464. forduló, 466. forduló, Onix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 23. 15h:21'
EZ A 475. JÁTÉKHETED, 465. FORDULÓD
476. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2053
SZÁMLA : XXXX

ONIX KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [344,73] koordinátán. Természetes, hogy eközben nem történt semmi. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 63 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+333 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 63. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 815.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 813.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 811.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.]
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+211 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 741.]

* 3. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 701.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 701.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 701.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 7. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 192. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 693.]

* 8. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 691.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 687.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 682.]

* 10. KP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+47 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 642.]

ek 7 4 2 t. energia kisütése: 7 4 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 642.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[345,72] Élettelen, homokos területre érkeztél. Az előrejutás itt nehezebb, mint a pusztaságban. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy térfaló. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [346,71] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében halálhajcsár!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 23, gyógyulás: 113, összesen: +90 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy zafír drakón! (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvagdosod a zafír drakón csontos pofáját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a zafír drakón csontos pofáját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Mandibulakaszával megvagdalod a zafír drakón bal szárnyát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A zafír drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 80, gyógyulás: 61, összesen: -19 ÉP}

Sikoltozva menekülsz a biztos halál elől. Levitálva hagyod el a helyet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy viharóriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a viharóriás testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval jól megszurkálod a viharóriás testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 231, gyógyulás: 174, összesen: -57 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [76 pontot használtál fel, van még 566.]

h 367 367 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 554.]

h 367 367 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! [12 pontot használtál fel, van még 542.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[347,72] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy viharóriás. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval jól megszurkálod a viharóriás testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a viharóriás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 264, gyógyulás: 251, összesen: -13 ÉP}

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [348,73] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Mauri Arskane, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Találsz egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy magnetikus praglonc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magnetikus praglonc fejét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A magnetikus praglonc csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 10, gyógyulás: 162, összesen: +152 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy göndör aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy rothadó lián trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Érzékeled auráját: undorító fehér! Egy jó! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. {Gondolatolvasás: ft 9097; ft 9095; ft 9098; ft 9099;} Folytatod utadat.
Összeakadsz Hasítóbárd Krourmmal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt és egy Tharr Keresztjét visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy zafír sárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy kyorg hosszúpengét, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy.
Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [349,72] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy albinó küklopsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 77, gyógyulás: 105, összesen: +28 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 462.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[350,73] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy albinó küklopsz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 76, gyógyulás: 94, összesen: +18 ÉP}

Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [351,72] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen!


(Továbbmész...) [352,71] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 406.]

h 367 367 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 394.]

h 367 367 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 382.]

f 352 kísérletezel a 352. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 372.]

f 643 kísérletezel a 643. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 362.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+47 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 317.]

* 3. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 227 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 297.]

* 5. BP: keresed a 117. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 1 17 fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Rettenetesen szomjas vagy. Ez nem mehet így tovább! (-58 életerő.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 24, 20.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 606 pontot. A következő körben tehát 806 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRFALÓ (783. SZÖRNY)
A térfaló egy idegen életforma, a Sötét Földek sivatagjaiban őshonos teremtmény. Nincs konkrét alakja, megjelenéseinek száma végtelen, mindig más. Van azonban pár dolog, amiből biztosan rájöhetsz, hogy egy térfalóval találkoztál: ha az idő lelassul, vagy éppen mértéktelenül felgyorsul, érzékelésed összezavarodik, a táj megváltozik, koromsötét búra vesz körül, de tudatod azért még érzékeli, hogy a burok mögött ott van valahol a valódi világ. A térfaló eközben anyagiasul, és elméd teljes kiszipolyozásával próbálkozik. Talán ha elég ügyes vagy és van egy mágikusan sebző fegyvered, ez nem sikerül neki. Ráadásul miután elűzted a térfalót, némi kincset is találhatsz a csata színhelyén, tárgyakat, melyeket a térfaló szintén magába szippantott.

ZAFÍR DRAKÓN (320. SZÖRNY)
A zafír drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a villámot lehelő fattyat legfeljebb vágófegyverrel lehet megsebezni.

KARAKTERLAP

Onix, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű drow férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah főpap-jelöltje vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 465. fordulód.

Erő: 66 (75) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 161 cm
IQ: 60 (67) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 60 (67) Védekezés: 112 Menekülés: 40 % Életkor: 174/183 év
Egészség: 57 (62) Életpont: 494/431 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 56 (61) Varázspont: 1192/876 Pénz: 3202 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/20 Pszi pont: 253/9 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 182
Eddig összesen 2695 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34119 TP-t kaptál. Jelenleg 3776618 TP-d van. A következő szinthez még 223382 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, mópat gigász, kisebb quwarg isten. 8 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 143 az új rendszer szerint. A 449. fordulódban 6223 arany került a bankszámládra. 6720 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 szúrófegyverek: * 34 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 24 lőfegyverek: * 32

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Pusztítás Botja (#316) (140%) << Káoszkígyó (#638) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19 2. nyomkövetés: 102 3. lopás: 6
4. mászás: 17 (+2) 5. csapdakészítés: 28 6. csapdaészlelés: 17
7. gyógyítás: 63 8. titkosírás: 18 9. felderítés: 37
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 65 12. taumaturgia: 77
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. zene: 211 (+1)
16. szörnyismeret: 14 17. pszi: 21 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 36 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 34 (+1)
22. úszás: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (101,5,1)
láthatatlanság (#76) láth. észlelése (#78) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> őrült varázsló (#255)
izomernyesztés (#33) >> zoloboo sámán (#230) háló (#186) >> viharóriás (#278)
sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> élőholt ősmágus (#179) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
elektromos pajzs (#51) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360)
6 ragasztó (#83) 4 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
254 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 csalánvirág (#582)
1 ezüstdarab (#326) 2 küklopsz szem (#643) 1 mithril (#352)
1 praglonc hártya (#215) 1 Thargodan esszencia (#328) 2 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(345,72) térfaló (#783), művészi porolit (#720)
(346,71) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320), érclelőhely, viharóriás (#278)
(347,72) viharóriás (#278), érclelőhely
(348,73) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), törpe bánya (#435), érclelőhely, magnetikus praglonc (#200), egy mutáns férfi
(349,72) törpe bánya (#435), érclelőhely, albinó küklopsz (#338)
(350,73) albinó küklopsz (#338), érclelőhely
(351,72) érclelőhely
(352,71) törpe bánya (#435), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek