Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 6. 9h:22' EZ A 468. JÁTÉKHETED, 464. FORDULÓD 469. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 811 820 531 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat a 820. tárggyal az 531. tárgyat |
kf 1520 | kézbeveszed/felveszed az 1520. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
h 1602 112 10 | használod az 1602. tárgyat |
vv 209 147 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot |
ff 1112 1283 568 | felt. fegyverváltás: 1112 1283 568 |
ffk 200 200 200 | felt.fv.kozkázata: 200 200 200 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 2 80 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot) |
t 404 | támadod a 404. szörnyet |
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 sallank karom. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 169 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a vortexmágus bal karját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teriád pöröllyel többször eltalálod a vortexmágus jobb vállát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával súrolod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 147 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 10960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 316, gyógyulás: 185, összesen: -131 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 265 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló jobb karját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [188,59] Folytatod sétádat a házak közt. Nocsak, ismerős csoportosulást veszel észre a közelben. A gnóm férfi, Pattogit, akit múltkor végighallgattál, még mindig együttest keres. Felidézve a múltkoriakat, újra eltöprengsz az ajánlaton, s így, fejed búbját vakargatva indulsz tovább. (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 269 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg és egy karbin plazma. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [189,59] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szánalmas pondró lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (6 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával megpöccinted a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. 4675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 117, gyógyulás: 143, összesen: +26 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vámpírféreg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vámpírféreg testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a vámpírféreg farkát. (4 támadással 320 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a vámpírféreg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1241, sebződés: 387, gyógyulás: 12, összesen: -375 ÉP}
h 1233 | használod az 1233. tárgyat |
v 198 412 68 | elmormolod a 198. varázslatot |
[412,68] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy viharóriás barlangot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van!
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 254 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Ovgun testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az Ovgun jobb lábát. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd az Ovgun villámló testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az Ovgun egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és egy téfea-agy. Szereztél 1 Ovgun nyakláncát. 12358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 305, gyógyulás: 183, összesen: -122 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal megvagdalod a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 45, gyógyulás: 58, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [410,66] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drótszőrű mópat került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 259 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 224 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat bal középső lábát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a drótszőrű mópat ocsmány testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 drótszőrt. 19121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1729, sebződés: 656, gyógyulás: 12, összesen: -644 ÉP}
(Továbbmész...) [409,66] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy viharóriás barlangot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy márvány sárkány közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 116 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány bal oldalát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (172 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 mocsári penke, 3 aurach fog, ezüstshuriken, 2 zöld üveg, 26 ugh méreg. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány jobb oldalát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a márvány sárkány fejét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 50 életpontot vesztettél. A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a márvány sárkány testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.)
A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián karkötő, egy kristálygömb, 2 obszidián függő, 3 gyöngymangó, egy aranylánc és egy trófea nyaklánc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1262, sebződés: 875, gyógyulás: 174, összesen: -701 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 266 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a viharóriás testét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával csak érinted a viharóriás villámló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 8404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 118, gyógyulás: 104, összesen: -14 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 259 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala angyali szárnyát. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a Raia angyala testét. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával többször eltalálod a Raia angyala bal szárnyát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A Raia angyala fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11734 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 135, gyógyulás: 114, összesen: -21 ÉP}
be 97 | bemész a 97. titkos labirintusba |
lm 900 32 8 | mozogsz 900 32 8 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 270 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 128 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (91 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a márvány sárkány testét. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a márvány sárkány fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 531, gyógyulás: 115, összesen: -416 ÉP}
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
szk 338 333 336 | keresed a 338. szörnyet a 333. szörnyet a 336. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 51, gyógyulás: 83, összesen: +32 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidérckirály jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 31, gyógyulás: 120, összesen: +89 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 236 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos torát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 10, gyógyulás: 61, összesen: +51 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal oldalát. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával megütöd a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 2 csuklyavirág. 3280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 77, gyógyulás: 37, összesen: -40 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
bpb | bef. parancs berakása: |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
Erő: | 49 (88) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (70) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (55) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/151 év |
Egészség: | 38 (50) | Életpont: | 800/422 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 78 |
Szerencse: | 42 (65) | Varázspont: | 1835/53 | Pénz: | 2316 arany | Kép. pont: | 75 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 261/177 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 644 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 40 | ütőfegyverek: | 38 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 36 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (200%) << teriád pöröly (#1283) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 131 | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 29 | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 55 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 36 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 176 | 11. taumaturgia: | 76 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 28 (+1) | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 61 | 17. pszi: | * 25 | 18. zárnyitás: | 27 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 6 | 21. bányászat: | 42 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +107 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +107 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) | a lélek védelme (#57) |
Pörhemór köre (#205) (97,7,2) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Felkészültél a nagy kihívásra? Győzz le egy rubin sárkányt! |
2.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | acélpengőke (#231) | 2 | áldott kő (#642) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dárda (#10) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gólem talizmán (#811) | 9 | gyenge méreg (#26) | |||
13 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
91 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | tükör (#43) | 26 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | |||
9 | vas dobónyíl (#189) | 2 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
158 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csalánvirág (#582) | 4 | csuklyavirág (#133) | |||
14 | drótszőr (#37) | 7 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
2 | obszidián karkötő (#229) | 1 | Ovgun nyaklánca (#615) | 6 | pondróvér (#1232) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | sárkánypikkely (#292) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 20 | víz (#27) |