463. forduló, 465. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 11. 9h:16'
EZ A 496. JÁTÉKHETED, 464. FORDULÓD
497. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [368,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku menetpajzsot (500 arany kikiáltási áron), 34 amnioszt (200 arany kikiáltási áron), 4 küklopsz szemet (400 arany kikiáltási áron), 1 alligátorbőrt (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 4 rinóbőrt (felajánlva 400 aranyért), 1 darázsfarkat (felajánlva 100 aranyért).
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A szendergésből azonnal magadhoz térsz, ahogy remegni kezd a föld. Felpattansz, és fejedet önkéntelenül nyugat felé fordítod. Elborzadva látod, hogy égig érő, az egész horizontot betöltő tűzfal tör ebbe az irányba, félelmetes sebességgel! Tehát mégis bekövetkezett - a Zan háborúja még a Túlélők Földjét sem kíméli! Ha túlélted egyszer, talán túlélheted még egyszer - gondolod, és rejtekhelyet keresel. Mivel nem látsz alkalmas helyet, kétségbeesetten futni kezdesz. A fal azonban egyre közelebb jön, már érzed a melegét...
Kinyitod a szemedet. Az arcodat a hajnali nap első sugarai cirógatják melegen. Álom volt hát! Vajon meddig fog ez a dolog még kísérteni? Nincs végzet, csak ha bevégzed... A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+158 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+833 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+139 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 676. hetének nyerőszámai: 2, 16, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy gránitelementál nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 602.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
249 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 598.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 596.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 594.]

* 4. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 588.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 584.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Beizzik a turbómágia. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578.]

* 7. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy viharóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a viharóriás bal oldalát. (5 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ököllel megpöccinted a viharóriás bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 109, gyógyulás: 148, összesen: +39 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 548.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 538.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 1912 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 488.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 488.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 488.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 458.]

vv 161 209 127 elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 452.]

vv 57 126 elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 452.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 452.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 422.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 422.]

kt 939 10 elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 hajító csillagot. [Rahn ékkő:] 5679 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 129 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 9 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 196 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 300 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 353 6 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 272 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[369,63] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy viharóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a viharóriás oszlopos lábát. (8 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a viharóriás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 96, gyógyulás: 161, összesen: +65 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kaqxar előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [370,63] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy méregféreg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a méregféreg ízelt testét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a méregféreg testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a méregféreg jobb oldalát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel súrolod a méregféreg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A méregféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 230, gyógyulás: 214, összesen: -16 ÉP}

Látsz egy ében sziklatornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Arbedark irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Ököllel súrolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 10, gyógyulás: 119, összesen: +109 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy smaragd drakón!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón jobb szárnyát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd drakón pikkelyes testét. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a smaragd drakón pikkelyes testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 59, gyógyulás: 112, összesen: +53 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy taalru herceg!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg tigristestét. (8 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Ököllel csak érinted a taalru herceg bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 47, gyógyulás: 157, összesen: +110 ÉP}

Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 1 Thargodan koronát. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [371,64] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 5 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [89 pontot használtál fel, van még 293.]

m 3 mozogsz délkeletre
[372,65] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy bíborcserjét. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy lávatavat. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lélekelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lélekelementál testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lélekelementál testét. (8 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a lélekelementál testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. (ld. enc.) 11504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 103, gyógyulás: 157, összesen: +54 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 286.]

kt 623 5 elkészíted a 623. tárgyat (5 darabot)
Sajnos csak 1 tűzbimbó készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 1 tűzbimbót. [Rahn ékkő:] 425 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 283.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[373,64] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Felfedeztél egy lávatavat. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy csontváz formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy gejzír van. Elteszed a látcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy káoszbajnok. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a káoszbajnok jobb karját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a káoszbajnok bal oldalát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel csak érinted a káoszbajnok állatpofáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 96, gyógyulás: 148, összesen: +52 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 11 mihlanil dobótőrt. [Rahn ékkő:] 15618 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 mérg.mihlan.dobótőrt. [Rahn ékkő:] 1702 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [373,63] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy sziklaskorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel megcsapod a sziklaskorpió bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2996 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gejzírt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [144 pontot használtál fel, van még 139.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nocsak, egyszercsak egy mihlanil fordul ki a földből! [12 pontot használtál fel, van még 127.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! [12 pontot használtál fel, van még 115.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír mellett ásol. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt! [12 pontot használtál fel, van még 103.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! [12 pontot használtál fel, van még 91.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír mellett ásol. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! [12 pontot használtál fel, van még 79.]

kt 189 4 elkészíted a 189. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 vas dobónyilat. [Rahn ékkő:] 5679 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 39.]

m 1 mozogsz északkeletre
[374,62] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Észreveszel egy áldozati oltárt. Találsz egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy ében sziklatorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy márvány sárkány közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (87 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a márvány sárkány farkát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány farkát. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Ököllel megpöccinted a márvány sárkány bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Előremozdulva, a márvány sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő, 21 arany és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1267, sebződés: 608, gyógyulás: 233, összesen: -375 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz néhány eldobott tárgyat: 23 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [15 pontot használtál fel, van még 24.]

al 1074 2 áldozol: az 1074. tárgyat a 2. tárgyat
Kezdődjék tehát az ocsmány rítus! Az oltárra raksz 2 lidércesszenciát. Jó darabig imádkozol, próbálsz kapcsolatot teremteni isteneddel. Az áldozat lángolni kezd. Fülsiketítő robaj közepette istened megjutalmaz. (+30 varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 19.]

al 198 9 áldozol: a 198. tárgyat a 9. tárgyat
Nekilátsz a fekete szertartásnak. Először is elhelyezel az oltáron 9 trikornis szarvat. Mormolsz és énekelsz, várva, hogy létrejöjjön a kapcsolat. Az áldozat lángolni kezd. Fülsiketítő robaj közepette istened megjutalmaz. (+90 életpont.) [5 pontot használtál fel, van még 14.]

m 8 mozogsz északra
[374,61] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy Banyapók. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók egyik lábát. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a Banyapók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 19, gyógyulás: 113, összesen: +94 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ében sziklatornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Fortuna, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 7.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 198 377 60 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

le 529 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

im 0 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[373,62] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy áldozati oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy gejzír van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy méregféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a méregféreg jobb oldalát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (65 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a méregféreg fejét. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Ököllel többször eltalálod a méregféreg bal oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megpöccinted a méregféreg jobb vállát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ököllel csak érinted a méregféreg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A méregféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 243, gyógyulás: 207, összesen: -36 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 1132 kísérletezel az 1132. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 1132 kísérletezel az 1132. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 205 338 964 keresed a 205. szörnyet a 338. szörnyet a 964. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gránitelementált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 20, 26.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól isteni hatalmú kalandozó helyett 40. szintű mesterkalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +45 max. varázspont, +16 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 605 pontot. A következő körben tehát 600 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY)
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb egy tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni.

LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során.

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 464. fordulód.

Erő: 64 (91) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 55 (67) Támadás: 71 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 60 (68) Védekezés: 95 Menekülés: 15 % Életkor: 37/40 év
Egészség: 55 (65) Életpont: 905/1129 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 7
Szerencse: 67 (76) Varázspont: 1976/356 Pénz: 1350 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 42/2 Pszi pont: 349/215 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 76
Eddig összesen 4249 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 135389 TP-t kaptál. Jelenleg 8177911 TP-d van. A következő szinthez még 622089 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, rubin góliát. A 420. fordulódban 10588 arany került a bankszámládra. 12917 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/46 ökölvívás: 37/35 (+8%) szúrófegyverek: *26/100 (+2%)
vágófegyverek: 31/62 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/63 (+1%)
dobófegyverek: 25/70 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/58 2. nyomkövetés: 98/76 (+33%) 3. lopás: 5/33
4. mászás: 27/51 (+9%) 5. csapdakészítés: 30/24 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/92
7. gyógyítás: 78/33 8. titkosírás: 11/9 9. felderítés: 28/63
10. szörnyidomítás: 16/78 11. teológia: 105/96 (+79%) 12. taumaturgia: 71/79 (+17%)
13. szerencsejáték: 5/44 14. versengés: 18/62 15. harcművészetek: 41/8
16. zene: 115/17 (+68%) 17. szörnyismeret: 52/9 (+20%) 18. pszi: *41/100 (+91%)
19. zárnyitás: 17/52 20. vadászat: 31/43 21. vitalitás: 2/52
22. bányászat: 40/13 (+28%) 23. úszás: 21/76 24. főzés: 13/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 12 darabot, csak egyszer), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), dűnekukac (#357) (csak egyszer), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), kultúrmasztodon (#227)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) láthatatlanság (#76)
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
kí koncentráció (#69) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178)
jellemrejtés (#23) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) túlvilág lehelete (#177)
varázsenergia (#161) erőpajzs III (#127) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> vámpírdenevér (#702)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Az angyalok gyűrűjét azok hordják, akik ellene akarnak szegülni Leah hívásának. Semmisíts meg oltáromnál ötöt eme ocsmány tárgyból!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 3 aranytű (#272) 10 csillagbot (#929)
1 drótszőr (#37) 10 gyenge méreg (#26) 5 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 2 lidércesszencia (#1074) 15 madártoll (#112)
9 mihlanil (#539) 6 molluszk ház (#353) 1 nyílvessző (#108)
10 pézsmatökmag (#934) 16 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 3 sallank nyíl (#129)
12 spiritusz (#170) 9 trikornis szarv (#198) 10 trófea nyaklánc (#196)
1 tükör (#43) 7 vasérc (#152) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
720 arany (#50) 2 adamantit (#627) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüstdarab (#326) 1 fűszertartó (#210)
8 hajító csillag (#939) 1 halcsont (#390) 1 lélekesszencia (#619)
11 mákrózsa virág (#56) 6 mérg.mihlan.dobótőr (#600) 5 mihlanil dobótőr (#599)
1 mithril (#352) 1 mocsári penke (#148) 2 pular kristály (#239)
3 ramit kő (#226) 1 sárkányfog (#617) 5 sárkánypikkely (#292)
3 Thargodan esszencia (#328) 1 Thargodan korona (#543) 5 toxyl (#591)
1 tűzbimbó (#623) 4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(368,63) viharóriás (#278)
(369,63) viharóriás (#278), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(370,63) méregféreg (#784), ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), taalru herceg (#307), érclelőhely
(371,64) ezerszemű bestia (#288), törpe bánya (#435), Leah oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(372,65) bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), lélekelementál (#319)
(373,62) érclelőhely, méregféreg (#784)
(373,63) sziklaskorpió (#339), gejzír (#576), Elenios oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(373,64) lávató (#595), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293)
(374,61) Banyapók (#305), ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(374,62) áldozati oltár (#586), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, márvány sárkány (#328)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.

Üzenet küldése a karakternek