből, nagyon-nagyon keveset hallottál a ryuku civilizáció tényleges felépítéséről, a ryuku ökölgyolcs csupán egy tárgy, melyet, ha a kesztyűd alatt a kezedre tekersz, ütéseid pontosságában és erejében változások mutatkozhatnak. Jobbkezes ökölsebzésedre annyi sebzéspluszt kapsz, amennyivel harcművészet szakértelmed 50 alatt jár - maximum tizet, minimum egyet. Ezenkívül +1 támadás is jár - ez akkor is, ha gyolcsba tekert tenyeredben fegyvert forgatnál. Sajnálatos módon mihelyt ökölvívásod elérte az 55. szintet, ez a tárgy már csak minimális pluszt tud adni a harcművészetedhez, azaz ilyenkor már csak +1 sebzés jár. A ryuku ökölgyolcs használatához minimum 25-ös ökölvívás szükséges. |
HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY) A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25. |
ACÉLTŰZ NYÍLVESSZŐ (1126. TÁRGY) Acéltűz nyílvesszőt csak egyféleképpen készíthetsz - ha egy feleslegessé vált vashegyű nyilad végére ráerősíted az acéltűz nyílhegyet. Ez nem egy bonyolult feladat, a minél precízebb végeredmény miatt azonban nem árt, ha van nálad egy hosszú íj a nyílvessző teszteléséhez. Ha rászánod ezt az 5 TVP-nyi időt, egy 4D6+18 sebzésű lövedéket kapsz. A tárgy nem átadható. |
ACÉLTŰZ DOBÓNYÍL (1127. TÁRGY) Acéltűz dobónyilat csak egyféleképpen készíthetsz - ha egy feleslegessé vált vashegyű dobónyilad végére ráerősíted az acéltűz nyílhegyet. Persze ezzel az egyszerű eljárással készült tárgyat sem árt tesztelni, nehogy a legkritikusabb pillanatban essen szét, így hát az acéltűz dobónyíl készítésére 5 TVP-nyi időt mindenképp szánnod kell. Ha mindent jól csináltál, egy 4D6+18 sebzésű dobófegyvert kapsz. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 67 (94) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 55 (67) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 60 (68) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 55 (65) | Életpont: | 908/1216 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 67 (76) | Varázspont: | 2004/328 | Pénz: | 1416 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 42/2 | Pszi pont: | 357/19 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 81 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/46 | ökölvívás: | 37/50 (+15%) | szúrófegyverek: | 27/0 |
vágófegyverek: | 31/62 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 25/83 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/58 | 2. nyomkövetés: | 99/2 (+26%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 27/60 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 30/30 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/92 |
7. gyógyítás: | 78/33 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 28/63 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 106/55 (+59%) | 12. taumaturgia: | 72/20 (+41%) |
13. szerencsejáték: | 5/44 | 14. versengés: | 18/62 | 15. harcművészetek: | 41/8 |
16. zene: | 115/85 (+68%) | 17. szörnyismeret: | 52/29 (+20%) | 18. pszi: | 42/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 17/52 | 20. vadászat: | 31/43 | 21. vitalitás: | 2/52 |
22. bányászat: | 40/35 (+22%) | 23. úszás: | 21/76 | 24. főzés: | 13/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 12 darabot, csak egyszer), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), dűnekukac (#357) (csak egyszer), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), kultúrmasztodon (#227) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | láthatatlanság (#76) |
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | túlvilág lehelete (#177) |
varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Az életet jelentő áldott okerónok, semmisíts meg ötöt ezekből a szent kérődzőkből, ne mentsék meg senkinek az irháját áldásukkal! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | acéltűz nyílhegy (#1132) | 2 | amniosz (#203) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
12 | drótszőr (#37) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fúvócső (#20) | |||
2 | hajító csillag (#939) | 1 | hosszú íj (#111) | 8 | kaja (#2) | |||
36 | mákrózsa virág (#56) | 10 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
7 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Thargodan korona (#543) | 1 | tükör (#43) | |||
40 | tüske (#22) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
519 | arany (#50) | 4 | acéltűz dobónyíl (#1127) | 1 | aranytű (#272) | |||
6 | arkog kő (#632) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fpi formázó minta (#419) | 26 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
5 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank nyíl (#129) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
6 | sárkánypikkely (#292) | 4 | sötét ital (#284) | 3 | spiritusz (#170) | |||
9 | ubuk tüske (#131) | 3 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |